Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin itselleni, että yksikin red flag tai hieman arveluttava asia, ja mies (kuka tahansa) on välittömästi ulkona pelistä

Vierailija
30.12.2025 |

Äsken toteutin lupaukseni. Syynä se, että olen saanut MONEEN kertaan todeta, että yhdenkään red flagin tai semi red flagin ohittaminen ei ikinä johda mihinkään hyvään. Nyt toimin aktiivisesti eri tavalla kuin ennen.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku mies ja olen todennut että suomalaisen naisen kanssa asuminen on yhtä helvettiä, ei vaan pää kestä sitä nalkutusta jos vähän pelaa ja varsinkaan sitä että pitäisi katsoa yhdessä pinnallisia paskaohjelmia TV:stä. Nämä kaksi asiaa on red flag.

Niin. Sen takia tosiaan voisi olla hyvä pariutua sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samoja kiinnostuksen kohteita. Juuri edellisessä ketjussa oltiin sitä mieltä, ettei kumppanin harrastuksilla ole mitään väliä, mutta onkohan sittenkin.

Itse harrastan pelaamista, mutta toisaalta en sitten ole missiä muistuttava ulkonäöltäni.

Vaimo harrastaa pelaamista ja pelaakin tuhansia tunteja vuodessa. Silti saa kilarit, jos itse pelaan silloin kun hän ei pelaa. Väitän siis, että ei niillä samoilla kiinnostuksen kohteil

Onko teillä ollenkaan yhteistä aikaa, vai meneekö sinulla pelaaminen parisuhde-ajan edelle?

Siinä kohtaa minäkin ymmärrän, että harmittaa.

Edellinen suhteeni päättyi, koska toisella ei tuntunut olevan mitään intressejä sen suhteen ylläpitämiseen. Hänelle tuntui riittävän, että suhde on alkanut, ja sen jälkeen suhde oli huonekasvi. Ihan kiva olla olemassa, mutta ei nyt oikein jaksa kummemmin huolehtia.

Vierailija
122/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku mies ja olen todennut että suomalaisen naisen kanssa asuminen on yhtä helvettiä, ei vaan pää kestä sitä nalkutusta jos vähän pelaa ja varsinkaan sitä että pitäisi katsoa yhdessä pinnallisia paskaohjelmia TV:stä. Nämä kaksi asiaa on red flag.

Itse sait kolmeen riviin ujutettua noin neljä red flagia, jotka ennustavat sinulle rauhallisia peli-iltoja sinkkuna jatkossakin. Tässä tyyppiesimerkki siitä, miten homma toimii...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekasveja ei käytetä seksuaalisesti hyväksi. Nainen on arvojärjestyksessä siis yleensä koiran ja huonekasvin alapuolella, ulosteastian tasolla. Sperma on ulostetta. 

Mutta kysymys kuuluu, miksi naiset hyväksytte tämän. Oletteko kuulleet itsetunnosta ja -arvostuksesta?

Vierailija
124/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta kaipaavat sinkkunaiset esiintyvät ketjussa suurina asiantuntijoina, joilla on täydellinen parisuhde ja se Suomen ainoa täydellinen mies. Tähän onkin hyvä päättää kulunut vuosi ja todeta, että mikään ei ole tällä palstalla muuttunut, kaikki on tuttua ja turvallista.

Minulla on täydellinen elämä. Yksi suuri syy siihen on varmastikin miesten välttely. En sekaannu edes naisiin, jotka ovat parisuhteissa, sillä he ovat spermoitettuja ja koko ajan jossain sodassa ja draamassa.

Vierailija
125/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kunnes vastaan tulee se niiin ihkunkuuma Chad-pahapoika. 

Vierailija
126/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon saman päätöksen ensimmäisen, todella huonoksi osoittautuneen suhteeni jälkeen. Silloin tosin ei vielä edes käytetty red flag -sanaa. Eipä ole tarvinnut katua. Nyt yhteistä elämää 10 vuotta miehen kanssa, mistä ei ole näiden vuosien jälkeenkään paljastunut yhtään red flagia, eikä edes pahemmin niitä ärsyttäviä pikkuvikojakaan.

Suosittelen kaikille samaa.

Eikä tarvitse käyttää vieläkään.

Se on VAROITUSMERKKI.

Mikä j u m a l a u t a kaikkia vaivaa nykyään tämän ihan jatkuvan englannin sokeltamisen kanssa? 🤦🏻

Kieli muuttuu ja elää jatkuvasti. Itsekin käytät huomaamattasi juuri tuollaisista ilmaisuista lähteneitä lainasanoja, jotka ovat aikojen saatossa vain muovautuneet suomenkieleen sopiviksi

Kielen korvaaminen toisella kielellä kun omassakin on riittävät ilmaisut on yksinkertaisesti järjenköyhää. Selityksesi osoittaa matalaa älykkyyttä ja köyhää sanavarastoa.

Red flägi sitä red flägi tätä. Kuuntele nyt itseäsi aikuinen ihminen. Puhu ensikieltäsi kunnolla ja jätä älyvapaa sekakieli veeti-ikäisille.

Vierailija
127/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon saman päätöksen ensimmäisen, todella huonoksi osoittautuneen suhteeni jälkeen. Silloin tosin ei vielä edes käytetty red flag -sanaa. Eipä ole tarvinnut katua. Nyt yhteistä elämää 10 vuotta miehen kanssa, mistä ei ole näiden vuosien jälkeenkään paljastunut yhtään red flagia, eikä edes pahemmin niitä ärsyttäviä pikkuvikojakaan.

Suosittelen kaikille samaa.

Eikä tarvitse käyttää vieläkään.

Se on VAROITUSMERKKI.

Mikä j u m a l a u t a kaikkia vaivaa nykyään tämän ihan jatkuvan englannin sokeltamisen kanssa? 🤦🏻

Sössötä sinä suomeksi, minä käytän englanninkielisiä termejä

Etkö nyt käsitä, että sinä olet se sössöttäjä kun sotket eri kieliä keskenään? Kuvittelet varmaan kuulostavasi fiksulta ja trendikkäältä tehdessäsi niin, mutta vaikutus on lähinnä päinvastainen.

Vierailija
128/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle. 

Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!

En voi käsittää miksi kyseiset topicit saavat niin hemmetisti kommentteja!

Lienee johtuu?

Se on "johtunee".

Ja mikä ihmeen "topici"?

Se on aloitus, aihe tai ketju. Tai keskustelupalstayhteydessä myös keskustelu.

Vierailija
129/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta kaipaavat sinkkunaiset esiintyvät ketjussa suurina asiantuntijoina, joilla on täydellinen parisuhde ja se Suomen ainoa täydellinen mies. Tähän onkin hyvä päättää kulunut vuosi ja todeta, että mikään ei ole tällä palstalla muuttunut, kaikki on tuttua ja turvallista.

Kuinka kännissä sä jo oot? Sinkkunaiset, joilla täydellinen parisuhde 😂😂😂🙂

Vierailija
130/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen addiktoitunut lintujen bongaamiseen! Mielestäni harmiton harrastus, mutta puolisolle tietysti harmittavaa

Omat harrastukset, vallankin luontoaiheiset sellaiset ovat green flag. Tahallinen väärinymmärtäminen ja sen verukkeella riidan haastaminen on taas ehdottomasti red flag.

Ja olen viesteistä ymmärtänyt, että _addiktiot_ ovat red flägejä.

Red flägi, green flägi, red flägi

Oletko tosissasi? Aloita nyt itsesi kehityäminen vaikka tuosta 15-vuotiaan tasoisesta kielenkäytöstä.

Vierailija
131/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kehittäminen

Vierailija
132/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen yrittänyt keksiä viimeiset kymmenen vuotta jotain vikaa niistä ihmisistä, jotka tuntuvat yhtään potentiaalisilta seurustelukumppaneilta. Hiljattain oli jo melko tipalla, ettei löydy, mutta lopulta sain yhden asian isonneltua mielessäni riittävän suureksi.

Isonneltua?

Se on "suurenneltua".

Vierailija
133/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin varoitusmerkki on se, ettei osata suomen kieltä, vaan sotketaan englantia joukkoon. Kertoo aika paljon älykkyysosamäärästä. Sellaiselle potkut ja heti.

Samaa mieltä. Aivan tyrmistyttävää, että aikuisetkin mongertaa jotain finglishiä. Eikä edes myönnetä omia virheitä vaan aletaan sokeltaa kielen muuttumisesta eli yhtään mitään ei mistään ymmärretä.

Vierailija
134/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle. 

Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!

En voi käsittää miksi kyseiset topicit saavat niin hemmetisti kommentteja!

Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä

Se, että on onnellinen sinkkuna, ei tarkoita samaa, kuin että ei halua parisuhdetta. Nainen, joka maksaa itse laskunsa ja on onnellinen yksinään, on miehille erityisen pelottava. Mietippä hetki, miksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän