Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-mies ei rakasta vaginaa oikeasti. Ei ole saanut sitä syttymään, ehkä. Kokemus jäänyt vajaaksi. Siksi mies kelpaa kumppaniksi.

Tällä logiikalla asia on siis niin, että myöskään bi-nainen ei rakasta kullia oikeasti. Miksihän miehiä ei sitten tunnu haittaavan että nainen on bi 🤔

Vierailija
162/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennus suussa jos pimpassani veivaisi miehen kakkapaikassa uinut elin. Kuvottaa vaikka miten tiskiharjalla ja Fairylla elimensä ukkeli kuuraisi niin: YÖKS! Likainen. 🤢🤮

Tämä on varmaan järkytys, mutta aika moni heteromiehenkin elin on "uinut kakkapaikassa"... Toisaalta homo- tai biseksuaalisuus ei ole mikään tae sille, että mies haluaisi anaaliseksiä (tässä taas näkyy tämä naisten ahdasmielisyys).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-mies ei rakasta vaginaa oikeasti. Ei ole saanut sitä syttymään, ehkä. Kokemus jäänyt vajaaksi. Siksi mies kelpaa kumppaniksi.

Tällä logiikalla asia on siis niin, että myöskään bi-nainen ei rakasta kullia oikeasti. Miksihän miehiä ei sitten tunnu haittaavan että nainen on bi 🤔

Itse mihenä uskon, ainakin hieman siihen teoriaan, jonka joku ennätti täällä jo esittämään. - Siksi, että osa heteromiehistä kuvittelee, että jos heidän kumppaninsa biseksuaali nainen, niin se mahdollsitaisi (muka)kimppakivan. Kun taas nainen uskoo, että jos miehellä on toinen kumppani (mies tai nainen) niin hän ei mahdu mukaan; tai kenties ei edes halua mukaan, koska jää sivuun kun miehet keskittyvät toisiinsa tai koska miehet keskittyvät kilpailemaan hänen huomiosta, eivätkä osaa huomioida häntä mutta odottavat hänen (naisena tai molempien naisten) "antavan" yhtä paljon.....  

Vierailija
164/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomo saisi lähteä suhteesta!

Vierailija
165/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että parisuhteita solmitaan nykyään niin vähän, kun naisille tällaisetkin asiat ovat aina ongelma.

Vierailija
166/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että parisuhteita solmitaan nykyään niin vähän, kun naisille tällaisetkin asiat ovat aina ongelma.

Rehellisyyden puute sekä epärehellisyyden ja pettämisen ihannointi siihen ovat johtaneet.

Vierailija
167/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut biseksuaalin miehen kanssa kolmisen vuotta. Hankalinta oli. kun joutui hätistelemään sekä naisia että miehiä hänen kimpustaan. Aktiivisimmat miehet tunkivat seuraan vaikka selvästi olimme pariskunta, esimerkiksi ravintolassa syömässä.

Oli?

Missä ihmeen paikoissa te pyöritte kun saa koko ajan olla ihan kaikkia hätistelemässä? 😮

Melko erikoista ellei se ole joku Ville Valo.

Vierailija
168/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔-hymiölliset eivät minulta.

Minulle full hetsku, joka taitava

rakastaja. Mielellään slaavilaista ja/tai

kelttiläistä geeniperimää sukulinjassaan.

Kumma Sielujen Harmonia.. 💁

En silti toki tuomitse toisten

(bi)kumppanivalintoja millään tavalla.

E🤸

Vierailija
169/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilleko vain?  Keskustelun alussa jo parikommenttia kirjoittaneena biseksuaalina miehenä itselläni on  päinvastainen kokemus.

-Kaikkein ennakkoluuloisimpia -en ole ollut kovin monessa suhteessa miesten kanssa, joten on ikävä yleistää omia kokemuskia mutta jatkan loppuun kun aloitin. Mutta nyt vähän paremmin harkittuna uudestaan: 

Kaikkien eniten minä (biseksuaali meis) len saanut osakseni ennakkoluuloja homoseksuaaleilta miehiltä. 

Se miksi näin on varmasti montakin syytä. Yksi olennainen syy voi olla ihan vain se, että ylipäätään homojen ja lesbojen on löytää itselleen kumppani  - Ja silloin kun itse kasvoin ja aloin tiedostaa oman seksialisem suuntautuneisuuteni olevan jotain muuta kuin "täysin normaalia"ja yleisesti ja varauksettomasti hyväksyttyä (, ikäänkuinse olsi sitä jo nyt),   niin vielä nykyistäkin paljon vaikeampaa. 

En varmasti tule itse unohtaman niitä tunteita ja tuntemuksia, joita koin ennen kuin tiedostin itse olevani biseksuaali, joka itsenäisenä kategoriana edellen vailla olemassa oloa, vaan on vain porttiteorian mukainen välivaihe henkilöllä, joka ei osaa päättää tai ainakaan tuoda julki haluaako hän syödä kakkua vai säästää kakun.  

Vierailija
170/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on runsain mitoin bi-miehiä jotka eivät naisille kelpaa... Itselläkin oven takana kauhea jono bissemiehiä!!

N

Vierailija
171/171 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi