Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö puolison elää elämää toisen vuorotyön mukaan?

Vierailija
01.01.2026 |

Olen itse epäsäännöllisessä vuorotyössä. Ensi viikonloppuna olen esim. lauantaina iltavuorossa ja sunnuntaina aamuvuorossa. Olen tiennyt sen jo lokakuusta asti.

Miehen kaverit haluavat nyt välttämättä tulla meille juhlistamaan "myöhäistä uutta vuotta" poikkeuksellisesti, kun itse olen lauantaina iltavuorossa ja sunnuntaina aamuvuorossa. Mieheni kaverit olivat kysyneet, onnistuisiko meillä, koska asuvat eri kaupungeissa ja meidän koti olisi ns. kaikille lähin, eikä kukaan täällä päin enää asusta, paitsi me.

Mieheni kysyi minulta, kävisikö sellainen. No, en oikein tiennyt, mitä vastata. Kodissamme on huono äänieristys ja tiedän, että pitävät mekkalaa 03:00 ainakin, vaikka yrittävät olla hiljaa. Seuraava päiväni menee tietenkin piloille, koska joudun heräämään töihin jo viideltä.

Tilanne on poikkeuksellinen ja sitä tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa. 

Kysymys kuuluukin, olisiko ehdottomasti miesten pitänyt mennä johonkin muualle, vaikka tilata hotelli/air bnb/ tms. Vai olenko itse vain tiukkapipo, joka ei kertaa paria vuodessa, suostu joustamaan nukkumisistaan töiden vuoksi.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö jo itsessään turnn off.

Vierailija
62/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Esim yövuorosta tulevan vaimoni olis syytä laittaa lettua tarjolle aamulla.

Oon koko yön odotellu kikkeli stondiksessa!

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi