Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+50-vuotiaan miehen on vaikea saada seksiä

Vierailija
31.12.2025 |

Itse olen 55-vuotias mies ja pelkän seksin saaminen alkaa olla vaikeaa. +50-vuotiailla naisilla se on helppoa, vaikka heillä ylipainoisena maha ja perä roikkuu. Käytännössä heitä saattaa tavoitella 20-70 -vuotiaat miehet seksimielessä. Jos +50-vuotias nainen saa seksiä esim. 30-40 -vuotiaalta, niin miksi ihmeessä se ottaisi seksiä +50-vuotiaalta mieheltä? Kunnon seurustelusuhteen he pystyvät saamaan vain ikäisiään. 

Eli +50-vuotiaalla miehellä on peli menetetty seksimarkkinoilla. Mitä sanovat muut +50-vuotiaat miehet?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisnäkökulma:  lähdin 60+ ikäisenä nettiin ja tarjontaa on ollut enemmän kuin nuorena. Mulla ei pahemmin mikään roiku,  bmi on 21 ja punttisali ja plastiikkakirurgia ovat tuttuja. 19 v  nuorempaan en huolinut   mutta 8-15 v nuorempia on ollut ja on edelleen. Nautin  elämästäni, kiitos hyvin käyttäytyvien  miesten:)

Miehet on siitä kiimaisia elukoita, että ne panee vaikka vanhoja mummoja. Panemaan pääset, mutta ei nuo seurustele sun kanssa. Ja häpeävät olla julkisella paikalla sun kanssa. 

Olen naimisissa, joten seurustelu ei tule kysymykseenkään ;)

Tuohan on sitten kaikille hyvä tilanne. Nuorten miesten ei tarvitse hävetä sua ja he voivat keskittyä pussien tyhjentämiseen. :)

Vierailija
62/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59-vuotias mies ja erosin kymmenkunta vuotta sitten. 

Jonkun vuoden oli joitakin lyhyitä suhteita naisten kanssa, kaikki minussa 3-9 vuotta nuorempia. 

Vakavampi suhde ei oikein kiinnostanut kun aika kuluu töissä ja harrastuksissa ihan hyvin. 

Jossain kohti alkoi tuntua että seksiseuran etsimiseen menee ihan liikaa aikaa ja aika moni alkoi jonkun tapaamisen jälkeen suunnitella jatkoa. 

Ne siis jäi. 

Pari vuotta sitten tapasin sattumalta parikymmentä vuotta nuoremman naisen. 

Meillä on siunaantunut mukava ja pitkäaikainen suhde jossa tapaamme 3-4 kertaa kuukaudessa kiireettömästi. 

Useimmiten luonani mutta välillä menee viikonloppu yhdessä. 

Hän työskentelee osa-aikaisesti ja opiskelee samalla joten tuen häntä taloudellisesti mutta mielestäni varsin kohtuullisesti. 

En enään siis halua parisuhdetta mutta seksiä kyllä. 

Näin mennään toistaiseksi ja tilannehan voi muuttua milloin vain. 

Mutta edelleenkään ei "kokoaikainen" parisuhde kiinnosta. 

Minulla on kaksi aikuista lasta ja heille olen asiasta kertonut, olemme aika paljon tekemisissä. 

Poika ei oikein kommentoinut asiaa mitenkään mutta tytär sanoi "Sehän on hyvä. Tee mitä itse haluat, olet ihan aikuinen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on paremmassa fyysisessä kunnossa, kuin suurin osa 30v miehistä niin ei mitään vaikeuksia löytää seuraa.

Tosin raittiit ja terveelliset elämäntavat ovat jättäneet ikääntymisen neljäkymppisen tasolle. 

Vierailija
64/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59-vuotias mies ja erosin kymmenkunta vuotta sitten. 

Jonkun vuoden oli joitakin lyhyitä suhteita naisten kanssa, kaikki minussa 3-9 vuotta nuorempia. 

Vakavampi suhde ei oikein kiinnostanut kun aika kuluu töissä ja harrastuksissa ihan hyvin. 

Jossain kohti alkoi tuntua että seksiseuran etsimiseen menee ihan liikaa aikaa ja aika moni alkoi jonkun tapaamisen jälkeen suunnitella jatkoa. 

Ne siis jäi. 

Pari vuotta sitten tapasin sattumalta parikymmentä vuotta nuoremman naisen. 

Meillä on siunaantunut mukava ja pitkäaikainen suhde jossa tapaamme 3-4 kertaa kuukaudessa kiireettömästi. 

Useimmiten luonani mutta välillä menee viikonloppu yhdessä. 

Hän työskentelee osa-aikaisesti ja opiskelee samalla joten tuen häntä taloudellisesti mutta mielestäni varsin kohtuullisesti. 

En enään siis halua parisuhdetta mutta seksiä kyllä. 

Näin mennään toistaiseksi

Eihän tuolle oikein mitään voi. Ikä tekee tehtävänsä ja joutuu maksamaan seksistä. Se on vähän sellaista. Nauti elämästä ja älä välitä kateellisten panettelusta.

Vierailija
65/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on paremmassa fyysisessä kunnossa, kuin suurin osa 30v miehistä niin ei mitään vaikeuksia löytää seuraa.

Tosin raittiit ja terveelliset elämäntavat ovat jättäneet ikääntymisen neljäkymppisen tasolle. 

40v tuo vielä onnaa, mutta oota, kun 10v lisää ikää.

Vierailija
66/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukavaa, että ainakin joku huolehtii itsestään! Itsellä myös kulttuuripuoli aktiivinen, sekä suurkuluttajana että aika hyvänä harrastelijajazzmuusikkona, toki täytyy myös huolehtia henkisyyden toimivuudesta. Hienoista katkeruutta oli kommentissasi, mikä varsin yleistä  naisilla jostain syystä, kateutta osin: kyllä vaan nainen on susi naiselle tms. Aina jotenkin halpoja nämä ennalta-arvattavat copy-paste-kommentit. :/

Kumppani toki myös akateemisesti koulutettu, kuten itsekin (jopa kaksi tutkintoa). Seksikumppaneiden henkisyydellä toki ei niin suurta väliä, ihanaa välillä kun on vain mutkatonta fyysisyyttä. Nämä asiat ovat myös opittavissa, ei siihen loistavaan seksiin läheskään aina tarvita tunteeksi romanttista rakkautta, myös muut tunteet riittävät: kuten halu ja hillitön kiima, visuaalisuus! :***"

Aina yhtä huvittavaa, kun joku koittaa vakuuttaa olevansa älykäs.

Vierailija
67/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v tuo vielä onnaa, mutta oota, kun 10v lisää ikää.

Siis minä olen 52v. Pyykkilauta jäljellä ja  penkistä menee yhä 140 kg.  Coopperissa menee edelleen yli 3000.  

Kasvoni ovat yhä lähes rypyttömät ja näytän kyllä nuoremmalta, kuin monet 40 vuotiaat. 

En käytä alkoholia, en polta enkä syö sokeria juurikaan. Kasviksia menee yli suositusten. 

En usko ikuiseen nuoruuteen, mutta päättäväisyyteen elää terveellisesti. 

Vierailija
68/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kohtas 60 ja hyvin irtoaa vielä alle nelikymppisiltäkin kivoilta/hoikilta naisilta ja ihan ilmaiseksi! Parisuhteessakin sellaisen kanssa ja hyvin menee, tosin oma libidoni huomattavasti korkeampi.

Ei sitä kyllä oman ikäiset kiinnosta, aika harva 5kybänen nainenkaan, alkaa olla tosi väsähtäneitä henkisesti/fyysisesti...itse terveet elintavat ja hyvät geenit tietty.

Kyllä myös p-puhetta, etteikä nuorempi kumppani nuorentaisi, tokihan se kannustaa elämään vieläkin terveellisemmin! Voi oll, että tulevaisuudessa itse siirryn maksullisiin ja aina nuorilta miehiltä saa seksiä, onneksi olen biseksuaalinen. <3

Kuka nuori mies muka haluaa panna kuusikymppisiä miehiä? Kusetuksen makua.

Vierailija
69/84 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, sporttinen, hoikka ja siro 50 v nainen. Minulla on tehty rintojen kohotus ja isot silinkonirinnat. Myös minulle on tehty vatsan kiristys ja raskaat yläluomet leikattu. Hampaat valkaistu. Käyn salilla 5 krt viikossa ja kroppa tikissä. Hiusten pidennykset, ripset ja kynnet laitettu. Hoidan ihoani ja hiuksia. Minulla on hyvät geenit; ihoni on paksua ja ravoittivaa nuorena, nyt se vanhemmiten tarkoittaa kasvoista rypytöntä ihoa. 

Saan yhä miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä. Olin viime kesänä kaupassa Lidlissä kun minut pysäytti tuntematon mies joka kehui ulkonäköäni ja vartaloani ja kysyi olenko vapaa lähtemään treffeille. 

En itse etsi suhdetta, mutta seksi kelpaa. Etenkin nuoret miehet lähestyvät ja saan heiltä seksiä niin paljon kuin haluan. Moni näistä nuorista miehistä kehuu saaneensa elämänsä parhaimmat kyydit kanssani. Olen itse tyytyväinen elämääni. Olen terve ja naisena elämäni on parasta juuri nyt. 

Vierailija
70/84 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v ja seksiä saa kyllä ihan helposti. Mulla on vaimon lisäksi kaksi vakkaria. 

Vierailija
71/84 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe oli miehistä. Nainen nyt saa seksiä niin paljon, kuin ikinä haluaa. 

Vierailija
72/84 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on se ongelma että 50v jälkeen alkaa ikäero kasvamaan, koska sitä vanhemmat naiset ovat jo vaihdevuotisia (menopausaalisia) eivät siis halua vaan inhoavat seksiä sekä miehiä. Käypäinen naisen ikä peuhaamiskumppanina on jopa 35v mutta se on jo 15 vuoden ikäero 50v ikäiseen mieheen, minä kun olen 68v niin ikäeroa on siis minimillään jo äärimmäisen paheksuttavat 33 vuotta ja maksimillaan noin 55 vuotta.

Höpö höpö. Vaihdevuosissa voi tulla hiukan turbulenssia, mutta kun oireet hoidetaan, homma sujuu useimmilla naisilla erittäin hyvin ja kätevästi ilman ehkäisyä.

Vierailija
73/84 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä ap, katso peiliin jos ei flaksi käy, 58 varattu mies, halukkaita petikavereita olisi enemmänkin kuin tämä yksi vakkarinainen, mutta on niin kova imemään kullia ja muutenkin seksille perso ettei ole tarvetta muille naisille. Joka päivä seksiä, parhaina kaksi tai jopa kolmekin kertaa.

Vierailija
74/84 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä ap, katso peiliin jos ei flaksi käy, 58 varattu mies, halukkaita petikavereita olisi enemmänkin kuin tämä yksi vakkarinainen, mutta on niin kova imemään kullia ja muutenkin seksille perso ettei ole tarvetta muille naisille. Joka päivä seksiä, parhaina kaksi tai jopa kolmekin kertaa.

Ehkä ap viittasi noin yleisesti. Se, että minä olen Mensan jäsen, ei tarkoita, että muutkin olisivat.

Vierailija
75/84 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kohtas 60 ja hyvin irtoaa vielä alle nelikymppisiltäkin kivoilta/hoikilta naisilta ja ihan ilmaiseksi! Parisuhteessakin sellaisen kanssa ja hyvin menee, tosin oma libidoni huomattavasti korkeampi.

Ei sitä kyllä oman ikäiset kiinnosta, aika harva 5kybänen nainenkaan, alkaa olla tosi väsähtäneitä henkisesti/fyysisesti...itse terveet elintavat ja hyvät geenit tietty.

Kyllä myös p-puhetta, etteikä nuorempi kumppani nuorentaisi, tokihan se kannustaa elämään vieläkin terveellisemmin! Voi oll, että tulevaisuudessa itse siirryn maksullisiin ja aina nuorilta miehiltä saa seksiä, onneksi olen biseksuaalinen. <3

Kuka nuori mies muka haluaa panna kuusikymppisiä miehiä? Kusetuksen makua.

Kyllä vaan itsellä on kovasti kysyntää tuolla grindrissä, yllättävän monet nuoret etsii charmikasta daddyä. Kyllä moni nuori mies etsii puumanaistakin, joten miksikäs ei? 

Vierailija
76/84 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske vähäsen rimaa äläkä haekkaan mitään missiä. Montakertaa huonon näköisessä repussa on hyvät eväät ja saat kiihkeää seksiä.

Vierailija
77/84 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa yllätys, kun laitoin viestiä, että Filippiineiltä löytyy helposti suomalaiselle miehelle ihana nainen. Eikun poistoon, jos olisi ollut kongosta löytyy naisille mies se viestihän saa pysyä.

Vierailija
78/84 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa yllätys, kun laitoin viestiä, että Filippiineiltä löytyy helposti suomalaiselle miehelle ihana nainen. Eikun poistoon, jos olisi ollut kongosta löytyy naisille mies se viestihän saa pysyä.

Kyllä poistuisi epämääräinen mainoslinkki Kongoon ihan yhtä nopeasti.

Vierailija
79/84 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charmantti hopeakettu on aina muodissa

Menee kolmevitosesta.

Vierailija
80/84 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se ongelma että 50v jälkeen alkaa ikäero kasvamaan, koska sitä vanhemmat naiset ovat jo vaihdevuotisia (menopausaalisia) eivät siis halua vaan inhoavat seksiä sekä miehiä. Käypäinen naisen ikä peuhaamiskumppanina voi olla jopa 35v, mutta se on jo 15 vuoden ikäero 50v ikäiseen mieheen. Minä kun olen 68v niin ikäeroa on siis minimillään jo äärimmäisen paheksuttavat 33 vuotta ja maksimillaan noin 55 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi