Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eutanasia pitäisi sallia Suomessa

Vierailija
01.01.2026 |

Terveyskeskuksien tilohin eutanasipisteitä ilman ajanvarausta jonottamalla. Tuhkauksen voisi robotti hoitaa vieressä olevalla krematoriossa. Tuhkat johonkin pellolle lannoteeksi.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ihmisen pitäisi saada päättää tuokin asia itse mutta sehän ei käy poliitikoille. 

Voisikohan heidän mieli muuttua, jos olisivat nähneet nuorena kuolleen äitini kuukausia helvetillisten syöpä kipujensa keskellä. Minä näin, koska äitini hoidin. Ehdottomasti pitää eutanasia hyväksyä. Päätöksiä tekee henkilöt joilla ei ole aavistustakaan eräistä elämisen raaoista totuuksista. 

Vierailija
62/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on olemassa, sitä vain kutsutaan itsemurhaksi.

Käyttää aion, jos eräät asiani ylittää sietokykyni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö eutanasia toteuttaa kaikille ei rokotetuille? Mitä eugeniikka Riikka raati sanoo tähän 

Vierailija
65/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasistisen PersKokkare-hallitus sopeutta köyhät eutanasiatapaan.

Vierailija
66/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia on olemassa, sitä vain kutsutaan itsemurhaksi.

Tekivät sairaalassa murhan eli etanasian.  Sanoivat että irrotetaan letkuista. Meille sanottiin että on hyvä hengitys ja kuitenkin piti tappaa. Olisin vaikka itse hoitanut kotona. 

Vierailija
67/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saatais työsuhde-eutanasia! 🥰 

Vierailija
68/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä eutanasian vastustajia edes ihmisinä.

Eli et halua kuunnella vasta-argumentteja etkä käydä keskustelua. Olet nostanut oman kantasi ehdottomaksi totuudeksi ja kiellät toisenlaisia mielipiteitä esittävien ihmisyydenkin. Fanaatikot ovat kuitenkin harvoin oikeassa.

Vain eutanasian vastustajat ovat fanaatikkoja.

Vierailija
69/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on syys lokakuun vaihteessa ilmassa oikein kunnon fasismin katkua. Aloitteleeko kokoomus kaikkien aikojen vaalikamppiksen? Elon Muskin rahoilla?

Vierailija
70/70 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ihmisen pitäisi saada päättää tuokin asia itse mutta sehän ei käy poliitikoille. 

Voisikohan heidän mieli muuttua, jos olisivat nähneet nuorena kuolleen äitini kuukausia helvetillisten syöpä kipujensa keskellä. Minä näin, koska äitini hoidin. Ehdottomasti pitää eutanasia hyväksyä. Päätöksiä tekee henkilöt joilla ei ole aavistustakaan eräistä elämisen raaoista totuuksista. 

Jos eutanasiaa ei hyväksytä, miksei anneta edes riittävää kipulääkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi