Muistaako kukaan, kun Suomessa oli vielä sananvapaus ?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli, paskatrollipoju se vaan UHRIUTUU koska on tuollainen LUMIHIUTALE. Olisit rehellisesti rasse ja nasse ja huutaisit kotiovellasi. Ei. Esität kivaa ja netissä vaan meuhkaat. KOSKA OLET MYÖS RAUKKAMAINEN LUUSERI.
Tuepa kiinni vanha 👵🏻huora!
"Ei me persut naisia vihata MUTTA..."
Ne on ne persujen herrasmiesasetukset.
Ei vaan ole tainnut osalle aueta se, mitä sananvapaus tarkoittaa. Kyllä täällä edelleenkin on sananvapaus, mutta se ei tarkoita, että saat päästellä mitä tahansa. Tämän rinnalla kulkee myös vastuu omista sanomisistaan. Mikäli sanomisillaan syyllistyy kunnianloukkaukseen ja saa sakot maksettavakseen, niin on turha itkeä, kun syy löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli, paskatrollipoju se vaan UHRIUTUU koska on tuollainen LUMIHIUTALE. Olisit rehellisesti rasse ja nasse ja huutaisit kotiovellasi. Ei. Esität kivaa ja netissä vaan meuhkaat. KOSKA OLET MYÖS RAUKKAMAINEN LUUSERI.
Tuepa kiinni vanha 👵🏻huora!
"Ei me persut naisia vihata MUTTA..."
Ne on ne persujen herrasmiesasetukset.
Lähde?
Joo. Muistan kun minua sai ihan vapaasti koulussa haukkua, eikä ketään kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Muistan kun minua sai ihan vapaasti koulussa haukkua, eikä ketään kiinnostanut.
Nyyh. Tuliko paha olo ja juoksit kotiin äidin helmaan joka tietysti suosi mielestäsi perheen poikia😢
Persuja saa vapaasti sanoa persuiksi, se on heidän itse valitsema nimi. Heidän twitterx tililin on @persut
Muistaako kukaan kun ap:lla oli vielä se toinenkin toimiva aivosolu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh. Tuliko paha olo ja juoksit kotiin äidin helmaan joka tietysti suosi mielestäsi perheen poikia😢
Mikä harha sulla on päällä?
Vierailija kirjoitti:
Onko itkuinen ja paha olo? Kiput ja oireilet, masentaa, ahdistaa, et saa unta ja olet kuormittunut? Keholliset traumareaktiot eivät jätä rauhaan? 😢
Muistan. Silloin kunnioitettiin toisen mielipiteitä eikä haukuttu ala-arvoisesti toisia.
Persut toivat etenkin politiikkaan ällöttävän amerikkalaisen magamaisen tyylin ivata ja uhkailla kaikkia eri mieltä olevia. Persut toivat myös uhriutumisen, jota he harrastavat silloin, kun heitä huomauttaa heidän omasta epäasiallisesta käyttäytymisestään,
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Silloin kunnioitettiin toisen mielipiteitä eikä haukuttu ala-arvoisesti toisia.
Persut toivat etenkin politiikkaan ällöttävän amerikkalaisen magamaisen tyylin ivata ja uhkailla kaikkia eri mieltä olevia. Persut toivat myös uhriutumisen, jota he harrastavat silloin, kun heitä huomauttaa heidän omasta epäasiallisesta käyttäytymisestään,
Miksi? Etkö koskaan mieti miksi?
Ehkäpä ideologisesti yhdenmukaisella yhteiskunnalla oli jotain vaikutusta soraäänien nousuun? Eihän vain meillä sellaista yhteen muottiin pakottavaa mielipideilmastoa ole ollut?
Mystisesti vaan pahat persut ilmestyivät jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itkuinen ja paha olo? Kiput ja oireilet, masentaa, ahdistaa, et saa unta ja olet kuormittunut? Keholliset traumareaktiot eivät jätä rauhaan? 😢
Tämmöset viestit todistaa, että gen-x ja buumerit ansaitasee tulla kidutetuiks vanhainkodeissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset viestit todistaa, että gen-x ja buumerit ansaitasee tulla kidutetuiks vanhainkodeissa
Juurikin näin. Kuvittelevat, että voivat loputtomiin aukoa päätä ilman mitään seuraamuksia. Nää ihmispaskat on kaiken kurjuutensa ansainneet
Vierailija kirjoitti:
Kun vasemmisto demareiden johdolla täyttivät toimittajien paikat ja YLEn, ei sanavapautta enää ole ollut.
Olet aivan käsittämättömän tyhmä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vasemmisto demareiden johdolla täyttivät toimittajien paikat ja YLEn, ei sanavapautta enää ole ollut.
Olet aivan käsittämättömän tyhmä ihminen
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei siitä niin kauaa ole. Sitten paikalle harppoivat intersektionaali ja woke...
Vihapuhe on kiellettyä monessa maassa. Vain äärioikeisto ei ymmärrä.
Se on joka maassa kielletty. Tosin maiden välillä on valtavia eroja siinä, mikä tulkitaan vihapuheeksi, ja millä nimellä sitä kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ivata ja uhkailla? Perehdy 1970-luvun stalinistien käytäntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivata ja uhkailla? Perehdy 1970-luvun stalinistien käytäntöihin.
Kyllä hän ne tuntee, hänhän käyttää niitä kokoajan.
Aamulla luin lehdestä, että joku oli loukkaantunut ryhmäliikunnan vetäjälle, kun tämä oli sanonut, että kannattaa jumpata, että sitten voi taas syödä kunnolla tms.
Tuota sontaa en jaksanut paria lausetta enenpää edes lukea.
Olen ollut aina puhelias ihminen ja keskustellut mielelläni, mutta nyt täytyy pitää suu kiinni, kun ei koskaan tiedä, mitä sanoja saa käyttää. Sama koskee tätäkin palstaa🤯
Yleensä muutoksen edessä ihmisellä on kriisi. Täällä joku purkaa turhautunutta vihaansa, kun argumentit ovat aikaa sitten loppuneet. Toivottavasti kohta helpottaa ja huomaa olleensa väärässä, lähes kaikessa.