Millaiselle matkalle lähtisit, jos sinulla olisi käytössä n 10000 € matkaa varten?
Kommentit (248)
Mulla meni viimeksi 40 000 euroa matkaan... Nyt lähtisin Afrikkaan safarille mutta kymppitonni ei taida riittää mihinkään, olen liian vanha reppureissaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin Roomaan mahdollisimman halvalla. Majoittuisin mahdollisimman halvalla johonkin airbnb-yksiöön historiallisen keskustan aueella. Ruoat tekisin itse. Näin toimien 10000 riittäisi ainakin puoleksi vuodeksi ja ehtisin koluta kaikki nähtävyydet, museot ja kirkot kaikessa rauhassa. No eipä ole rahaa eikä vapaatakaan.
Tein saman jo 40 v sitten, 2 v meni reissussa. Ehdin oppia aika hyvin italiaa sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset matkustavat:
USA, siellä NY, LA ja Florida. Muusta ei tiedetä.
Ranska, siellä Pariisi
Britannia
Japani
Thaimaa
Ettekö te ymmärrä, että maailmaa on muuallakin.
Minä lähtisin Samoalle, Marshallin saarille, Pitcairnille. Afrikasta otan Ghanan ja Madagaskarin.
Sitten lähden Brasiliaan ja Kolumbiaan panemaan paikallisia naisia puoleksi vuodeksi.
Samoa, Marshall ja Pitcairn ovat tylsimmästä päästä. Suosittelen Tongaa ja Ranskan Polynesian saaria, etenkin ne pienimmät ja vähiten turisteja houkuttavat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Norjaan ja Japaniin. Perheen kanssa.
Ei tuo 10 000 riitä millään Japaniin perheen kanssa. Saatikka vielä Norjaan.
Tallinaan pakettiautolla 200e euroa
Kyytiin viinaksia 9800 eurolla.
Tiberias ja Gennesaretin järvi. Lennot Jerusalemiin.
Suomalaiset matkustavat:
USA, siellä NY, LA ja Florida. Muusta ei tiedetä.
Ranska, siellä Pariisi
Britannia
Japani
Thaimaa
Ettekö te ymmärrä, että maailmaa on muuallakin.
Minä lähtisin Samoalle, Marshallin saarille, Pitcairnille. Afrikasta otan Ghanan ja Madagaskarin.
Sitten lähden Brasiliaan ja Kolumbiaan panemaan paikallisia naisia puoleksi vuodeksi.