Paavo Väyrynen nyt Tv1
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen tausta on tosi kamala. Kuuntelen aina ohjelman, en pysty katsomaan
Sopii täsmälleen tähän ohjelmaan. Tausta on neutraali. On vain henkilö, joka kertoo asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Suuri valtiomies
Lähinnä omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kaksijakoinen persoona. Toisaalta korkeasti koulutettu ja menestynyt politikko. Toisaalta ennusti väitöskirjassaan 80-luvulla Neuvostoliiton ikuisuuden puolesta, vastusti EY-, EU- ja Nato-jäsenyyttä.
Antaa itsestään isänmaallisen kuvan, mutta olen vuosikymmenet epäillyt, kuten moni muukin, että ajoi joko tyhmyyttään tai kiristettynä Neuvostoliiton etua. Viimeinen itsepäisyydessään tekemä typeryys oli ero poliittisesta kodistaan Keskustasta ja oman puolueen perustaminen.
Ennusti väärin, mutta itse asiassa oikein kukaan ei osannut ennustaa Neuvostoliiton yht'äkkistä romahtamista 80-luvulla. Sen odotettiin kituvan vuosikymmeniä pidempään ennen lopullista romahdusta.
Kannattaa muistaa sekin, että Suomessa oli vähän pakko ennustaa sen ikuisuutta, jos meni ennustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen kertoo Ukrainan sodan juurisyyt:
Termin sodan juurisyyt käyttäminen kertoo että näkökulma on syötetty Kremlistä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkä haukkuu Niinistöä?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä poikkeaa valtavirran narratiivista, on "syötetty Kremlistä"? Niinkö?
Oman tiensä kulkija. Sitä täytyy arvostaa.
Kerrankin kiinnostavia vieraita. Tuomioja, Väyrynen, Aho...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Hyvä juttu. Niinistö on historian pahin maanpetturi.
Luuletteko, että Paavo valehtelee yhtä paljon kuin Putin ja Trump?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Hyvä juttu. Niinistö on historian pahin maanpetturi.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Oman tiensä kulkija. Sitä täytyy arvostaa.
Oman tiensä kulkeminen on ollut lähinnä sitä, että on kaikesta mahdollisesta eri mieltä ihan periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kaksijakoinen persoona. Toisaalta korkeasti koulutettu ja menestynyt politikko. Toisaalta ennusti väitöskirjassaan 80-luvulla Neuvostoliiton ikuisuuden puolesta, vastusti EY-, EU- ja Nato-jäsenyyttä.
Antaa itsestään isänmaallisen kuvan, mutta olen vuosikymmenet epäillyt, kuten moni muukin, että ajoi joko tyhmyyttään tai kiristettynä Neuvostoliiton etua. Viimeinen itsepäisyydessään tekemä typeryys oli ero poliittisesta kodistaan Keskustasta ja oman puolueen perustaminen.
On puolustanut maamme itsenäisyyttä johdonmukaisesti, mm. vastusti juurikin tuota EU-jäsenyyttä, jota niin monet nyt niin ikään vastustavat. Varmasti tehnyt myös virheitä, mutta eiko muut politiikot sitten tee?
NL:n "nuoleskelu" oli EU-jäsenyyteen saakka maan politiikkojen tapa, ei pelkästään paavon.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen tausta on tosi kamala. Kuuntelen aina ohjelman, en pysty katsomaan
Minä taas olen pitänyt nimenomaan tuosta valkoisesta taustasta. Ei turhaa ärsyketulvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä poikkeaa valtavirran narratiivista, on "syötetty Kremlistä"? Niinkö?
Ei. Mutta "sodan juurisyyt" on sellainen mitä käyttävät vain Kremlin propagandan omaksuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennusti väärin, mutta itse asiassa oikein kukaan ei osannut ennustaa Neuvostoliiton yht'äkkistä romahtamista 80-luvulla. Sen odotettiin kituvan vuosikymmeniä pidempään ennen lopullista romahdusta.
Kannattaa muistaa sekin, että Suomessa oli vähän pakko ennustaa sen ikuisuutta, jos meni ennustamaan.
Isäukko, journalisti (evp), kehtasi sanoa jo 70-luvun lopulla että CCCP hajoaa omaan mahdottomuuteensa vielä hänen elinaikanaan. No, oli se pieni ylläri hänellekin että jo 12 vuotta myöhemmin toteama oli todellisuutta. Mutta aivan puhdasta govnoa että oli "pakko" ennustella sen hetkisen kaalimaan version ikuisuutta, hän ei hävennyt mielipidettänsä vaikka jopa ulkoministeriöstä nuhdeltiin "varomattomista lausahduksista". Kuka oli oikeassa?
...ja tanssisi Kremlin balalaikan tahtiin. Kiitos ei, se nähtiin jo.