Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä vihaan mun omalääkäriä!!!

Vierailija
24.04.2007 |

oikeesti, kaksi kertaa on diagnoosin tehnyt joku muu kuin hän. hän on kerran määrännyt mulle lääkkeet olemattomaan silmätulehdukseen noin esimerkiksi, kyseessä oli vain näärännäppy. toisella kertaa tein itse diagnoosin hänen vain voivotellessa, etsin siis netistä oireisiin sopivan sairauden nimen (punatäplähilse, mulla oli selkeä " medaljonki" jne).

tänään hain lääkettä allergiseen nuhaan. sanoin, että zyrteciä ollut ennenkin ja sitä tahtoisin. no tulen kotiin ja hän kirjoittanut jotain muuta, nettiä selaten taas selville. 30 tabun pakkaus tätä hänen määräämää maksaa 15 euroa, kun halvimmat zyrtec-rinnakkaistuotteet maksaa alle 5¿/100 tabletin pakkaus.

MIKSI SE SAATANAN MUIJA SAA JATKAA TÄLLÄSTÄ? Vittu. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkeaineallergioita ja siksikään en tahtoisi kokeilla mitään uusia lääkkeitä ton allergian kanssa. Etenkään selkeästi kalliimpia. Olen opiskelija ja olin tänään poissa koulusta, että olisin saanut reseptin.

ap

Vierailija
2/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tökerö lääkäri kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotain toista lääkeainetta ja sille ei löydy rinnakkaisvalmistetta. Vissiin sen verran uusi lääke.

Soitin äsken tonne 09-10023 ja sain tiedoksi, että voin soittaa huomenna terveysasemalle ja pyytää uuden reseptin käymättä enää lääkärintarkastuksessa. Toivottavasti näin onnistuu. Odotin tätä tänpäiväistä lääkärinaikaa useamman viikon, viime keväänä jouduin käymään spiralla päivystyksessä ja tahtoisin saada jo pysyvät lääkkeet tähän siitepölyaikaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi