Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (262)

Vierailija
181/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä saat olla tuota mieltä jos haluat."

Mitä mieltä siinä viestissä oltiin? Siinähän oli kysymys.

Vierailija
182/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset näyttää olevan kovasti bi miehiä kohtaan. Entä jos toinen mies raiskaisi miehesi pakolla. Loppuisiko suhde siihen? Sehän vasta naurun aihe kaveripiirissä olisi?

Jättäisin välittömästi. Haluan miehen en hiirtä. Mies on heikko jos joutuu perseraiskatuksi. Ei kykene pitämään puoliaan. Joten ei kiitos.

Onko nainenkin samassa tilanteessa heikko hiiri, joka ei pysty pitämään puoliaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko homoa mielestäni. Ja lisäksi erittäin kuvottavaa.

Se on ihanaa kun ihmiset on noin suvaitsevaisia.... meitä biseksuaaleja kohtaan..... Oli myös lohduttavaa lukea edellä, että jollakin tosiella on meinannut pääräjähtää ennen kuin tiedosti oman biseksualisuutensa. Kyllä jos omaakin seksuaalista heräämistäni alkaisin muistelemaan, niin saattaisi olla myös aika moista tajunnan virtaa. Tunnetta voisi ehkä verrata siihen, mitä jotkut ovat kertoneet kokeneensa kun ovat tulleet uskoon.  

Vierailija
184/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.  Miksi vaikuttaisi mihinkään?

Hän on minun kanssani ja sitoutunut minuun ja minä häneen.

No miksipä miksi niin, hohhoijaa, älä nyt viitsi. 

Huvittaa nämä yli-ymmärtävien naisten viestit ketjussa. Uskooko nämä itse näitä juttujaan joita suoltavat, vai pitääkö vain esiintyä yltiösuvaitsevana sateenkaariaatteen hengessä, kaikki pitää vaan suvaita ja oma mieskin saa olla homo, ei sillä ole mitään väliä, kun olen niiiiiin su vait se vai nen ihminen.. miksi vaikuttaisi mihinkään, miksi vaikuttaisi mihinkään, miksi, miksi, suv ai ts en mitä vain, minua saa kohdella miten vain. 

Ei millään pahalla, mutta joko olette täysin nenästä vedettäviä ovimattoja, tai tietoisesti valehtelette ajan hengessä. 

Vierailija
185/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi bi, olisin innoissani kun saisin kaksi miestä sänkyyn kanssani.

N46

Vierailija
186/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi, koska minulla ei ole miestä, koska olen hetero.

Vierailija
187/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun heteronainen ei saisi sanoa, että ei halua bi-miestä. Jotkut vetää herneet nenään tuosta. Mun puolesta saa olla bi, mutta mä en halua sellaisen kanssa seksiä tai parisuhdetta. Ei vain sytytä ja sillä selvä.

Nimenomaan. 

Jo nyt on maailmankirjat sekaisin, että heteronaisen pitäisi vaan hymistellä iloisesti suhteessa kaappihomon kanssa, koska muuten on "ahdasmielinen". Mieluummin olen ahdasmielinen kuin nenästä vedettävä tollo, jonkun kulissinainen. 

Vierailija
188/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä  ihmisten tyhmyys.

Joo. Ja toinen ärsyttävä juttu on että jos olet bi-nainen ja seurustelet heteromiehen kanssa niin mies heti on luulemassa että voidaan ottaa kimppakivaa toisen naisen kanssa. Minä en halua mitään kolmen kimppaa vaikka bi olenkin. Todella ärsyttäviä luuloja!

Tai sitten vain leikit olevasi "bi", koska se tekee sinusta omasta mielestäsi tosi uniikin ja muodikkaan.. Itse en usko mihinkään bi-ihmisiin ollenkaan, jos pitää omasta sukupuolestaan seksuaalisesti, on homoseksuaali. Ihminen on joko hetero tai homo, ja "bi-miehet" ovat yleensä kaapissa eläviä homoja, joiden motiivi olla naisen kanssa on yleensä se, etteivät halua leimaantua homoiksi. On kivempi sirkuttaa jotain bi-paskaa, koska näinä aikoina kaikki lööperi seksuaalisuudesta tai sukupuolesta menee läpi. 

Vierailija
189/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä  ihmisten tyhmyys.

Onpa outoa, että heti kuvitellaan olevan kyse pettämisestä ja kilpailusta, jos kertoo ettei bi-miehet sytytä millään tavalla. 

Jos sä tapaat ihanan miehen etkä tiedä että hän onkin bi, niin mitenkä sitten. Loppuuko tunteet kuin seinään ku selviää että hän on bi?

Kyllä. En halua homoa. 

Vierailija
190/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?

Mulle on ihan sama onko joku random bi vai ei. Mua ei vain sytytä bi-miehet eikä se tee musta ahdasmielistä. Se on vain mitä en halua ja mitä haluan. Miksi heteron mieltymykset otetaan aina ahdasmielisyytenä?

Ethän sä voi tietää kuka mies on bi ja kuka ei. 

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
191/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#184 hyvä kommentti.

Sareenkaariaate ikäänkuin koettaa

aivopestä meitä kaikkia ylihyväksyviksi.

Pårnåa tuutataan joka puolelta.

Kaikki on muuttunut hyperseksuaaliseksi.

Olen aika väsynyt ajan henkeen.

Mä en miehen kanssa seksiä harjoittavaa

romanttiseksi kontaktiksi halua. Työkaveri/

kollega/business partner/vapaa-ajan kaveruus bi/homoon käy kyllä. Mutta ei parisuhde/petihommat. Jostain syystä 

juuri nämä miehet pitävät kovasti seurastani. Energiani on hivenen androgyyni,

ehkä he kokevat minut kiehtovana ihmisenä, sukupuolesta viis. Tähän ilmiöön olen

jatkuvasti elämässäni törmännyt. Kävi niinkin, että ei_koskaan_naiseen_aiemmin 

vetoa tuntenut full gay m ihastui minuun romanttisesti. 

Siinä olikin erikoinen tilanne setvittäväksi..

Tästäkin kuitenkin selvittiin kunnialla ketään loukkaamatta..

Hyvää uutta vuotta ja vkl. 🤸

E

Vierailija
192/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?

Mulle on ihan sama onko joku random bi vai ei. Mua ei vain sytytä bi-miehet eikä se tee musta ahdasmielistä. Se on vain mitä en halua ja mitä haluan. Miksi heteron mieltymykset otetaan aina ahdasmielisyytenä?

"Miksi heteron mieltymykset otetaan aina ahdasmielisyytenä?"

Ihan mielenkiinnosta, että miten itse näet asian, että tuo mitä sanot ei ole ahdasmielistä? Olen itsekin hetero, mutta vaikea tuota on kuvailla mitenkään muuten kuin ahdasmieliseksi.

🤣🤣🤣🤣 Ei saakeli. 💩

Vierailija
193/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi.

Tosin ehkä miettisin enemmän kaikkia niitä hänen teltta-, veneily- ja etelänmatkojaan parhaan kaverinsa kanssa 😅😅

Rehellisesti, ei minua edes haittaisi vaikka heillä olisi suhde keskenään.

Vierailija
194/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni paljastusi kaappihomoksi, ottaisin siitä ilon irti hankkimalla jonkun bi-adoniksen sänkyyni. Nussituttaisin itseäni kahdella munalla ja katsoisin vierestä kun mieheni vuorostaan joutuisi nielemään ja ottaisi munaa suoleensa.

Vierailija
195/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on bi. Ei ole vaikuttanut suhteeseemme mitenkään. 

Biseksuaalisuus ei tee ihmisestä alttiimpaa pettämiselle tai automaattisesti ei-monogamista. Samalla tavalla hän valitsee olla minun kanssani kuin heteromies.

Etkö ole kysynyt itseltäsi, miksi homo on valinnut olla sinun kanssasi?  

Vierailija
196/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos pelkästään naisen

kehoa seksuaalisesti haluavia

niehiä kyllä riittää. 

Ei tässä hätäpäivää Irmelillä ole

näillä näkymin. 🥸 En ole

aikeissa miestäni jakaa

miekkosten kanssa jatkossakaan.

Hän on minun, minä hänen. Piste.

E

Vierailija
197/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies. Naisystäväni on pariinkin kertaan yrittänyt usuttaa minua kokeilemaan seksiä miehen kanssa, mutta ajatus ällöttää minua.

Hänen olen antanut hankkia naisystävän, koska on bi. 

Miksi ihmeessä olet lesbon kanssa. 

Huoh. Ja taas yksi, joka ei ymmärrä, mikö erottaa bisejsuaalin heterosita ja homoista/ lesboista..... 

No mikä erottaa? Hetero on ihminen joka viehättyy vastakkaisesta sukupuolesta, homo on ihminen joka viehättyy omasta sukupuolesta. Ei hetero voi olla homo, tai homo hetero. Jos viehätyt omasta sukupuolestasi, olet homoseksuaali. Koko bi-sana on aika turha. Homot voivat kyllä leikkiä heteroita, heteron on paljon vaikeampi leikkiä homoa, mahdotonta suoraan sanoen. 

Vierailija
198/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi.

Tosin ehkä miettisin enemmän kaikkia niitä hänen teltta-, veneily- ja etelänmatkojaan parhaan kaverinsa kanssa 😅😅

Rehellisesti, ei minua edes haittaisi vaikka heillä olisi suhde keskenään.

Voi kun söpöä, oot niin kiltti ja ymmärtäväinen. 

Vierailija
199/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikeissa miestäni jakaa miekkosten kanssa jatkossakaan. Hän on minun, minä hänen. Piste.

E

Niinhän sinä luulet... voisin ensi kerralla pistää ikkunaan kyltin että Täällä naiskennellaan F:n miestä! 

Vierailija
200/262 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni paljastusi kaappihomoksi, ottaisin siitä ilon irti hankkimalla jonkun bi-adoniksen sänkyyni. Nussituttaisin itseäni kahdella munalla ja katsoisin vierestä kun mieheni vuorostaan joutuisi nielemään ja ottaisi munaa suoleensa.

T. Henrikki Harjusuola