Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin itselleni, että yksikin red flag tai hieman arveluttava asia, ja mies (kuka tahansa) on välittömästi ulkona pelistä

Vierailija
30.12.2025 |

Äsken toteutin lupaukseni. Syynä se, että olen saanut MONEEN kertaan todeta, että yhdenkään red flagin tai semi red flagin ohittaminen ei ikinä johda mihinkään hyvään. Nyt toimin aktiivisesti eri tavalla kuin ennen.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että jos vaikka omalla isällä, joka on siis mies, on yksikin red flag, tai vaikka omalla pojalla, niin ulos pelistä? Kyseessähän on "kuka tahansa" mies. Miten pelistä ulos hoidetaan, veitsellä?

Onko ajatuksissa pariutua oman isän tai pojan kanssa?

Vierailija
42/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naisten pitäisi perustaa naisten puolue joka ajaisi vain meidän asioita. Tämä palstoilla "voimaannuttava keskustelu" on juuri sitä mitä miehet oikeasti odottavat ja haluavat sillä se ei johda mihinkään muutokseen. Naisten radiokanava ei toiminut, ei saanut tarpeeksi yleisöä. Onko niin että naiset eivät kuitenkaan ole valmiina muutokseen vai onko niin että vain me kovaääniset feministit voimaannumme kamavilla ja suurin osa naisista on onnellisia nykyhetkessä?

Hyvä kommentti, olen samaa miettinyt. Esim. oma mieheni nauraa näille kommenteille tietämättä että olen jopa itse niitä kirjoittanut. Miehet ovat miehiä, ei ne hätkähdä meidän kirjoituksista. Hiukan saadaan provoilla aikaan kanavalla vipinää, mutta ne jotka aktivoituvat ovat varmaankin niitä lapasia. Normimiehet nauravat koko feministiliikkeelle, jotain pitäisi tehdä, sillä uskon että feministiliike on jopa huonontanut naisen asemaa Suomessa. Tämä johtuu siitä että tilanne Suomessa on kuitenkin suht hyvä, naisella on oikeastaan samat mahdollisuudet kuin miehilläkin.

Meidän pitää räväyttää oikein kunnolla, mitä se sitten onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. varmasti hyvä päätös. Ne red flagit on juuri ne joihin homma kaatuu. Siksi niitä on sallinut kun ei ole uskonut löytävänsä parempaa ja sehän ei pidä paikkaansa, red flag minulle on esim toisistaan poikkeavat arvot, se ei toimi että pidä sinä omat arvosi ja minä pidän omani, kun ne vaikuttavat. Huono suhde ei ole sen arvoinen että pilaat elämäsi. 

Vierailija
44/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä ne punaiset liput tällä kertaa oli, entä aiemmin?

Kun karsii persut/pölhöpopulistit deittipoolista, katoaa jo selvästi 90% muistakin redflageistä samalla. :)

Vierailija
45/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö sun jugurtit ?

Vierailija
46/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun kohdalle on osunut melko usein ihan tervejärkisiä naisia, vaikka en ole itse edes täydellinen. Outoa?

Vierailija
47/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että löytyy sinun kaltaisia täydellisyyksiä jolla on varaa asettaa rima (ylipääsemättömän) korkealle. No, luultavasti olet aika veemäinen luonteeltasi ja fiksut miehet kiertävät sut kaukaa.

En ole ap, mutta yksin eläminen on parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde.

Itse pidän varoitusmerkkinä kontrollointia, minun ja minulle tärkeiden asioiden vähättelyä, yleisesti ilkeilyä jne.

Vierailija
48/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehetkin heitämme naiset heti pois jos heissä ilmenee yksikin red flag, ja suomiakoissahan niitä on vaikka millä mitalla. Siksi me älykkäät suomalaiset miehet haemme naisemme ulkomailta. Ulkomaalaiset naiset ovat huomattavasti laadukkaampia kuin suomalaiset naiset. Suominainen kelpaa vain päihde-/mielenterveysongelmaisille tai muuten vain sekopäille.

Vierailija
49/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehetkin heitämme naiset heti pois jos heissä ilmenee yksikin red flag, ja suomiakoissahan niitä on vaikka millä mitalla. Siksi me älykkäät suomalaiset miehet haemme naisemme ulkomailta. Ulkomaalaiset naiset ovat huomattavasti laadukkaampia kuin suomalaiset naiset. Suominainen kelpaa vain päihde-/mielenterveysongelmaisille tai muuten vain sekopäille.

Juuri näin!

Vierailija
50/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu viettämään loppuelämäsi yksin. Kukaan mies ei ole täydellinen, etkä muuten ole sinäkään.

Epätäydellisyys ei ole sama kuin red flag. Vaikka kukaan ei ole täydellinen, kaikki eivät omaa red flageja. Jo tuo sanomasi on red flag. 

Vierailija
51/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole redflageja.

Olen redflag.

t. jännämies

Vierailija
52/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. varmasti hyvä päätös. Ne red flagit on juuri ne joihin homma kaatuu. Siksi niitä on sallinut kun ei ole uskonut löytävänsä parempaa ja sehän ei pidä paikkaansa, red flag minulle on esim toisistaan poikkeavat arvot, se ei toimi että pidä sinä omat arvosi ja minä pidän omani, kun ne vaikuttavat. Huono suhde ei ole sen arvoinen että pilaat elämäsi. 

Poikkeavat arvot eivät ole red flag siinä mielessä mitä yleisesti ottaen red flageilla tarkoitetaan. Red flag voi olla se, että toinen suhtautuu kontrolloivasti arvoihisi. Sen sijaan erilaiset arvot on ihan vaan normaali yhteensopivuusasia. 

Vierailija
53/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon saman päätöksen ensimmäisen, todella huonoksi osoittautuneen suhteeni jälkeen. Silloin tosin ei vielä edes käytetty red flag -sanaa. Eipä ole tarvinnut katua. Nyt yhteistä elämää 10 vuotta miehen kanssa, mistä ei ole näiden vuosien jälkeenkään paljastunut yhtään red flagia, eikä edes pahemmin niitä ärsyttäviä pikkuvikojakaan.

Suosittelen kaikille samaa.

Löysit tossun. Tuollaisen löytää ihan omalta lattialtakin. Jos kumppanisi ei ärsytä sinua, niin vaihtoehtoja on kaksi: 

1. Hän on persoonaton myötäilijätossu

2. Sinä olet buddha

Mä olen ainakin tosi mielelläni persoonaton myötäilijätossu ja yhdessä samanmoisen kanssa, jos vaihtoehto on, että kumppani ärsyttää. Ärsytys lyhentää elämää. 

Vierailija
54/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten osoittaa hyvin kuinka paljon vähemmän niitä red flageja naisissa on verrattuna miehiin. Kerta miehet heittävät naisen heti pois yhdenkin red flagin ilmetessä ja silti erot syntyvät lähes aina naisten aloitteesta, jokainen voi tehdä matematiikkaa tästä.

Vierailija
55/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naisten pitäisi perustaa naisten puolue joka ajaisi vain meidän asioita. Tämä palstoilla "voimaannuttava keskustelu" on juuri sitä mitä miehet oikeasti odottavat ja haluavat sillä se ei johda mihinkään muutokseen. Naisten radiokanava ei toiminut, ei saanut tarpeeksi yleisöä. Onko niin että naiset eivät kuitenkaan ole valmiina muutokseen vai onko niin että vain me kovaääniset feministit voimaannumme kamavilla ja suurin osa naisista on onnellisia nykyhetkessä?

Hyvä kommentti, olen samaa miettinyt. Esim. oma mieheni nauraa näille kommenteille tietämättä että olen jopa itse niitä kirjoittanut. Miehet ovat miehiä, ei ne hätkähdä meidän kirjoituksista. Hiukan saadaan provoilla aikaan kanavalla vipinää, mutta ne jotka aktivoituvat ovat varmaankin niitä lapasia. Normimiehet nauravat koko feministiliikkeelle, jotain pitäisi tehdä, sillä uskon että

Silloin kun naisasialiike aloitti Suomessa, ei naisella ollut oikeutta opiskella yliopistossa ja hänen omaisuutensa siirtyi avioliitossa miehelle. Oikeasti jokaisen naisen tulisi kiittää feminismiä joka kerta kun käyttää omaa pankkitiliään.

Vierailija
56/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kun katselee näitä ulkomailta naisensa hakeneita miehiä, äly ja laatu oikein loistaa ulospäin.

Vierailija
57/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee ja menestystä "peleihin". LOL :D

Vierailija
58/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeavat arvot eivät ole red flag siinä mielessä mitä yleisesti ottaen red flageilla tarkoitetaan. Red flag voi olla se, että toinen suhtautuu kontrolloivasti arvoihisi. Sen sijaan erilaiset arvot on ihan vaan normaali yhteensopivuusasia. 

Erilaiset arvot on paha. Se osoittaa, että tulevaisuudessa on vaikeaa olla samaa mieltä isoista asioista. 
Erilaiset luonteenpiirteet ja harrastukset voivat tuoda suhteeseen jotain hyvääkin. Erilaiset arvot tuovat konflikteja.

Vierailija
59/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin. 

Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?

Ensinnäkin, se on eri eri ihmisille. Toisekseen, miksi kertoisi etukäteen miehelle mitkä johtaa hylkyyn? Silloinhan mies osaa peittää vikansa, mikä johtaa pahimmillaan usean vuoden huonoon suhteeseen. 

Annetaan miesten mokata heti, silloin pääsemme heistä eroon välittömästi.

Miksette jätä miehiä rauhaan ja ala lesboiksi?

Vierailija
60/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin. 

Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?

Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia. 

Itse olen addiktoitunut lintujen bongaamiseen! Mielestäni harmiton harrastus, mutta puolisolle tietysti harmittavaa, kun (ei siis jos) mies lähtee katsomaan harvinaista lintua sen sijaa, että noudattaisi yhteistä suunnitelmaa

..eli ilmeisesti alempaa b-luokkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi