Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsenäisillä introverteillä helpompaa? Pystyvät elämään vaivatta yksin, eivät tarvitse ihmislaumaa ympärilleen

Vierailija
01.01.2026 |

Itse olen tällainen. Pitkän avioliiton päätyttyä (mies jätti), musta onkin kuoriutunut erittäin itsenäinen introvertti. Pärjään yksin. Jopa haluan olla yksin. Ei siis parisuhdetta mulle enää. En myöskään tarvitse kaverilaumaa ympärille, tykkään hoitaa yksin asioita jne.

Mussa on siis aina ollut tämä introverttipuoli, mutta eron jälkeen tämä on vain korostunut.

Koen tämän helpoksi, varsinkin kun luen täältä ihmisten tuskailuja kuinka hirveä tinder on ja kuinka ihmiset ovat nykyään toisilleen vain kertakäyttökamaa, mutta silti he eivät kykene olemaan yksin.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan löydä ihmisiä, joiden seurassa olisi hyvä olla. Odotan muilta suoruutta, rehellisyyttä, itsenäisyyttä ja normaalia maalaisjärkeä, mutta kerta toisensa jälkeen päädyn pettymään. Ns. vian on toisaalra pakko olla minussa, koska tätä samaa se on ollut koko elämäni. Ehkä otan asiat liian vakavasti enkä pysty antamaan anteeksi vaikkapa sitä, että toinen jää valheesta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi