Eikö miehistä tunnu stressaavalta seurustella upean high value -naisen kanssa?
Itse olen miettinyt, että kun moni ihan tavallinenkin mies haluaa kumppanikseen ainoastaan upean ja kauniin high value -naisen, niin ovatko he miettineet, että miten stressaavaa on seurustella sellaisen naisen kanssa? Sä joudut silloin koko ajan olemaan paras versio itsestäsi ja tyrkyttämään parhaita puoliasi. Silti sulla jyskyttää päässä epäilys, että "entä jos mä en riitäkään hänelle ja hän haluaa etsiä paremman miehen?" Näillä upeilla naisilla on kuitenkin ihan valtavasti valinnanvaraa sinkkumiehissä eli on helppoa vaihtaa toiseen jos alkaa tulla sellainen fiilis, ettei mies ole riittävän hyvä. Ja ne parisuhteet ei yleensä ole tasaveroisia, eli sun pitää miehenä tarjota esim. Hotellilomia ja ravintola illallisia ja maksaa kaikki. Jos seurustelisit tavallisen naisen kanssa, niin hänkin osallistuisi yhteisiin kuluihin. Onko se sitten kaiken tämän arvoista seurustella high value -naisen kanssa? Sun elämä voisi olla stressittömämpää jos kepuuttaisit tavallisen naisen.
Kommentit (88)
Voihan mies seurustella sellaisen naisen kanssa vähän aikaa.
Jos mies maksaa kaiken, naiselle on nimi.
Tämähän on juuri se klassinen kuvio, miksi ylemmän keskiluokan mies valitsee vokottelee sihteeriään, lentoemäntää tai baristaa. Voisiko enemmän klisee enää olla.
High value -naiset löytävät samanhenkiset miehet, joiden ei tarvii panostaa tai esittää enemmän kuin mitä on heille luontevaa. Wannabe-high-value-naiset tekevät aiheesta sisältöä someen ja pysyvät sinkkuina tai ovat jonkun low-value-miehen kanssa, joka ei toteuta heidän high value -unelmaansa.
Mulla oli tuollaisia naisia. Nuorempana pari tyttöystävää, myöhemmin myös vaimo. Kaikki menetin pitkämunaisille alfauroksille. Niin siinä vain kävi, jäin nuolemaan näppejäni. Nykyinen eukko on ruma kuin petolinnun persse, ei pelkoa että jotain tapahtuisi. Turvallisempaa näin.
Lähtökohtaisesti mies on laiska.
Hänen suurin intohimo on päästä vähällä.
Jos nainen on älykäs, kykenee keskustelemaan, tienaamaan rahaa ja on ylipäätään pätevä, se aiheuttaa miehelle paineen tulla naisen kanssa samalle tasolle. Mikä on rasittavaa. Siksi mies haluaa itseään heikomman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on juuri se klassinen kuvio, miksi ylemmän keskiluokan mies valitsee vokottelee sihteeriään, lentoemäntää tai baristaa. Voisiko enemmän klisee enää olla.
Ai? Miksi he eivät yritä high value -naisia?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on high value nainen?
Koulutettu, lahjakas perijätär esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Miksi he eivät yritä high value -naisia?
Laiskuus ja toive saada dominoida.
Olen ihan vierestä nähnyt miten mies murtuu järjettömään mustasukkaisuuteen sellaisen kanssa. Liika on vissiin liikaa monelle miehelle. Joskus vähempikin voi olla.
Nämä naiset kelpuuttaa vain miljonäärejä joten ei tarvitse miettiä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Mielestäni tuommoinen ei ole high value. Nainen saattaa luulla olevansa vaikka mitä, mutta parisuhteena tuo on surkea.
Tuo koko lähtökohta on ihan väärä. Kuka haluaa olla kenenkään semmoisen kanssa joka ei saa parempaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on high value nainen?
Kaunis , hoikka, hyvässä työssä, tienaa vähintään keskituloisesti, asuu kuvassa asunnossa , on kivoja harrastuksia ja terveelliset elämäntavat, lapset ovat isoja tai aikuisia tai jos ovat pieniä, niin nainen ei kaipaa siihen kuvioon bonusisää.
Mitä olen vierestä katsonut, niin high value nainen sitoutetaan tekemällä äkkiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koko lähtökohta on ihan väärä. Kuka haluaa olla kenenkään semmoisen kanssa joka ei saa parempaakaan?
Onhan moni tyytyväinen parisuhteeseen, vaikka kumppani ei olisikaan ihan täydellinen
Mukä on high value-nainen? Onko sellainen joku insta-malli joka on kumisella tavalla hyvännäköinen mutta tyhmä kuin kasa kiuaskiviä? Tällaiselle riittää raha, mies jolla runsaasti rahaa, ja joku yhtä tampio. Entä jos on kaunis, älykäs ja hyvin toimeentuleva? No, katsokaa vaikka Clooneyn paria. Lika barn lekar bäst.
Hyväitsetuntoiset ja menestyneet miehet lähestyvät heitä. Ei ongelmaa.