Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako 2v8kk, kun sanoo haluavansa takaisin paivakotiin... Ollut nyt pari kuukautta kotona, kun itse aitiyslomalla. Sita ennen kokopaivahoidossa.

Vierailija
24.04.2007 |

Alussa, kun jäi kotiin ei halunnut mainittavankaan päiväkotia, mutta nyt on toinen ääni kellossa... Protestoiko vauvaa vai mikäköhän.... Ihan iloisesti ja reippaasti täällä kotona menee kyllä, että ei pitäisi kovin kalseat olot olla, äidillä tosin rankkaa...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan ei ole syytä miettiä asiaa sen kummemmin jos lapsi viihtyy kotona ja kavereitakin tavataan aina välillä.

Vierailija
42/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi jäi siis kotiin äitiyslomani myötä. Itse näin asian niin, että minä määrään ja halun pitää lapsen kotona. Eli asian päätäntävalta ei ollut lapsella ja hänen haluillansa. Keksittiin mukavaa tekemistä, kerhoja yms. ja saatiin aika kivasti kulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä se onkin, kun tuntuu, että sitä toimintaa ei riitä, vaikka yrittämällä yritän, mutta väsymys vie veronsa ikävä kyllä... Aiemmin en ajatellutkaan päivähoitovaihtoehtoa just siitä syystä, kun ajattelin, että on niin paljon mieluummin kotona, mutta nyt sit oon alkanut miettimään, josko sittenkin osa-aikahoitoon... Ehkä oma hermokin lepäis ja kerkeis itse nukkumaan pienet päiväunetkin vauvan kanssa niin jaksais valvoa yöllä..

-ap

Vierailija
44/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt sitten _lapsi_ on ruvennut haluamaan sinne...

Vierailija
45/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siltä lapselta alunperinkään kysytty haluaako päiväkotiin ja haluaako jäädä sieltä pois... taitaa olla jotain omakohtaista kokemusta??

-ap

Vierailija
46/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
47/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitus astuu peliin.

Vierailija
48/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa hauska juttu. Heh ja hih.

5

Vierailija
49/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhanpäiväisenä kiukutteluna ja kirjaimellisesti seinille hyppimisenä. Muuten kyllä menee ihan kivasti.

-ap

Vierailija
50/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkiä. Hetken päästä lapsi on yleensä jo leikin touhussa.

Ihan oikeasti lapsi ei tarvitse päiväkotia vielä tuon ikäisenä mihinkään!

Vierailija
51/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mutta kattellaan.. kesä tulossa niin kylhän tää kaikki muuttuu, kun pystyy lähes asumaan ulkosalla, kaikki helpottuu :)

-ap

Vierailija
52/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhot ja puistotädit esimerkiksi. Lapsesi varmaan kaipaa ohjattua toimintaa ja muiden lasten seuraa, jos on siihen jo päivähoidossa tottunut, mutta sitä voi järjestää muutenkin. Itse en juuri tuon ikäisen puheille hirveän paljon painoa pistä, tärkeissä asioissa. Meillä ainakaan ei vajaa kolmevuotias läheskään aina tiedä, mitä tahtoo, tai tahtoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista. Ei pienen lapsen harteille voi asettaa vastuuta isoista hänen elämäänsä koskevista päätöksistä.

Vierailija
53/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siinä tosiaan itselle huiliaikaa, jota varmasti pikkuvauvan kanssa tarvii. Ja isommalle touhua lapsiryhmässä.

Vierailija
54/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tyytyväinen?

Vierailija
55/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisit vaikka kerhopaikan syksystä niin saisi lapsesi sitä kautta kavereita ja mieluisaa puuhaa

Vierailija
56/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka väitätte että lapsi ei voi millään kaivata päiväkodin aktiviteetteja, niin mihinkä te sen oikein perustatte. Tottakai lapsi kaipaa touhua ja tohinaa muiden lasten seurassa, kun on kerran ehtinyt pääsemään sen makuun. Kotonaolo voi oikeasti tuntua tylsältä, jos äiti hoitaa vaan vauvaa. Toisten lasten seuraa äiti ei pysty ikinä korvaamaan. Minua huvittaa, että heti aletaan epäilemään että nyt äiti haluaa lapsen pois jaloista ;).

Vierailija
57/57 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko ap tyytyväinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi