Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+50-vuotiaan miehen on vaikea saada seksiä

Vierailija
31.12.2025 |

Itse olen 55-vuotias mies ja pelkän seksin saaminen alkaa olla vaikeaa. +50-vuotiailla naisilla se on helppoa, vaikka heillä ylipainoisena maha ja perä roikkuu. Käytännössä heitä saattaa tavoitella 20-70 -vuotiaat miehet seksimielessä. Jos +50-vuotias nainen saa seksiä esim. 30-40 -vuotiaalta, niin miksi ihmeessä se ottaisi seksiä +50-vuotiaalta mieheltä? Kunnon seurustelusuhteen he pystyvät saamaan vain ikäisiään. 

Eli +50-vuotiaalla miehellä on peli menetetty seksimarkkinoilla. Mitä sanovat muut +50-vuotiaat miehet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä hyvin ymmärrän, että jos minä 51v mies saisin 30v naista, niin enhän minä 50v naisia ottaisia. Kissan päivät naisilla..

Voi voi, kun okävää, nyyh. 

Vierailija
22/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tuon ikäisen jo ymmärtävän, että elämässä on muutakin kuin obsessio seksistä Säälittävää

Näin, mieslapsi, joka ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi, eikä kasva, vaan haaveilee, jostain parikymppusustä megabeibeistä. 

Kukaan oman ikäinen nainen ei sinua halua, tulet kokemasn yksinäisen ja lohduttaman vanhuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä hyvin ymmärrän, että jos minä 51v mies saisin 30v naista, niin enhän minä 50v naisia ottaisia. Kissan päivät naisilla..

Voi voi, kun okävää, nyyh. 

Onko se sulta jotenkin pois, jos naiset saa?

Vierailija
24/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsisin pelkkää seksiseuraa niin myönnän että nuoremmat kiinnostavat enemmän ihan ulkoisen olemuksen ja viriiliyden vuoksi. Viisikymppisenä naisena tosiaan saisi helposti seksiä jopa 25 vuotta nuoremmilta miehiltä, joten kyllä se omanikäinen mies jäisi kakkoseksi, eipä sitä pysty kieltämään.

Parisuhde onkin sitten eri asia. Parisuhdetta en halua paljon nuoremman enkä vanhemman kanssa vaan siihen viisikymppinen mies on oikein hyvä ja sellainen minulla onkin. Seksiäkin on paljon ja se on hyvää.

Et halua, mutta et myös saisi parisuhdetta paljon nuoremman kanssa, vaikka haluaisit.

En tietenkään. Harva haluaa paljon vanhempaa parisuhteeseen, oli sitten mies tai nainen. Ja miksi haluaisikaan? En minäkään koe parisuhdemielessä mitään syvempää yhteyttä selkeästi nuorempiin. 

Vierailija
25/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nuorempi nainen haluaa vanhemman miehen parisuhteeseen

Vierailija
26/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan minkään ikäinen nainen ei halua minkään ikäistä miestä joka öyhöttelee ja yököttelee mahan ja perän roikkumisista. Kukaan. Eikö se nyt ole jo selvä juttu teille inceleille?

Tämä oli niin osuvasti sanottu. Käyttäydy hyvin naisia kohtaan niin ikä ei ole se kynnyskysymys mihinkään tekemiseen. Jos olet mulkku käytökseltäsi niin et saa edes juttuseuraa saatikka seksiä 

M55+

Vierailija
27/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nuorempi nainen haluaa vanhemman miehen parisuhteeseen

Niin, pari vuotta vanhemman. Ei 25 vuotta vanhemman. 

Vierailija
28/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan minkään ikäinen nainen ei halua minkään ikäistä miestä joka öyhöttelee ja yököttelee mahan ja perän roikkumisista. Kukaan. Eikö se nyt ole jo selvä juttu teille inceleille?

Tämä oli niin osuvasti sanottu. Käyttäydy hyvin naisia kohtaan niin ikä ei ole se kynnyskysymys mihinkään tekemiseen. Jos olet mulkku käytökseltäsi niin et saa edes juttuseuraa saatikka seksiä 

M55+

Sanoo maksullisia palveluja käyttävä hyväkäytöksinen vanhempi setä. 

Vierailija
29/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole pulaa seksistä, eikä hyväkäytöksisillä M55+ miehillä. 😄 Sellainen M55+ mies on kuuminta hottia. Siinä jää nuoremmat jalkoihin.

Vierailija
30/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55+

Sanoo maksullisia palveluja käyttävä hyväkäytöksinen vanhempi setä. 

Ei tarvi maksullisia käyttää, lohkee ilmankin. Se on katsos se käytös 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi