+50-vuotiaan miehen on vaikea saada seksiä
Itse olen 55-vuotias mies ja pelkän seksin saaminen alkaa olla vaikeaa. +50-vuotiailla naisilla se on helppoa, vaikka heillä ylipainoisena maha ja perä roikkuu. Käytännössä heitä saattaa tavoitella 20-70 -vuotiaat miehet seksimielessä. Jos +50-vuotias nainen saa seksiä esim. 30-40 -vuotiaalta, niin miksi ihmeessä se ottaisi seksiä +50-vuotiaalta mieheltä? Kunnon seurustelusuhteen he pystyvät saamaan vain ikäisiään.
Eli +50-vuotiaalla miehellä on peli menetetty seksimarkkinoilla. Mitä sanovat muut +50-vuotiaat miehet?
Kommentit (30)
Jos etsisin pelkkää seksiseuraa niin myönnän että nuoremmat kiinnostavat enemmän ihan ulkoisen olemuksen ja viriiliyden vuoksi. Viisikymppisenä naisena tosiaan saisi helposti seksiä jopa 25 vuotta nuoremmilta miehiltä, joten kyllä se omanikäinen mies jäisi kakkoseksi, eipä sitä pysty kieltämään.
Parisuhde onkin sitten eri asia. Parisuhdetta en halua paljon nuoremman enkä vanhemman kanssa vaan siihen viisikymppinen mies on oikein hyvä ja sellainen minulla onkin. Seksiäkin on paljon ja se on hyvää.
xD Millä helvetin seksimarkkinoilla. Niillä, missä miehet yrittävät r aiskata naisten kehoihin siemeniään ilmaiseksi vai? Hah hah hah teitä retardeja
Miehenä hyvin ymmärrän, että jos minä 51v mies saisin 30v naista, niin enhän minä 50v naisia ottaisia. Kissan päivät naisilla..
Tai voi olla haluamatta seksiä tuntemattoman kanssa. Jos ei ole parisuhteessa niin voi olla ilman seksiä.
Puhu vaan omasta puolestasi. Olen 55v mies ja seksiä saan kyllä naisilta ihan hyvin. En tietenkään tavoittele parikymppisiä naisia, vaan yli nelikymppisistä sitä seuraa löytyy. Aika paljonhan se on itsestä kiinni, että kuinka käyttäytyy? Teot puhuu puolestaan.
Mieti mitä kaikkea saisit aikaan jos lopettaisit tuon itsesäälissä vellomisen. Byää naiset saa 50-vuotiaana 30-vuotiasta miestä Elä omaa elämääsi, herranjumala.
Luulisi tuon ikäisen jo ymmärtävän, että elämässä on muutakin kuin obsessio seksistä Säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Jos etsisin pelkkää seksiseuraa niin myönnän että nuoremmat kiinnostavat enemmän ihan ulkoisen olemuksen ja viriiliyden vuoksi. Viisikymppisenä naisena tosiaan saisi helposti seksiä jopa 25 vuotta nuoremmilta miehiltä, joten kyllä se omanikäinen mies jäisi kakkoseksi, eipä sitä pysty kieltämään.
Parisuhde onkin sitten eri asia. Parisuhdetta en halua paljon nuoremman enkä vanhemman kanssa vaan siihen viisikymppinen mies on oikein hyvä ja sellainen minulla onkin. Seksiäkin on paljon ja se on hyvää.
Et halua, mutta et myös saisi parisuhdetta paljon nuoremman kanssa, vaikka haluaisit.
Ap ei saa seksiä, koska on k.sipää, joka ei uskalla tutustua naisiin, vaan jankkaa vain iästä ja vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Olen 55v mies ja seksiä saan kyllä naisilta ihan hyvin. En tietenkään tavoittele parikymppisiä naisia, vaan yli nelikymppisistä sitä seuraa löytyy. Aika paljonhan se on itsestä kiinni, että kuinka käyttäytyy? Teot puhuu puolestaan.
Höpö höpö. Miksi ne ottaisi 55v, jos saa paljon nuorempaa..toki, jos otat rumia ja ylipainoisia, niin sitten..
Setelitukku kourassa saa silloin, kun haluaa.
Charmantti hopeakettu on aina muodissa
Niin on munkin. Kulli ihan kovana vaan odottamassa neitoa joka haluaisi rietastella kanssani
Kukaan minkään ikäinen nainen ei halua minkään ikäistä miestä joka öyhöttelee ja yököttelee mahan ja perän roikkumisista. Kukaan. Eikö se nyt ole jo selvä juttu teille inceleille?
Rokkari Jerry Lee Lewis meni naimisiin 13-vuotiaan serkkunsa tyttären kanssa. Teinitytöt ovat rautaa! Niillä on herkkupeppu!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuon ikäisen jo ymmärtävän, että elämässä on muutakin kuin obsessio seksistä Säälittävää
On elämässä muutakin kuin hengittäminen. Mutta hengittää silti pitää, syödä, nukkua, käydä tarpeilla jne.
Seksistä saa hirveästi nautintoa ja merkitystä elämälle. Tutkimuksissakin asia on todistettu.
Lääkäri voi sanoa potilaalle, että "kävelen joka päivä. Ei se elämäsi pyörätuolissa tule olemaan hirveää".
Nainen voi sanoa miehelle, että "ei se seksi niin ihmeellistä ole. Saan joka päivä kuulla olevani haluttava."
Kannattaisiko alkaa nussimaan jotain dementikko mummoa, ne voi ottaa vaikka väkisin eikä ne muista mitään edes tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta ap puhuu ilmaisesta seksistä. Et sä voi maksullista seksiä tähän nostaa.. 😄
Juu, peli on menetetty. Ei tuon ikäiset etsi seksiseuraa vaan parisuhdetta. Jos et ole siihen valmis, peli on todellakin menetetty.