Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, huomenna nielurisaleikkaus.

Vierailija
24.04.2007 |

Hieman pelottaa ne tulevat kivut, itse leikkaus ei jännitä.

Jos sulta on leikattu nielurisat, niin kerro kokemuksesi. Ja kenties mitä lääkettä käytit.

Jaiks, en varmasti nuku ensi yönä ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin 18-vuotiaana. Itse leikkaus on ok ja rutiini homma. Mutta jälkeen päin on tosi kipeä. En voinut niellä tai syödä pariin kuukauteen kunnolla. Kaikki ruoka maistui tosi pahalta, pilaantuneelta ja nieleminen sattui. Tikit aukesi viikon päästä ja vuotivat. Öisin oli tyynyliina veressä. Paha maku suussa pitkään. Leikkauksen jälkeen ei ole ollut angiinoita joten kyllä auttoi

Vierailija
2/4 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia, leikattu ne ollessani 17v. Mutta leikkauksen aikana mahalaukkuun meni verta ja oksensin ne yökön päälle lähtiessäni vessaan. Enkä saanut jädeä heti, kuten oli lupailtu. ;) Olin tärissyt heräämössä, eikä minulle annettu mitään ravintoa vuorokauteen, suolaliuosta meni suoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sen välttämättä tarvitse mennä noin kamalasti kuin kakkosella.

Minulta leikattiin parikymppisenä risat. Olin tosi kipeä pari päivää ja puhumaan ja syömään pystyi kunnolla vasta kahden viikon kuluttua.

Lääkkeenä oli Panacodia poretablettina (auttoi tosi hyvin) ja kun pystyin nielemään niin myös " tavallista" 800 buranaa tabletteina.

Onhan sinua joku hoitamassa kun tulet sairaalasta?

Varaa kotiin helposti nieltäviä ruokia, jotka maistuvat myös viileinä. Lämmintä et voi syödä hetkeen. Viiliä, jäätelöä, mehujäitä, mehukeittoa, mehuja, vauvanruokia yms. Ja kylmä tekee hyvää!

Vierailija
4/4 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti Panacodia ja Vioxxia (Vioxx ei kai enää ole markkinoilla) aika kauan ja paljon. Jääpalan imeskely auttoi. Oli kyllä kipeä, vaikka vain toinen risa leikattiin. Lääkkeet olivat onneksi hyvät. Jonkin ajan kuluttua leikkauksesta miehellä alkoi henki haista, joten suuhygienian kanssa kannattaa olla tarkkana ja kysyä ohjeet.

Kannattaa varata nestemäistä syötävää monipuolisesti. Jäätelöön ja velliin kyllästyy tosi nopeasti. Mieheni söi porkkana- ja tomaattimehuja, sosekeittoja ja kiisseleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi