Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen
Kommentit (262)
Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä ihmisten tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä ihmisten tyhmyys.
Jotkut ovat. Sarjapettäjiä. Sekä sadistisia narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja toinen ärsyttävä juttu on että jos olet bi-nainen ja seurustelet heteromiehen kanssa niin mies heti on luulemassa että voidaan ottaa kimppakivaa toisen naisen kanssa. Minä en halua mitään kolmen kimppaa vaikka bi olenkin. Todella ärsyttäviä luuloja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat. Sarjapettäjiä. Sekä sadistisia narsisteja.
Juu kuten jotkut heterotkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin monikaan ajattelee että olisivat pettäjiä. Mutta se, että se oma mies tuntisi vetoa myös miehiin, on jo pelkästään ajatuksen tasolla hiukka ällöä. Siis jos kyse olisi omasta kumppanista. Muutoin kukin on mitä on.
K.rpä pe.räsuoleen. Eikai se vaimokulta haita mitä.
mies - miestä
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, että heti kuvitellaan olevan kyse pettämisestä ja kilpailusta, jos kertoo ettei bi-miehet sytytä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, että heti kuvitellaan olevan kyse pettämisestä ja kilpailusta, jos kertoo ettei bi-miehet sytytä millään tavalla.
No tuon ymmärrän ite, jos koetaan älllöänä :D Mutta vois sit sanoa suoraan noin. Yleensä aletaan heti selittää jotain pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tapaat ihanan miehen etkä tiedä että hän onkin bi, niin mitenkä sitten. Loppuuko tunteet kuin seinään ku selviää että hän on bi?
Ei vaikuttaisi, ihmettelisi kyllä miksi ei ole aiemmin kertonut. Olen itsekin bi.
Kyllä vaikuttaisi. Minulla pitää olla kunnon persumies, eikä mikään tulppaaninpakkaaja viherpiipertäjä.
T: Oman arvonsa tunteva nainen
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt ihme kun osa sanoo suoraan, ettei voisi seurustella bisekauaalin (miehen) kanssa kun en minä (bisekaalinan miehenä) esimerkiksi erota kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta päältä päin.
Silti yritän välttää, aina joskus onnistunkin olemaan tuomitsemasta heitä, jotka sanovat etteivät halua, edes yrittää parisuhdetta biseksuaalin(miehen) kanssa, Miksikö? .- No miksi pitäisi? - Mikä minä olen sanomaan kenellekään millaiset prferenssit kumppanin valinnassa ovat oikeutetumpia kuin toiset Jollei nuo mieltymykset ja taipumuksett ole täysin vinksahtaneita, kuten halu alistaa ja nöyryyttää tai muulla tavoin kumppania.
Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?
ei haittaa.O len aina pitänyt homomiehiä ja bi miehiä kuumina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?
Uskon, että luulevat, etteivät saa riittävästi huomiota mieheltä, koska mies on nyt bi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon ymmärrän ite, jos koetaan älllöänä :D Mutta vois sit sanoa suoraan noin. Yleensä aletaan heti selittää jotain pettämisestä.
No niinhän mä kerroinkin, että ei sytytä ja on turn off. Silti siihen piti jonkun tulla väkyttämään typeriä oletuksiaan pettämisestä ja kuinka kuvittelen olevani huonompi kuin miehet. Sanallakaan en itse kirjoittanut mitään pettämisestä tms.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi vaimolle vain bonusta? Mies toisi kotiin bi-seksuaaleja kavereitaan ja vaimo saisi kimppakivaa!
Lapsenne katselisivat ja kuuntelisivat
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama onko joku random bi vai ei. Mua ei vain sytytä bi-miehet eikä se tee musta ahdasmielistä. Se on vain mitä en halua ja mitä haluan. Miksi heteron mieltymykset otetaan aina ahdasmielisyytenä?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että miehet luulevat pääseväsä osingoille jos heidän naisensa on bi. Luulevat että nyt järjestyy kimppakivaa.
T. bi nainen