Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?

Vierailija
30.12.2025 |

Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin sen naisen miehelle.

22/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjon vietellä hänet, jotta eroaisitte ja sitten saan sinut, rakas. 

Miks? Etkö saa vapaita miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan olla yhteydessä tämän naisen aviomiehen ja kysyä, miten heillä menee? Ja jos mies on komea, niin mikä estää sinua ystävystymästä lähemmin hänen kanssaan?

Vierailija
24/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan järvi ei kulu soutamalla, mutta airot menee heti rikki.

Vierailija
25/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olemme mieheni kanssa kyllä puhuneet tämän asian aivan läpikotaisin läpi. Meillä on avoin hyvä keskusteluyhteys, on ollut aina. Sitä se nainen muutaman muun seikan ohessa ei ole tainnut tulla ajatelleeksi. ap

Itsepetoksen ja epävarmuuden kaunis kombinaatio.

Vierailija
26/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homma etenisi seksiin asti, ottaisin itsekin rakastajan (olen ottanutkin). Siinä mies sitten näkee, että teoilla on seuraukset.

Eroa en tuollaisen takia ottaisi. Toivoisin, että se nainen ottaisi minuun yhteyttä. Kertoisin hänelle, että jos mieheni hänestä kerran välittää - jopa rakastaakin, niin mies varmasti sitten ottaa eron.

En minä ottaisi ketään toista miestä. Jos tuo minut sitten jättäisi, jos todella lankeaisi sen ansoihin, niin varmaan eläisin lopun elämääni yksin. En tahdo ketään toista. Jos taas se nainen ottaisi minuun yhteyttä, tiedän että räjähtäisin raivosta ja hän tulisi sen tuntemaan. Kyllä minä tiedän, että jos mies päätyisi sen naisen harjoittaman jahtaamisen jälkeen lankeamaan, olisi se siltikin mieheni vastuulla, mutta en voi millään tavoin nähdä tuota naista suopeiden silmälasien läpi, tai mitenkään syyttömänä. Minusta hän tekee koko ajan todella väärin. Noin ei vaan pitäisi tehdä.

Vierailija
27/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan olla yhteydessä tämän naisen aviomiehen ja kysyä, miten heillä menee? Ja jos mies on komea, niin mikä estää sinua ystävystymästä lähemmin hänen kanssaan?

Ei kiinnosta sekään mies. Yhteydenottaminen informointimielessä kävi kyllä jo mielessä, mutta mikä draama siitä tulisi. Ja toisaalta, voihan olla että kyseinen mies tietää millaista pitää rinnallaan. Tai ehkei välitä vähääkään, enää. Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää.

Vierailija
28/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta kieroihin peleihin vastataan kierolla pelillä. Nainen haluaa, että raivostut ja kärsit. Siksi niin ei pidä tehdä. Hän haluaa reaktion - älä anna hänelle reaktiota.

Vierailija
29/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei airo soutamalla kulu

Airo voi irrota hankaimesta, karata jopa hukkua. 

Vierailija
30/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on todella loukkaavaa sekä epähienoa käytöstä tältä naiselta, sinua kohtaan. Samalla miehesi ei ole tehnyt mitään väärää. Pelkkiä tunteitahan nuo vain ovat, kaikin puolin. Jos tilanne ei ole edes johtamassa tekojen tasolle, ja mikäli luotat mieheesi, niin ei tuossa ole mitään syytä reagoida mitenkään. Kenenkään. Tilanne ja tuon naisen tunteet kyllä varmasti kuivuvat kokoon aikanaan. 

Mikäli hän puolestaan alkaa käydä miehesi iholle, taikka tekee yksityisiä yhteydenottoja mieheesi, on miehesi aika puuttua, ei sinun. 

Mustasukkaisuus on täysin luonnollinen sekä myös tarpeellinen tunne, jota jokaisen meistä tulisi oppia elämän varrella käsittelemään. Ei ole järkevää rynnätä heti alkuunsa reagoimaan, sillä silloin voi helposti ylireagoida. Odota ja seuraa tilannetta rauhassa. Hengitä. Kaikkien teidän tunteet kyllä aikanaan tuosta tasoittuvat. 

Vierailija
31/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko tuon naisen? Jos on ollut sinun tuttusi ja haluaa kiusata sinua, se on eri asia

Vierailija
32/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei estä naista?! Voi miten ihana mies! Pidä ehdottomasti kiinni hänestä! 

Luetun ymmärtäminen taas huipussaan. Mies ei tee asian eteen mitään, mutta se ei estä naista yrittämästä. På finska.

Vierailija
33/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olemme mieheni kanssa kyllä puhuneet tämän asian aivan läpikotaisin läpi. Meillä on avoin hyvä keskusteluyhteys, on ollut aina. Sitä se nainen muutaman muun seikan ohessa ei ole tainnut tulla ajatelleeksi. ap

Jos tosiaan olette puhuneet asian selväksi, ja miehesi tietää miltä sinusta tuntuu, en kyllä ymmärtä miksei hän tee siitä loppua sanomalla naiselle ihan suoraan, tai sitten ihan vain osoittamalla omalla käytöksellään, että ei kiinnosta. Ei toivotusta ihailijasta pystyy kyllä pääsemään eroon, jos oikeasti haluaa.

Mahtaisko kuitenkin olla niin, että miehesi todellisuudessa nauttii tuon naisen huomiosta ja flirtistä, kun antaa sen jatkua.

Vierailija
34/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitenkään. Mies sen päätöksen tekee lähteekö jonkun varatun naisen matkaan. 

Vierailija
35/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei estä naista?! Voi miten ihana mies! Pidä ehdottomasti kiinni hänestä! 

Mies ei ole antanut naiselle mitään vastakaikua, mutta nainen jatkaa yhä vaan  edelleen. Mä käsitin asian näin.

Ei monikaan mies mene ja töksäytä, että jätä mut rauhaan ja mä rakastan ainoastaan mun vaimoa. Ei ne halua sekaantua. Monesti naiset saa siitäkin jotain buustia, ja luulee, että mies on halukas. Sekopäitä kun ei pysäytä mikään. 

Olen kokenut yhden kahelin. Oli kolmen lapsen naimisissa oleva äiti ja miestäni 15v vanhempi, samalla työpaikalla, ja kertoi miehelleni olevansa valmis vaikka mihin, eroonkin välittömästi.

Mieheni oli sanonut, ettei halua mitään, on vain työkaveri. 

Mä sitten kilautin tuon naikkosen miehelle, loppui ahdistelu siihen paikkaan. Erosivat silti. Ei saanut siis kumpaakaan ukkoa :D Hahhahhaa

Vierailija
36/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia on tullut ilmi? Etkä kärsi mistään harhaluuloishäiriöstä, kuten äitini, joka syytti isää milloin mistäkin. Ko. diagnoosin hän sai valitettavasti kovin myöhään.

Vierailija
37/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies sano suoraan ettei ole hänestä kiinnostunut jos asia kerran on niin?

Vierailija
38/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli täytenä yllätyksenä, kun eräänä uutena vuotena ystävättäreni mentyäni nukkumaan, yritti seksuaalisesti lähennellä aviomiestäni. Tämä nainen ei tullut ajatelleeksi, että minulla ja miehelläni on onnellinen, uskollinen avioliitto ja yhteiset lapset vielä siihen. Ystävättäreni oli itse uskoton suhteessaan mutta siinä suhteessa tosin molemmat petti toisiaan. 
Mieheni yllättyi täysin ystävättäreni iskuyrityksestä ja suuttui siitä ja heitti naisen ulos kodistamme ja herätti minut ja kertoi asiasta. Tämän jälkeen emme olleet ikinä tähän pariskuntaan yhteydessä. Ystävättäreni yritti pyytää anteeksi, mutta en voinut sitä tehdä. Edelleen ollaan onnellisesti naimisissa, tästä tapahtuneesta on jo yli 10 v 

Vierailija
39/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mun exälle itseään tyrkyttänyt oli pahana, että hänelle tulee niin paha mieli, kun exä ei minun takiani uskalla panna häntä. No, ero tuli muista syistä eikä ex ole vieläkään kyseistä muijaa pannut. Että en nyt sitten tiedä, missä se vika tällä hetkellä mahtaa olla...

Vierailija
40/56 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että mies kyllä tekee selväksi jos ei ole kiinnostunut. Jos ei, niin saa sitten mennäkin.