Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin itselleni, että yksikin red flag tai hieman arveluttava asia, ja mies (kuka tahansa) on välittömästi ulkona pelistä

Vierailija
30.12.2025 |

Äsken toteutin lupaukseni. Syynä se, että olen saanut MONEEN kertaan todeta, että yhdenkään red flagin tai semi red flagin ohittaminen ei ikinä johda mihinkään hyvään. Nyt toimin aktiivisesti eri tavalla kuin ennen.

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag my ass!

Mitä vikaa on suomenkielen sanassa varoitusmerkki?

Vierailija
22/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus valttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että löytyy sinun kaltaisia täydellisyyksiä jolla on varaa asettaa rima (ylipääsemättömän) korkealle. No, luultavasti olet aika veemäinen luonteeltasi ja fiksut miehet kiertävät sut kaukaa.

Vierailija
24/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein! Itsekin toimin juuri näin ja olen jo 80-vuotias, eikä ainuttakaan parisuhdetta ole ollut, ei edes mitään pientä.

Vierailija
25/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä, että jos vaikka omalla isällä, joka on siis mies, on yksikin red flag, tai vaikka omalla pojalla, niin ulos pelistä? Kyseessähän on "kuka tahansa" mies. Miten pelistä ulos hoidetaan, veitsellä?

Vierailija
26/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon saman päätöksen ensimmäisen, todella huonoksi osoittautuneen suhteeni jälkeen. Silloin tosin ei vielä edes käytetty red flag -sanaa. Eipä ole tarvinnut katua. Nyt yhteistä elämää 10 vuotta miehen kanssa, mistä ei ole näiden vuosien jälkeenkään paljastunut yhtään red flagia, eikä edes pahemmin niitä ärsyttäviä pikkuvikojakaan.

Suosittelen kaikille samaa.

Löysit tossun. Tuollaisen löytää ihan omalta lattialtakin. Jos kumppanisi ei ärsytä sinua, niin vaihtoehtoja on kaksi: 

1. Hän on persoonaton myötäilijätossu

2. Sinä olet buddha

Vierailija
27/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että löytyy sinun kaltaisia täydellisyyksiä jolla on varaa asettaa rima (ylipääsemättömän) korkealle. No, luultavasti olet aika veemäinen luonteeltasi ja fiksut miehet kiertävät sut kaukaa.

Itsensä tolkuttomaan humalaan juominen ja riidanhaluisuus on sinusta asioita, jotka toisen pitäisi vain sietää? Tai sairaalloinen mustasukkaisuus? Toivon todella, että sinun seuraavalla tapailusuhteella on nuo kaikki.

Vierailija
28/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon saman päätöksen ensimmäisen, todella huonoksi osoittautuneen suhteeni jälkeen. Silloin tosin ei vielä edes käytetty red flag -sanaa. Eipä ole tarvinnut katua. Nyt yhteistä elämää 10 vuotta miehen kanssa, mistä ei ole näiden vuosien jälkeenkään paljastunut yhtään red flagia, eikä edes pahemmin niitä ärsyttäviä pikkuvikojakaan.

Eikä tarvitse käyttää vieläkään.

Se on VAROITUSMERKKI.

Mikä j u m a l a u t a kaikkia vaivaa nykyään tämän ihan jatkuvan englannin sokeltamisen kanssa? 🤦🏻

Kieli muuttuu ja elää jatkuvasti. Itsekin käytät huomaamattasi juuri tuollaisista ilmaisuista lähteneitä lainasanoja, jotka ovat aikojen saatossa vain muovautuneet suomenkieleen sopiviksi ja olleet osa kieltämme niin kauan, ettei niitä enää osata mieltää alkuperältään muiden kielten väännöksiksi.

Tämä on vapaamuotoinen keskustelupalsta, joten jos haluaa lukea anglismeista vapaata, hienoa suomenkieltä sisältävää tekstiä, sitä kannattaa etsiä muualta.

Vierailija
29/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että jos vaikka omalla isällä, joka on siis mies, on yksikin red flag, tai vaikka omalla pojalla, niin ulos pelistä? Kyseessähän on "kuka tahansa" mies. Miten pelistä ulos hoidetaan, veitsellä?

Aloituksessa puhuttiin selvästi parisuhdekontekstista. 

Vierailija
30/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse käyttää vieläkään.

Se on VAROITUSMERKKI.

Mikä j u m a l a u t a kaikkia vaivaa nykyään tämän ihan jatkuvan englannin sokeltamisen kanssa? 🤦🏻

Kieli muuttuu ja elää jatkuvasti. Itsekin käytät huomaamattasi juuri tuollaisista ilmaisuista lähteneitä lainasanoja, jotka ovat aikojen saatossa vain muovautuneet suomenkieleen sopiviksi

Ei kieli muutu, mutta järki vähenee.

Vierailija
31/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen todennut että naisten kanssa kannattaa olla ihan vain hipihiljaa sanomatta mitään.

Vierailija
32/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fain enkå maindaa, jos you don't understand. Tää on legit.

Vierailija
33/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua asua samassa asunnossa humalassa riehuvan raivopään kanssa. Ymmärrän, että joillekin kuten sinulle se on ihan ok juttu eikä haittaa yhtään. Sairaalloinen mustasukkaisuus harvoin kohdistuu muihin perheenjäseniin kuin puolisoon. Veitseen ei tarvitse turvautua, sen kun muuttaa pois ja lakkaa pitämästä yhteyttä.

Vierailija
34/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi olen todennut että naisten kanssa kannattaa olla ihan vain hipihiljaa sanomatta mitään.

Siitäpä tulee mielenkiintoinen, kymmenien vuosien parisuhde.

Vierailija
35/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tämä ketju OFFICIAL?

Vierailija
36/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin. 

Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?

Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia. 

Hei haloo!!! Eiköhän nuo ole olleet aina asioita jotka MAALAISjärjellä on huomannut. Onko oikeasti niin että Helsingin ladyt tarvii erillisiä red flageja että ymmärtävät tuo. Vai onko niin että Hesassa nuo on niin yleistä. Tulkaa tänne ylemmäs niin löydätte normaaleja (ei semi eikä red flag) miehiä helpostikin.

Normaali N39

Vierailija
37/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas paljon red flagejä itsestäsi löytyy?

Miksi sillä olisi väliä? Hän ei halua huonoa miestä. Hänelle on ihan sama millainen hän itse on.

Ei muuten varmasti ole ihan sama millainen itse on!! Jos joku väittää niin johtuu vain siitä ettei ole sellainen kuin toivoisi olevansa

Vierailija
38/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... älä anna sen haitata...

Vierailija
39/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten pitäisi perustaa naisten puolue joka ajaisi vain meidän asioita. Tämä palstoilla "voimaannuttava keskustelu" on juuri sitä mitä miehet oikeasti odottavat ja haluavat sillä se ei johda mihinkään muutokseen. Naisten radiokanava ei toiminut, ei saanut tarpeeksi yleisöä. Onko niin että naiset eivät kuitenkaan ole valmiina muutokseen vai onko niin että vain me kovaääniset feministit voimaannumme kamavilla ja suurin osa naisista on onnellisia nykyhetkessä?

Vierailija
40/140 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin. 

Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?

Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia. 

Hei haloo!!! Eiköhän nuo ole olleet aina asioita jotka MAALAISjärjellä on huomannut. Onko oikeasti

Sairaalloisen mustasukkaisia ja humalassa riehuvia ihmisiä on joka puolella Suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi