Lupasin itselleni, että yksikin red flag tai hieman arveluttava asia, ja mies (kuka tahansa) on välittömästi ulkona pelistä
Äsken toteutin lupaukseni. Syynä se, että olen saanut MONEEN kertaan todeta, että yhdenkään red flagin tai semi red flagin ohittaminen ei ikinä johda mihinkään hyvään. Nyt toimin aktiivisesti eri tavalla kuin ennen.
Kommentit (134)
Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle.
Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!
En voi käsittää miksi kyseiset topicit saavat niin hemmetisti kommentteja!
Kumpi on pahempi red flag vai black flag?
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti tulet löytämään miehen/miehiä, jotka vastaavat TÄYDELLISESTI sinun vaatimuksiasi. Kuin ihmeen kaupalla sinäkin tulet vastaamaan TÄYDELLISESTI juuri näiden miesten vaatimuksia.
Itkettävintä tässä aloituksessa on se että todennäköisesti ap on tosissaan.
Ihan oikeasti, haluatko itsellesi puolison, joka kontrolloi sinun rahan- ja ajankäyttöä sekä vaatevalintojasi? Eikö sinulla syty päähän yhtään varoitusvaloa, kun huomaat, että et osaa valita itsellesi edes vaatteita päälle ilman neuvoja? Ilmeisesti et vaan olet ihan tyytyväinen, miten puoliso koulii sinusta parempaa ihmistä. Minusta tuo olisi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin.
Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?
Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia.
Okei, Red flagit, check.
Mitkä on niitä semi Red flageja? Mitkä ovat pikkuvikoja?
Ulkona pelistä ? Onnea parisuhteen muodostamiseen, taidat tarvita onnea.....paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin.
Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia.
Okei, Red flagit, check.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, Red flagit, check.
<
Oletko kokematon vai kenties muuten vain tietämätön siitä, että me kaikki ihmiset olemme yksilöitä. Nuo ovat niitä asioita jotka vaihtelevat yksilöittäin. Jollekin toiselle esim. kalastusharrastus voi olla pikkuvika joka lievästi ärsyttää, mutta ei estä parisuhdetta, toiselle se voi olla ihastus ja kolmannelle taas sen verran iso vika, ettei halua lähteä suhteeseen.
Turhaan sinä sitä murehdit mitä muut preferoivat. Tärkeämpää on tietää mitä itse haluaa ja sen mukaan etsiä itselleen sopivaa vaihtoehtoa.
Pikkuvika = unohtaa joskus likaisia astioita olohuoneeseen. Iso vika = ei tuo niitä koskaan tiskikoneeseen ellei erikseen sano. Mahdoton sietää = äiti käy säännöllisesti siivoamassa.
Suhdetta ei kannata aloittaa = mustasukkaisuus, kontrollointi, humalahakuinen juominen, humalassa riidanhaluinen, harrastukset menee aina kaiken edelle, peliaddiktio, tuossa nyt muutama.
Itse olen addiktoitunut lintujen bongaamiseen! Mielestäni harmiton harrastus, mutta puolisolle tietysti harmittavaa
Omat harrastukset, vallankin luontoaiheiset sellaiset ovat green flag. Tahallinen väärinymmärtäminen ja sen verukkeella riidan haastaminen on taas ehdottomasti red flag.
Ja olen viesteistä ymmärtänyt, että _addiktiot_ ovat red flägejä.
Itsekin olen yrittänyt keksiä viimeiset kymmenen vuotta jotain vikaa niistä ihmisistä, jotka tuntuvat yhtään potentiaalisilta seurustelukumppaneilta. Hiljattain oli jo melko tipalla, ettei löydy, mutta lopulta sain yhden asian isonneltua mielessäni riittävän suureksi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi red flag vai black flag?
Jolly roger?
Pahin varoitusmerkki on se, ettei osata suomen kieltä, vaan sotketaan englantia joukkoon. Kertoo aika paljon älykkyysosamäärästä. Sellaiselle potkut ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen addiktoitunut lintujen bongaamiseen! Mielestäni harmiton harrastus, mutta puolisolle tietysti harmittavaa
Omat harrastukset, vallankin luontoaiheiset sellaiset ovat green flag. Tahallinen väärinymmärtäminen ja sen verukkeella riidan haastaminen on taas ehdottomasti red flag.
Ja olen viesteistä ymmärtänyt, että _addiktiot_ ovat red flägejä.
Olet ymmärtänyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle.
Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!
Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä ei tarvitse käyttää puolustusmekanismina parisuhteen puuttumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu pitkään sinkkuuteen :D
Itsekin toimin noin ja sinkkuvuosi 9 pärähtää käyntiin juuri.
Kuulostaa ihanalta 🥰 Rauhallinen, siisti koti, hyviä ystäviä, koirat kainalossa, paljon matkoja yksin ja ystävien kanssa....
Juu, en minä miestä tänne kaipaile. Mutta tuon 9 vuoden aikana kyllä miesten taso, ketä deittailen, on noussut reippaasti. Kaljoittelevista tarkkiksista kirurgeihin ja omistajiin. Silti ei ole tullut vielä napakymppiä. Eikä haittaa, keskityn samalla nostamaan omaa tasoani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä
Kirjoittelen näihin ketjuihin lähinnä muiden naisetn vuoksi. Että he saavat esimerkin ja mallin siitä, että elämä ilman parisuhdetta on oikeasti aika hyvää. Tiedän kyllä mitä on elää kuplassa, missä elämä pyörii miehen ympärillä, se on yhtä helvettiä. Ja miten vaikea sieltä on nähdä maailmaa sen kuplan ulkopuolella. Mutta kun ei ota huonoa miestä niin tuo kupla hälvenee ihan itsestään ja muu maailma tulee näkyviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Silloin kun naisasialiike aloitti Suomessa, ei naisella ollut oikeutta opiskella yliopistossa ja hänen omaisuutensa siirtyi avioliitossa miehelle. Oikeasti jokaisen naisen tulisi kiittää feminismiä joka kerta kun käyttää omaa pankkitiliään."
Arvelin että olet väärässä kuten naiset aina ja nopea googletus sen todistikin ainakin yliopiston osalta.
Naisasialiike Suomessa syntyi 1800-luvun lopulla, kun vuonna 1884 perustettiin Suomen Naisyhdistys ja vuonna 1892 edelleen toimiva Unioni Naisasialiitto.
Yliopisto-opinnot alkoivat mahdollistua Suomessa naisille 1870-luvulta lähtien.
Naiset saivat Suomessa oikeuden opiskella yliopistossa vuonna 1901. Sitä ennen piti anoa vapautusta sukupuolesta. Äänioikeus naisille tuli 1906. Et millään kaasuvalotuksella saa erotettua naisasialiikettä naisten oikeuksien kehityksestä, sori vaan.
Naisten asioita on siis ajettu, oli liike tai ei. Onko vaikea ymmärtää?
-eri
Totta. Se red flag, jonka ohitat deittailun alkuaikoina on yleensä just se syy miksi eroat miehestä myöhemmin.
Kuulostaa ihanalta 🥰 Rauhallinen, siisti koti, hyviä ystäviä, koirat kainalossa, paljon matkoja yksin ja ystävien kanssa....