Mikä ennustaa teillä kuukautisten alkamista?
Kun itse huomaan, että rinnat turvonneet, kuukautiset alkavat viikon päästä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ahmimishimo alkaa noin viikkoa ennen menkkoja, seksinhimo parista päivästä pariin tuntiin ennen menkkoja (pakko saada orgasmi tavalla tai toisella), rinnat PAISUU noin viikko ennen, masennus, itseinho, viha ääliöitä kohtaan, joskus jopa itsetuhoisia ajatuksia, raivareita.
Itsetuhoiset ajatukset joo, joskus ollut niin pahoja että olen miettinyt voivani tappaa itseni. Onneksi nyt ei noin pahaa ole vuoteen ollut.
Vatsaa alkaa poltella kun ovat alkamassa, joskus menee sekaisinkin. Joinakin kk on rinnat arat. Ei muita oireita.
Minulla myös tuli aina joku kumma into siivota ja järjestää, mitä ei muina aikoina ollut. Siitä tiesin että kohta alkaa kuukautiset. Nyt ne ovat jo iän myötä loppuneet mutta vieläkin yhdistän nämä toisiinsa, niin että aina jos innostun jotain siivoamaan, niin muistan että nuorempana tämä into tuli aina menkkojen edellä.
En huomaa mistään. Kohta nämä loppuukin kokonaan enkä ole onnistunut huomaamaan mitään merkkejä muuta kuin vessassa käydessä, että jaha tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Silmissä vilkkuu tähtiä ja nauran ihan hulluna.
Tiiäkkö mul ihan sama ja lisäksi silmät rämii ihan sikana.
Siivousvimma vähän ennen menkkoja. Oli koti niin s##tanan puhdas kerran kuussa :)
Nyt vanhana (kun ei oo enää menkkoja) joskus kaipaan niitä intoja siivota.
Mun kaverilla oli sama juttu ja se kertoi, että sen veli kyseli aina, että koskas sulla taas tulee se siivoushimo, voisit tulla käymään :D:D
Viikkoa/joitakin päiviä ennen alkaa tuntua että on aivan kelvoton ihmisyksilö :D Plus tulee halipula.
Sietämätön pahantuulisuus paria päivää ennen vuodon alkamista. Joskus finnejä leuan alla. Haluttaa syödä punaista lihaa, ja on muutenkin kova nälkä. Vatsaa turvottaa ja menee löysälle.
Rintakipu
Emotionaalinen epävakaus
Tyydyttämätön nälkä
Vatsakipu (ei kuukautiskipuja, vaan ylävatsassa)
Vierailija kirjoitti:
Viikkoa/joitakin päiviä ennen alkaa tuntua että on aivan kelvoton ihmisyksilö :D Plus tulee halipula.
Ainiin ja lisäyksenä (ei tosin nyt, siksi en muistanut) mutta yleensä aina se, että tekisi mieli erakoitua omaan sänkyyn kera suklaalevyn eikä nähdä pariin päivään ihmisiä. Ei oikein onnistu jos on työelämässä ja työssä, jossa pitää olla sosiaalinen...
Normaalia kovempi nälkä. Kunnon ruoan, ei herkkujen.
Akalla naama on kuin norsuvtu, helppo huomata ja lukea että taas on se aika kusta
Vierailija kirjoitti:
Edeltävänä päivänä vihlaisee pari kertaa alavatsasta.
Ehkä näin. Ei sitä aina huomaa mutta kalenterista kyllä näkee milloin alkaa.
Nykyään alavatsan turvotusta. Ikää siis nyt 55.
Muutamia vuosia sitten pohkeita alkoi aina särkemään.
Ei mikään. Hyvin epäsäännöllinen kierto, mutta täysin oireeton.
1-3 päivää ennen seksihalut yhtäkkiä ihan taivaissa, jopa niin paljon että näen seksuaalisia unia, kun muuten voin mennä koko kuukauden niin ettei moinen toimitus voisi vähempää kiinnostaa.
Himoitsen ruokaa, herkkuja, itkettää ja päänsärky, turvotus ja selkäkipu.
Siivouksen ja järjestelyn mieliteko. Nesteen kertyminen kroppaan. Univaikeudet, nälkä, ärsyyntyminen kaikkeen, etenkin ihmisiin.