ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
Minusta sen näkemäni prinsessapaidan teksti oli hyvä, koska se ei tosiaankaan pitänyt paikkaansa ja ilmeisesti kantajansakin tiesi sen.
Omasi ilmeisesti hyvän huumorintajun ;)
parhaiten nauraa jolla on oikea lääkitys" ja tilanne missä sen näin sai erityisesti hymyilyttämään, vaikkei siinä sinänsä mitään hauskaa ollutkaan. Kaupan kassajonossa oli jollain miehellä siis tuo paita ja hän oli äärimmäisen hyvän tuulinen ja vitsaileva, miehen takana oli hänelle tuntematon mutta minun tietämäni psyykkisesti sairas, jonka kasvoista kyllä kaikki näkivät hänen olevan hieman " väsyneessä tilassa" maailman menoon nähden. Näky oli jotenkin ironisen tragikoominen.
suunnattomasti paita " pieru on perseestä" .
teki mieli mennä kysyy mieheltä onko sellanen :)
mustalla pohjalla valkoinen hirttoköyden kuva ja vieressä teksti " Tee se jo tänään"
Mut saattais olla turhan rankka mulle pistää päälle. Lapseni on kuollut noin 6kk sitten ja olen ollut tosi maassa, tosin en harkitse edes moisia toimia mut joku voisi niin ajatella jos mulla olis tuollainen paita päällä.
Mut yks minkä teksti paidan haluaisin on musta paita valkoisella tekstillä " Lapseni on taivaassa, mieti sitä!" Mut tuokin taitaa olla mautonta mainostaa asiaa noin vaikka tekis mieli huutaa sitä ihmisille jotta nämä tajuaisivat mitkä täällä on ongelmia ja mitkä ei..
Olen kymmenkertaistanut painoni ja äitini on ylpeä siitä.
Mutta kertokaahan olisiko sellainen paita ihan mauton jossa lukisi jotain tyyliin " lapseni on taivaassa, mieti sitä!"
Vai luovunko koko ideasta?
Vierailija:
Mutta kertokaahan olisiko sellainen paita ihan mauton jossa lukisi jotain tyyliin " lapseni on taivaassa, mieti sitä!"Vai luovunko koko ideasta?
Teksti on kirjoitettu Coca-Cola logofontilla.
*repskops*
Toinen hyvä mustassa paidassa:
I wear black until I find something darker.
Olikohan minun mieheni=) Meillä viisi lasta ja olemme kunnollinen tragikoominen performanssiryhmä kun liikumme julkisilla paikoilla ja kun mieheni näki tuon paidan jossain netti sivuilla oli hänen se saatava=)
Vierailija:
Kauhein asennepaita mitä olen koskaan nähnyt, on se jokin luomulafkan t-paita, jossa lukee rinnuksissa tyyliin:
LEHMÄNMAITO ON VASIKOITA VARTEN.
pojallani on paita jossa lukee:
ÄLÄ KOMENNA TAI MUUTAN MUMMOLAAN :)
harkitsin ostaa joskus 5-vuotta sitten, mutta ostamatta jäi. Enää en päälleni laittaisi..