Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+50-vuotiaan miehen on vaikea saada seksiä

Vierailija
31.12.2025 |

Itse olen 55-vuotias mies ja pelkän seksin saaminen alkaa olla vaikeaa. +50-vuotiailla naisilla se on helppoa, vaikka heillä ylipainoisena maha ja perä roikkuu. Käytännössä heitä saattaa tavoitella 20-70 -vuotiaat miehet seksimielessä. Jos +50-vuotias nainen saa seksiä esim. 30-40 -vuotiaalta, niin miksi ihmeessä se ottaisi seksiä +50-vuotiaalta mieheltä? Kunnon seurustelusuhteen he pystyvät saamaan vain ikäisiään. 

Eli +50-vuotiaalla miehellä on peli menetetty seksimarkkinoilla. Mitä sanovat muut +50-vuotiaat miehet?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtas 60 ja hyvin irtoaa vielä alle nelikymppisiltäkin kivoilta/hoikilta naisilta ja ihan ilmaiseksi! Parisuhteessakin sellaisen kanssa ja hyvin menee, tosin oma libidoni huomattavasti korkeampi.

Ei sitä kyllä oman ikäiset kiinnosta, aika harva 5kybänen nainenkaan, alkaa olla tosi väsähtäneitä henkisesti/fyysisesti...itse terveet elintavat ja hyvät geenit tietty.

Kyllä myös p-puhetta, etteikä nuorempi kumppani nuorentaisi, tokihan se kannustaa elämään vieläkin terveellisemmin! Voi oll, että tulevaisuudessa itse siirryn maksullisiin ja aina nuorilta miehiltä saa seksiä, onneksi olen biseksuaalinen. <3

Vierailija
42/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri tänään kerroin haluavani avioeron, koska mies ei ole halunnut seksiä 3 vuoteen. Ehkä ensi vuonna minäkin saan edes kerran joltakulta. Hyvää uutta vuotta!

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri tänään kerroin haluavani avioeron, koska mies ei ole halunnut seksiä 3 vuoteen. Ehkä ensi vuonna minäkin saan edes kerran joltakulta. Hyvää uutta vuotta!

N50+

Naiset saa seksiä helposti.

Vierailija
44/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa 61v mies ja kumppani 41v. Välillä hairahdun ja seksii irtoo alle 40v mimmeiltä. En pysty vastustaa kiusausta. Luulen, että 30-40v mimmit tykkää hyvästä käytöksestä. +50 mimmeillä jo paikat vähän pursuaa ja sen vuoksi ei nappaa, ehkä sitten lähempänä 70v voisi harkita.

Vierailija
45/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kohtas 60 ja hyvin irtoaa vielä alle nelikymppisiltäkin kivoilta/hoikilta naisilta ja ihan ilmaiseksi! Parisuhteessakin sellaisen kanssa ja hyvin menee, tosin oma libidoni huomattavasti korkeampi.

Ei sitä kyllä oman ikäiset kiinnosta, aika harva 5kybänen nainenkaan, alkaa olla tosi väsähtäneitä henkisesti/fyysisesti...itse terveet elintavat ja hyvät geenit tietty.

Kyllä myös p-puhetta, etteikä nuorempi kumppani nuorentaisi, tokihan se kannustaa elämään vieläkin terveellisemmin! Voi oll, että tulevaisuudessa itse siirryn maksullisiin ja aina nuorilta miehiltä saa seksiä, onneksi olen biseksuaalinen. <3

Kuulostat kirjoituksesi perusteella siltä, että henkinen kehityksesi on pysähtynyt jo useampi vuosikymmen sitten. Oletan, että seksikumppanisi ovat kanssasi samaa tasoa, joten olette kyllä ansainneet toisenne. 

Itse pidän älykkyydestä, se on seksikästä, ja edellytänkin sitä kumppaneiltani, vaikka kyseessä on vain kevyt tapailusuhde. 

Ja ei, en ole väsähtänyt, vaan erittäin liikunnallinen, paljon seksiä harrastava nainen, 41v.

Vierailija
46/84 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kirjoituksesi perusteella siltä, että henkinen kehityksesi on pysähtynyt jo useampi vuosikymmen sitten. Oletan, että seksikumppanisi ovat kanssasi samaa tasoa, joten olette kyllä ansainneet toisenne. 

&nbsp

Mukavaa, että ainakin joku huolehtii itsestään! Itsellä myös kulttuuripuoli aktiivinen, sekä suurkuluttajana että aika hyvänä harrastelijajazzmuusikkona, toki täytyy myös huolehtia henkisyyden toimivuudesta. Hienoista katkeruutta oli kommentissasi, mikä varsin yleistä  naisilla jostain syystä, kateutta osin: kyllä vaan nainen on susi naiselle tms. Aina jotenkin halpoja nämä ennalta-arvattavat copy-paste-kommentit. :/

Kumppani toki myös akateemisesti koulutettu, kuten itsekin (jopa kaksi tutkintoa). Seksikumppaneiden henkisyydellä toki ei niin suurta väliä, ihanaa välillä kun on vain mutkatonta fyysisyyttä. Nämä asiat ovat myös opittavissa, ei siihen loistavaan seksiin läheskään aina tarvita tunteeksi romanttista rakkautta, myös muut tunteet riittävät: kuten halu ja hillitön kiima, visuaalisuus! :***

Vierailija
47/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+

Jospa se olisin minä :))

M60-

Vierailija
48/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Jospa se olisin minä :))

M60-

Jos oikein yrität ja käyttäydyt M60-, niin miksipä et voisi kerran saada tänä vuonna. Tsemppiä matkaan!

Vierailija
49/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuntuvat sekoittavan keskenään "hyvä käytös ja toisen kohtaaminen ihmisenä eikä objektina parantaa tsänssejä, sikailu ja törppöily vähentää tsänssejä" versus "Käyttäydy hyvin niin saat pillua palkinnoksi!!1" 

Jälkimmäistä ei ole nähdäkseni väitetty.

N33, jolle kelpaa miehet iässä 36-60~ mutta ei minkäänikäiset läähätystollot, jotka ei malta tervehtiä ja tutustua. Ei se tarkoita että jaan kaikille tuossa ikäluokassa pillua palkinnoksi jos ovat kohteliasta poikaa ensin. 

Vierailija
50/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

-

Aika naurettava väite, kun edes omalta aviomieheltä ei saa.

Vierailija
51/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisnäkökulma:  lähdin 60+ ikäisenä nettiin ja tarjontaa on ollut enemmän kuin nuorena. Mulla ei pahemmin mikään roiku,  bmi on 21 ja punttisali ja plastiikkakirurgia ovat tuttuja. 19 v  nuorempaan en huolinut   mutta 8-15 v nuorempia on ollut ja on edelleen. Nautin  elämästäni, kiitos hyvin käyttäytyvien  miesten:)

Vierailija
52/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

-

Siis joo irtomunaa saa mutta se onkin vain miehelle ilo!!! Pelkkäyksinkertainen pano.

Vierailija
53/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisnäkökulma:  lähdin 60+ ikäisenä nettiin ja tarjontaa on ollut enemmän kuin nuorena. Mulla ei pahemmin mikään roiku,  bmi on 21 ja punttisali ja plastiikkakirurgia ovat tuttuja. 19 v  nuorempaan en huolinut   mutta 8-15 v nuorempia on ollut ja on edelleen. Nautin  elämästäni, kiitos hyvin käyttäytyvien  miesten:)

Miehet on siitä kiimaisia elukoita, että ne panee vaikka vanhoja mummoja. Panemaan pääset, mutta ei nuo seurustele sun kanssa. Ja häpeävät olla julkisella paikalla sun kanssa. 

Vierailija
54/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rahalla aina ammattilaisen saa.

Vierailija
55/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokoo mitä sanotto, mutta onhan se peli menetetty yli 50 vuotiaalla miehellä. Jos oot normaali viiskymppinen, niin on vaikeeta. Ja vaikka olisi alfa sellainen, niin ei ole helppoa. Töitä saa tehdä. Yli 60 vuotias voi jo sanoo hei hei irtoseksille.

Olen yli kuusikymmenvuotias mies. Eroni jälkeen,joka tapahtui noin kymmenen vuotta sitten, olin pitkään siinä käsityksessä että seksi ja siihen liittyvät asiat ovat osaltani historiaa. Eipä sen puoleen, historiaa ne olivat olleet vuosikausia myös avioliitossani, niin että ei siinä suuria sopeutumisongelmia tullut. Ei ollut seksiä olipa naimisissa tai eronnut. Muutamia yrityksiä oli tutustua naisiin, mutta kuukahtivat heti alkuunsa, ennen kuin mitään seksiä olisi voinut ajatella. Arvelin että mennäänpä sitten tämä loppusuora siveellisellä selibaatti- linjalla. Mietin että mahtaako ikäisilläni naisilla olla minkäänlaista halua seksiin, ja tulin siihen tulokseen, ex- vaimoani ja näitä muutamia eroni jälkeisiä yritelmiä miettien, että seksi taitaa olla heillä kiinnostuksen aiheena aikaslailla osastoa EVVK.

Kunnes sitten, varsin yllättäen, kohtasin ikäiseni puolitutun naisen.... No, irtoseksistä en oikein osaa sanoa koska viihdyimme yhdessä niin hyvin että seksistä tuli hyvin nopeasti seurustelu- ja parisuhdeseksiä. Huomasin myös että arvioni siitä että ikäiseni naiset eivät enää välitä seksistä eivätkä halua seksiä oli ainakin tämän naisen kohdalta väärä. Tässä asiassa voin ilokseni todeta olleeni aiemmin väärässä, nyt tiedän että yli kuusikymppinen nainen voi haluta seksiä, koska itsekin sellaisen naisen löysin.

Oletan että hän ei ole ainoa laatuaan, eli luulisin että on sinkkustauksella eläviä naisia jotka haluaisivat seksiä. Siitä en osaa sanoa että haluaisivatko enemmän irtoseksiä, veikkaan että suurin osa haluaisi parisuhteenkin. Oma kokemukseni on, perustuen nuoruusaikojen muutamiin irtoseksijuttuihin, että voihan se irtoseksikin joskus olla parempi kuin ei yhtään mitään, mutta parasta seksiä saa jonkinmoisessa suhteessa ollessaan. Toisaalta, ei se suhdekaan välttämättä ole mikään tae hyvälle ja riittävälle seksille, mistä edesmennyt avioliittoni on oiva esimerkki.

Vierailija
56/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole väliä vaan luonteella ja olemuksella.  Täytän kohta 51v ja saisin seksiä 35-55v naisilta ilman että olen mikään laatikkoleuka-rikas-lentäjä.  

Pitää mennä paikkoihin/tapahtumiin missä on samanhenkisiä naisia. Katsoo naista silmiin ja hymyilee on usein riittävä alku. Naiset myös seuraavat miten kohtelet muita ja miten muut kohtelevat sinua. Viimeksi kun olin ulkona kaverin 60v bileissä, niin ainakin kahdeksan naista tuli halaamaan minua ja osa useampaan kertaan.  Kun naiset näkevät että minua tullaan hymyillen halaamaan, niin kynnys tulla kysymään "hei saisinko minäkin halata?" on aika matala.  

Jos taas istuisi yksin baarin nurkassa kalja edessä

niin aika harva nainen tulisi lähestymään.  

Vierailija
57/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iällä ei ole väliä vaan luonteella ja olemuksella.  Täytän kohta 51v ja saisin seksiä 35-55v naisilta ilman että olen mikään laatikkoleuka-rikas-lentäjä.  

Pitää mennä paikkoihin/tapahtumiin missä on samanhenkisiä naisia. Katsoo naista silmiin ja hymyilee on usein riittävä alku. Naiset myös seuraavat miten kohtelet muita ja miten muut kohtelevat sinua. Viimeksi kun olin ulkona kaverin 60v bileissä, niin ainakin kahdeksan naista tuli halaamaan minua ja osa useampaan kertaan.  Kun naiset näkevät että minua tullaan hymyillen halaamaan, niin kynnys tulla kysymään "hei saisinko minäkin halata?" on aika matala.  

Jos taas istuisi yksin baarin nurkassa kalja edessä

niin aika harva nainen tulisi lähestymään.  

Okei näyttelijäkö oletkin?

Vierailija
58/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

-

Siis joo irtomunaa saa mutta se onkin vain miehelle ilo!!! Pelkkäyksinkertainen pano.

-

Siis luuletko että naiselle on joku ilo tehdä kotitöitä ja elää tylsää arkea kotona aviomiehen kanssa? 

Vierailija
59/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on siitä kiimaisia elukoita, että ne panee vaikka vanhoja mummoja. Panemaan pääset, mutta ei nuo seurustele sun kanssa. Ja häpeävät olla julkisella paikalla sun kanssa. 

Olen naimisissa, joten seurustelu ei tule kysymykseenkään ;)

Vierailija
60/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 v sinkkumies olen, naisia/seksiä/rakkautta saan niin paljon kuin haluan. Mikä ongelma?

Nuoret naiset ei kiinnosta, heillä ei ole kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän