Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+50-vuotiaan miehen on vaikea saada seksiä

Vierailija
31.12.2025 |

Itse olen 55-vuotias mies ja pelkän seksin saaminen alkaa olla vaikeaa. +50-vuotiailla naisilla se on helppoa, vaikka heillä ylipainoisena maha ja perä roikkuu. Käytännössä heitä saattaa tavoitella 20-70 -vuotiaat miehet seksimielessä. Jos +50-vuotias nainen saa seksiä esim. 30-40 -vuotiaalta, niin miksi ihmeessä se ottaisi seksiä +50-vuotiaalta mieheltä? Kunnon seurustelusuhteen he pystyvät saamaan vain ikäisiään. 

Eli +50-vuotiaalla miehellä on peli menetetty seksimarkkinoilla. Mitä sanovat muut +50-vuotiaat miehet?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.

Näin meillä Babyloniassa.

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
82/84 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Tai no, mitä nytbsitten on pelkän seksin saaminen? Itse haluan suhteen, jossa seksi on mielellään päivittäistä ja sitä saa ilman mitään soidintansseja ja sankaritekoja.

Erosin 30-vuotisesta parisuhteesta ja viime vuonna minulla oli kahdeksan eri naista, kaikki itseäni nuorempia. Eli siistiltä ja hyvässä kunnossa olevalta supliikkimieheltä ei ole temppu eikä mikään saada uutta naista. Mieluummin kuitenkin alan parisuhteeseen kun sopiva nainen löytyy. Ja onneksi on löytynyt.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että fiksut ja hyvässä fyysisessä kunnossa olevat viiskymppiset miehet löytää seuraa. Siis jos on mukava, normisivistynyt, osaa ottaa toisen huomioon, osaa keskustella jne. Ihan normaaleja taitoja, jotka kuitenkin monilta myös puuttuu. 

Ja se fyysinen kunto on nykyään juttu, joka saattaa olla rapistunut jo nelikymppisiltä. Varmaan nuoremmiltakin. Hyväkuntoinen viiskymppinen on parempi kuin minkä ikäinen tahansa huonokuntoinen. Näin ainakin itse ajattelen nelikymppisenä liikunnallisena naisena. Seksifiilis sammuu hyvin nopeasti jos toinen ei jaksa panna, ja jos olo on muutenkin ähkimistä ja hankalaa.

Vierailija
84/84 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis, sporttinen, hoikka ja siro 50 v nainen. Minulla on tehty rintojen kohotus ja isot silinkonirinnat. Myös minulle on tehty vatsan kiristys ja raskaat yläluomet leikattu. Hampaat valkaistu. Käyn salilla 5 krt viikossa ja kroppa tikissä. Hiusten pidennykset, ripset ja kynnet laitettu. Hoidan ihoani ja hiuksia. Minulla on hyvät geenit; ihoni on paksua ja ravoittivaa nuorena, nyt se vanhemmiten tarkoittaa kasvoista rypytöntä ihoa. 

Saan yhä miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä. Olin viime kesänä kaupassa Lidlissä kun minut pysäytti tuntematon mies joka kehui ulkonäköäni ja vartaloani ja kysyi olenko vapaa lähtemään treffeille. 

En itse etsi suhdetta, mutta seksi kelpaa. Etenkin nuoret miehet lähestyvät ja saan heiltä seksiä niin paljon kuin haluan. Moni näistä nuorista miehistä kehuu saaneensa elämänsä parhaimmat kyydit kanssani. Olen itse tyytyväinen elämääni. Olen terve ja naisena elämäni on parasta juuri nyt.&nb

Olen mies mutta onneksi (ainakin toivottavasti) emme kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme