Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset taas naiivisti kuvittelevat, että kyllä minä rakkaudellani pitäisin bi-miehen rinnallani 😂 Toki voit jäädä hölmönä omaan prinsessasatuusi, mutta kun teidän seksielämä hiipuu, niin mies lähtee etsimään uutta jännitystä miehistä.

Näinkö ei voi tapahdu heteromiehen kanssa? Ja miksi miehet eivät pelkää tällaista bi-naisten kanssa?

Koska ne kuvittelee pääsevänsä mukaan touhuihin.

Höpöhöpö. Naisille on oudon yleistä puhua näin, että he muka tietävät tarkkaan mitä miehet ajattelevat.

Olen heteromies ja exäni oli bi. En kuvitellut mitään ryhmäseksiä. Hän oli valinnut olla minun kanssani, eikä hänen biseksuaalisuudellaan ollut oikeastaan mitään merkitystä s

Todella ikävä naisvihaa ilmennät puheillasi täällä mammapalstalla.

Vierailija
142/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla tuntuu olevan pelko, että bi-seksuaali mies ei voisi olla uskollinen. Johtuuko se omasta bi-seksuaalisuudesta vai omasta kiinnostuksesta miehiä kohtaan?

Ei johdu. Bit ovat homoja, on ihan normaalia ettei nainen halua homomiestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset taas naiivisti kuvittelevat, että kyllä minä rakkaudellani pitäisin bi-miehen rinnallani 😂 Toki voit jäädä hölmönä omaan prinsessasatuusi, mutta kun teidän seksielämä hiipuu, niin mies lähtee etsimään uutta jännitystä miehistä.

Näinkö ei voi tapahdu heteromiehen kanssa? Ja miksi miehet eivät pelkää tällaista bi-naisten kanssa?

Koska ne kuvittelee pääsevänsä mukaan touhuihin.

Höpöhöpö. Naisille on oudon yleistä puhua näin, että he muka tietävät tarkkaan mitä miehet ajattelevat.

Olen heteromies ja exäni oli bi. En kuvitellut mitään ryhmäseksiä. Hän oli valinnut olla minun kanssani, eikä hänen biseksuaalisuudellaan ollut oikeastaan mitään merkitystä s

Mulle taas kävi niin, että kun olen binainen, niin ex-mies (hetero) kuvitteli ihan automaattisesti että voidaan ottaa toinenkin nainen menoon mukaan. Juu ei otettu.

Vierailija
144/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärähtämisen voi antaa anteeksi, jos lainaa kavereitaan minulle heteropanoon.

Vierailija
145/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi, mieheni on panseksuaali.

Joo ja mun mies on aromatseksuaali. 

Vierailija
146/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa on taso jos tuollaiseen pitäis tyytyä. Pill  ua rakastavia heteroja piisaa. Ei puoli homoa tartte naisen kelpuuttaa. N39

Nimenomaan. Ja onhan siinä omat riskinsä, jos mies pettää miehen kanssa harjoittaen anaalia (jota kaikki bit ja gayt ei tee) ja saa jonkin taudin. Sekä aids että apinarokko levisivät ensimmäiseksi gay-piireissä. Apinarokko ei tarvitse edes genitaalikosketusta.

Tervetuloa nykyaikaan!

Vierailija
147/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tunsi, että meillä ei ollut yhteistä. Maailmankuvamme poikkesivat niin paljon toisistaan. Se fiilis heijastui myös seksuaalisuuteen, jotakin oli vinossa. Kuvaisin sitä niin, että siinä miehessä oli jotakin homomaista. Meidän välillä ei tosin onneksi tapahtunut mitään seksuaalista eikä ollut kovin paljon puhetta maailmankatsomuksistamme eikä varsinkaan seksuaalisesta identiteetistä. Olimme hyvin nuoria silloin kun olimme ystäviä. Hän löysi tuon bi-seksuaalin puolen itsestään myöhemmin, mutta minä olin aistinut sen hänestä aivan välittömästi. Kyllä se fiilis, jota en vielä osannut nimetä, vaikutti niin, etten olisi pystynyt ja halunnut suhdetta hänen kanssaan. 

Vierailija
148/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa , jos on afroja tai arabeja miehellä pareina.

Vierailija
149/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-mies ei rakasta vaginaa oikeasti. Ei ole saanut sitä syttymään, ehkä. Kokemus jäänyt vajaaksi. Siksi mies kelpaa kumppaniksi.

Vierailija
150/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaisi, se olisi siinä. En halua "miestenmiestä", yököttää pelkkä ajatuskin. 

Vierailija
151/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. en mielelläni ottaisi biseksuaalia. En edes vaikka olisi uskollinen siis. Ehkä eri asia, jos se paljastuisi todella pitkään kestäneessä suhteessa eikä johtaisi mihinkään toimintaan vaan suhde jatkuisi samanlaisena uskollisena. Ehkä osin verrattavissa esim. sellaiseen, että jos on tiedossa, että miehen naistyyppi on tavannut olla kovin erilainen kuin minä, en oikein jaksaisi ottaa todesta pysyvää kiinnostusta itseäni kohtaan. Tai jos vaikka miehellä on ollut pitkiä suhteita "minun tyyppisten" naisten kanssa mutta kännissä aina haksahtaa aivan toisentyyppisiin. Tällöin en mielelläni lähtisi suhteeseen, kun selvästi kestävään yksiavioiseen suhteeseen vaadittavat mieltymyskuviot eivät ole selvillä.

Vierailija
152/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut biseksuaalin miehen kanssa kolmisen vuotta. Hankalinta oli. kun joutui hätistelemään sekä naisia että miehiä hänen kimpustaan. Aktiivisimmat miehet tunkivat seuraan vaikka selvästi olimme pariskunta, esimerkiksi ravintolassa syömässä.

Vierailija
153/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi. Pääsasia, että on uskollinen.

Just joo. 😂 

Vierailija
154/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi. Hän haluaa olla minun kanssani.

En usko että haluaa olla jos kutsuu itseään biiksi, mutta on koska esittää heteroa. 

Vierailija
155/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on bi. Ei ole vaikuttanut suhteeseemme mitenkään. 

Biseksuaalisuus ei tee ihmisestä alttiimpaa pettämiselle tai automaattisesti ei-monogamista. Samalla tavalla hän valitsee olla minun kanssani kuin heteromies.

Vierailija
156/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on bi. Ei ole vaikuttanut suhteeseemme mitenkään. 

Biseksuaalisuus ei tee ihmisestä alttiimpaa pettämiselle tai automaattisesti ei-monogamista. Samalla tavalla hän valitsee olla minun kanssani kuin heteromies.

Yksittäistapauksen kautta yleistät.

157/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies. Naisystäväni on pariinkin kertaan yrittänyt usuttaa minua kokeilemaan seksiä miehen kanssa, mutta ajatus ällöttää minua.

Hänen olen antanut hankkia naisystävän, koska on bi. 

Miksi ihmeessä olet lesbon kanssa. 

Vierailija
158/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi. Ero tulisi.

Vierailija
159/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut biseksuaalin miehen kanssa kolmisen vuotta. Hankalinta oli. kun joutui hätistelemään sekä naisia että miehiä hänen kimpustaan. Aktiivisimmat miehet tunkivat seuraan vaikka selvästi olimme pariskunta, esimerkiksi ravintolassa syömässä.

Mistä ne arvasi että miehesi on bi??

Vierailija
160/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies. Naisystäväni on pariinkin kertaan yrittänyt usuttaa minua kokeilemaan seksiä miehen kanssa, mutta ajatus ällöttää minua.

Hänen olen antanut hankkia naisystävän, koska on bi. 

Miksi ihmeessä olet lesbon kanssa. 

Huoh. Ja taas yksi, joka ei ymmärrä, mikö erottaa bisejsuaalin heterosita ja homoista/ lesboista..... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan