Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteessa masturboiminen pettämistä?

Vierailija
24.04.2007 |

Tällaistakin kuulee. Omasta mielestäni masturboiminen on jokaisen ihmisen henkilökohtainen asia, eikä mitään pettämistä. Mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen tarvitsisi huolehtia musta yksin!

Vierailija
2/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä muistaa välillä antaa itestään jotain toisellekin osapuolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei runkkaaminen ole myöskään mikään syy olla tai olla seksiä. Seksi on yhteinen juttu ja sitä ollaan kun molemmat haluaa. Runkkaaminen on mun oma juttu ja mä teen sitä sillon ku mä haluan. Ei mitään pelejä/vallankäyttöä. Ne on toisistaan erillisiä asioita.

En tiedä milloin mieheni runkkaa, enkä hluakkaan tietää. En myöskään usko hänenkään tietävän minun touhuistani ja minusta tämä on hyvä näin. Aihe ei ole mikään tabu, mutta annamme toisilleme oikeuden tehdä itsekseen miten lystää.

Vierailija
4/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elät parisuhteessa, et ajattele vain omaa nautintoasi!

Vierailija
5/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos niitä onkin 3 niin sitten se puolisosi suuttuu sille kolmannelle

ja jos sillä on silmät auki niin se suuttuu sinullekin

Vierailija
6/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunnan välisen seksin, niin se on pettämistä. Eli siis jompi kumpi masturboi ja ei sitten halua puolison kanssa intiimiä kanssakäymistä laisinkaan.

Vierailija
8/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos se on ok molemmille eikä sitä käytetä välttääkseen rakastelun toisen kanssa. Meillä mies kättelee itteään ahkerasti kun olen raskaana eikä seksi vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Tarpeet sen on purettava kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos se estää

pariskunnan välisen seksin, niin se on pettämistä. Eli siis jompi kumpi masturboi ja ei sitten halua puolison kanssa intiimiä kanssakäymistä laisinkaan.

tämä on tällainen nais kompleksi.

en voi kuvitellakaan että mies asiaa tuolla lailla ajattelisi

Eiko nainen saa ajatella itseään?

Vierailija
10/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta masturbointi ei ole missään nimessä pettämistä, mutta mieheni puhuu välillä aiheesta. Ei siis haluaisi että masturboin, itse ei sitä tee. Meillä minun masturbointi ei kyllä estä yhteistä seksiä, olen valmis seksiin joka päivä.

Vierailija
11/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos nainen/mies on suhteessa ja vain runkkaa, eikä suostu seksiin kumppaninsa kanssa, se on pettämistä. Vai mitä mieltä naisesta joka lukkiutuu iltaisin vessaan dildon kanssa tai miehestä joka odottaa että vaimo nukkuu ja vetää sitten käteen tietokoneen edessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme