Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (262)

Vierailija
101/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla tuntuu olevan pelko, että bi-seksuaali mies ei voisi olla uskollinen. Johtuuko se omasta bi-seksuaalisuudesta vai omasta kiinnostuksesta miehiä kohtaan?

Johtunee siitä, että jos mies on kiinnostunut myös miehistä, niin vaikka olisi kuinka uskollinen, jossain kohtaa haluaa aika varmasti toteuttaa myös tuota puolta. Ei ehkä nyt, mutta pidemmässä suhteessa tällainen tilanne ja tilaisuus tulee todennäköisesti eteen. Se on usein sitten suhteen loppu ellei nainen hyväksy. Harva hyväksyy.

Mutta onko myös niin,m että jos on kimpassa blondin kanssa, niin on pakko päästä joskus kokeilemaan seksiö myös brunetin tai punapään kanssa?  Tai jos on aina harrastanut seksiö pyöreäkön kumppanin kanssa, niin saako "koeilla" seksiä hoikan kanssa? Onko isommpi merkitys sillä, että "kokeilu" tapahtuu vastakkaisen, eikä samaa sukupuolta olevan kanssa? 

Totta kai ihmisillä voi olla erilaisia haaveita ja toiveita mutta moni ymmärtää, ettei kaikkea voi saada tai ettei kaikkea ole tarvetta elää todeksi. 

Vierailija
102/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä  ihmisten tyhmyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, et bi seksuaaleista luullaan heti et ovat pettäjiä. Mutta ei enää ihmetytä  ihmisten tyhmyys.

Jotkut ovat. Sarjapettäjiä. Sekä sadistisia narsisteja.

Vierailija
104/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja toinen ärsyttävä juttu on että jos olet bi-nainen ja seurustelet heteromiehen kanssa niin mies heti on luulemassa että voidaan ottaa kimppakivaa toisen naisen kanssa. Minä en halua mitään kolmen kimppaa vaikka bi olenkin. Todella ärsyttäviä luuloja!

Vierailija
105/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat. Sarjapettäjiä. Sekä sadistisia narsisteja.

Juu kuten jotkut heterotkin.

Vierailija
106/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin monikaan ajattelee että olisivat pettäjiä. Mutta se, että se oma mies tuntisi vetoa myös miehiin, on jo pelkästään ajatuksen tasolla hiukka ällöä. Siis jos kyse olisi omasta kumppanista. Muutoin kukin on mitä on.

Vierailija
107/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.rpä pe.räsuoleen.  Eikai se vaimokulta haita mitä.

mies - miestä

Vierailija
108/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, että heti kuvitellaan olevan kyse pettämisestä ja kilpailusta, jos kertoo ettei bi-miehet sytytä millään tavalla. 

Vierailija
109/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, että heti kuvitellaan olevan kyse pettämisestä ja kilpailusta, jos kertoo ettei bi-miehet sytytä millään tavalla. 

No tuon ymmärrän ite, jos koetaan älllöänä :D Mutta vois sit sanoa suoraan noin. Yleensä aletaan heti selittää jotain pettämisestä. 

Vierailija
110/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä tapaat ihanan miehen etkä tiedä että hän onkin bi, niin mitenkä sitten. Loppuuko tunteet kuin seinään ku selviää että hän on bi?

Vierailija
111/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi, ihmettelisi kyllä miksi ei ole aiemmin kertonut. Olen itsekin bi.

Vierailija
112/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaisi. Minulla pitää olla kunnon persumies, eikä mikään tulppaaninpakkaaja viherpiipertäjä.

T: Oman arvonsa tunteva nainen

Vierailija
113/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt ihme kun osa sanoo suoraan, ettei voisi seurustella bisekauaalin (miehen) kanssa kun en minä (bisekaalinan miehenä) esimerkiksi erota kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta päältä päin. 

Silti yritän välttää, aina joskus onnistunkin olemaan tuomitsemasta heitä, jotka sanovat etteivät halua, edes yrittää parisuhdetta biseksuaalin(miehen) kanssa, Miksikö? .- No miksi pitäisi? - Mikä minä olen sanomaan kenellekään millaiset prferenssit kumppanin valinnassa ovat oikeutetumpia kuin toiset  Jollei nuo mieltymykset ja taipumuksett ole täysin vinksahtaneita, kuten halu alistaa ja nöyryyttää tai muulla tavoin kumppania. 

Vierailija
114/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?

Vierailija
115/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa.O len aina pitänyt homomiehiä ja bi miehiä kuumina. 

Vierailija
116/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen asia. Miehiä ei häiritse naisen biseksuaalisuus, mutta naisia häiritsee miehen biseksuaalisuus. Miksi naiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä?

Uskon, että luulevat, etteivät saa riittävästi huomiota mieheltä, koska mies on nyt bi. :D

Vierailija
117/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon ymmärrän ite, jos koetaan älllöänä :D Mutta vois sit sanoa suoraan noin. Yleensä aletaan heti selittää jotain pettämisestä. 

No niinhän mä kerroinkin, että ei sytytä ja on turn off. Silti siihen piti jonkun tulla väkyttämään typeriä oletuksiaan pettämisestä ja kuinka kuvittelen olevani huonompi kuin miehet. Sanallakaan en itse kirjoittanut mitään pettämisestä tms.

Vierailija
118/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi vaimolle vain bonusta? Mies toisi kotiin bi-seksuaaleja kavereitaan ja vaimo saisi kimppakivaa!

Lapsenne katselisivat ja kuuntelisivat

Vierailija
119/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama onko joku random bi vai ei. Mua ei vain sytytä bi-miehet eikä se tee musta ahdasmielistä. Se on vain mitä en halua ja mitä haluan. Miksi heteron mieltymykset otetaan aina ahdasmielisyytenä?

Vierailija
120/262 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että miehet luulevat pääseväsä osingoille jos heidän naisensa on bi. Luulevat että nyt järjestyy kimppakivaa. 

T. bi nainen