Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi. Pääsasia, että on uskollinen.

Vierailija
2/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on vähän homppeleita...halaillaan ja nykyisin ihan pussailevat kavereita..ainakin humalassa ollessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi. Hän haluaa olla minun kanssani.

Vierailija
4/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Ei ole pakotettu suhteeseen kanssani, hän on minut valinnut ja valitsee joka päivä. 

Vierailija
5/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai. Jos siis olisi edelleen uskollinen ja haluaisi olla nimenomaan minun kanssani parisuhteessa eikä haikaile muita (naisia tai miehiä).

Toki jos selkenisi että mies on tiennyt asian jo silloin kun tutustuttiin 25 v sitten eikä kertonut niin se söisi luottamusta. Jos taas todennut vasta nyt niin kyllähän sekin pistäisi miettimään että miksi tajusi nyt eli ilmeisesti vähintään ihastunut toisen miehen 💁

Vierailija
6/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi. En halua olla kaappihomon kanssa. 

Vierailija
7/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, olis kyllä yllättävää, mutta kyllä asia olisi mulle ok. Joskus oon läpällä miettinyt, että millaista olisi elää naisen kanssa. Vois olla ihan mukavaa sekin. 

Vierailija
8/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Stubbin vaimolta.

Vierailija
9/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla tuntuu olevan pelko, että bi-seksuaali mies ei voisi olla uskollinen. Johtuuko se omasta bi-seksuaalisuudesta vai omasta kiinnostuksesta miehiä kohtaan?

Vierailija
10/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuisin älyttömästi. Ei se muuten vaikuttaisi.

Vierailija
11/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on meemi. On vain yliseksuaalisuutta ja tuo on merkki siitä, tuikkii mitä vaan ja joka reikään. Ei todellakaan vakavasti otettava ihminen vaan ihan täysi elukka. Eli ei pääse lähellekään minua, edes kaveriksi tai kaverin kaveriksi. Tuollaiset löyhkäävät todella kauas. 

Vierailija
12/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaisi. 

En ole muuten homofoobinen mutta en haluaisi, että mieheni himoitsee miestä.

Vierailija
13/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielellään olisin kuullut tutustumisen tai seurustelun alkuvaiheessa enkä vuoden kuluttua. Ei siinä asiassa itsessään mitään, mutta hieman petetty olo kun noinkin olennaista asiaa kuin seksuaalinen suuntautuminen pantataan. Hieman mietin mitäköhän kaikkea muuta on jättänyt kertomatta, monogamia? 

Vierailija
14/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joo. En tiedä, jostain syystä koen itse vetoa vain heteroihin.

Vierailija
15/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa olisi nähdä kun hän rakastelee toisen miehen kanssa. Ottavana osapuolena.

Vierailija
16/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielellään olisin kuullut tutustumisen tai seurustelun alkuvaiheessa enkä vuoden kuluttua. Ei siinä asiassa itsessään mitään, mutta hieman petetty olo kun noinkin olennaista asiaa kuin seksuaalinen suuntautuminen pantataan. Hieman mietin mitäköhän kaikkea muuta on jättänyt kertomatta, monogamia? 

Ei sen välttämättä tarvitse tarkoittaa, että on tietoisesti salannut vaan on voinut itsekin vasta havahtua asiaan. Miehen biseksuaalisuus on edelleen huomattavasti isompi tabu kuin naisen biseksuaalisuus, joten on voinut elää pitkällekin aikuisikään asian itseltään kieltäen.

Vierailija
17/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmenisi, että on salannut tuon niin se aiheuttaisi eron. Jos itse kertoisi, että on huomannut sen itsestään äskettäin, niin kyllä sekin keskusteluja aiheuttaisi. Ja niiden keskustelujen perusteella sitten mietittäisiin onko meillä enää yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
18/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi, mieheni on panseksuaali.

Vierailija
19/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaisi, koska ei olisi seksuaalista kipinää. Kokemusta on. Kyllä sen vaan aisti, kuulin asiasta vasta myöhemmin. 

Vierailija
20/68 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen välttämättä tarvitse tarkoittaa, että on tietoisesti salannut vaan on voinut itsekin vasta havahtua asiaan. Miehen biseksuaalisuus on edelleen huomattavasti isompi tabu kuin naisen biseksuaalisuus, joten on voinut elää pitkällekin aikuisikään asian itseltään kieltäen.

No tämä tapaus oli ollut ihan tietoinen ja harrastanut miehiä. Olisin kuitannut asian heti kättelyssä vaan "aijjaa" mutta vuoden kohdalla se hämmensi ja joo hieman shokeerasi. Ja suuttui kun sanoin, että tarvitsen ehkä vähän aikaa sulatteluun, olin kuulema vaan ahdasmielinen vaikka kyse oli siitä, että tuntui että mies on esittänyt ihan jotain muuta mitä on ja valehdellut itsestään.

Jollekin voi olla kynnyskysymys ja mielestäni heterokin saa vapaasti haluta olla samanmielisten kanssa, niinkuin kuka tahansa muukin saa haluta ja olla mitä haluaa, mutta pitäis olla rehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi