Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa apua esidiabetekseen

Vierailija
30.12.2025 |

Verensokeri huutelee 6.8:saa.On kalvava näläntunne johon mitkään laihdutus lääkkeet ei auta!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliolla on melko vähän merkitytä insuliiniresistenssin suhteen, jos ei harrasta liikuntaa. Ala liikkua, se vaikuttaa positiivisesti myös häiriintyneeseen nälän tunteeseen ja lohtusyömiseen. Aloita edes vaikka 5km kävelylenkeillä. Se ei oikeasti ole niin vaikeaa!

Kyllä minä liikunkin,mutta en sillä tavoin kuin te liikunnan käsitätte.En käy kuntosalilla enkä harrasta ryhmä liikuntaa,minun  lapsuuden perheessä ei harrastettu liikuntaa äitini ja sisareni hoikkia minä ja isäni lihavia 

Kävely on ilmaista.

Vierailija
42/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää  rääkkiliikunnasta se sattuu ja tuntuu pahalta!

Ota haltuun Tabata treeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh, pätkäpaasto ja berberiini-lisäravinne.

Berberiiniä saa esim. Prismasta ja luontaistuotekaupoista. On yhtä tehokas kuin metformiini (googlella löytyy tutkimukset). 

Vierailija
44/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ozempic ei vienyt nälkää illalla kun Join teetä haistelin aromalamppua ja otin 2 lasia viiniä aiheutti minulle rajua oksentelua,en halua menettää hampaitani,jotka vatsahappo syövyttäisi!En laihtunut kiloakaan!Käytin 2 vuotta ozempicia  joka ei tehonnut minuun lopetin käytön.

Vierailija
45/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.

Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?

Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama. 

Joopa joo. Mikään lääke itsessään ei aiheuta painonnousua.

Kyllä varmaan aiheuttaa. Aiheuttaa se sillä tavalla, että aineenvaihdunta hidastuu.

Vierailija
46/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua haluaisit? Lääkkeet ja ravitsemuterapia tossa taitaa ainoa apu jos ylipainoa ei ole tarpeeksi leikkaushoitoon. Onko sinulla kokeiltu metformiinia? Se laskee verensokeria.

Vierailija
47/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista apua haluaisit? Lääkkeet ja ravitsemuterapia tossa taitaa ainoa apu jos ylipainoa ei ole tarpeeksi leikkaushoitoon. Onko sinulla kokeiltu metformiinia? Se laskee verensokeria.

Olen kysynyt kyllä reseptiä lääkäriltä suostuu vasta sitten kirjoittamaan reseptin,kun verensokeri on yli7 eli diabetes.

Vierailija
48/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitaisiinko kannabis laillistaa en ei enää tarvitse sitä viiniä kitata?:(

Vierailija
49/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minä haluan tajun kankaalle joka ikinen ilta että vaihdevuosissani  pystyn nukahtamaan!:(

Vierailija
50/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.

Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?

Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama. 

Joopa joo. Mikään lääke itsessään ei aiheuta painonnousua.

Kyllä varmaan aiheuttaa. Aiheuttaa se sillä tavalla, että aineenvaihdunta hidastuu.

Siis ei se lääke itsessään lihota. Syömiset vaikuttaa. 

Ei pidä elää harhoissa.

Vierailija
51/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta nimittäin vietiin tärkeä  lääke,että pystyn rentoutumaan ja rauhoittumaan iltaisin bentzoediapam nimittäin.Viini tuli tilalle.:(

Vierailija
52/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykelääkkeet ja,alkoholi lihottaa suomalaisia.Elämä on liian kauheeta eikä tupakkaakaan saa enää polttaa!

Vierailija
53/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen päälle kilpirauhasen vajaatoiminta ja vaihdevuodet,siksi olen lihava!

Vierailija
54/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metformiinia ja tiukka ruokavalio niin laskee verensokeri. Ei voi syödä mitä vaan vaikka ottaa metformiinia, kai se on selvä.

Vierailija
55/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hanki itsellesi KIRJA jossa kerrotaan kaikki diabetes kakkosesta. Sitten alat pitää dieettiä ja mittaat verensokerin joka päivä, aluksi ainakin kolme kertaa päivässä kunnes se tasaantuu eli laskee.

Vierailija
56/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen syönyt 2 kiloa karkkia kun on niin kova nälkä ja heikotus. Miksei lääkärit auta?

Syö sinkkipitoisia ruokia. 

Vierailija
57/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis ei se lääke itsessään lihota. Syömiset vaikuttaa. 

Ei pidä elää harhoissa."

Sulla ei taida olla omia kokemuksia tietyistä lääkkeistä ollenkaan.

Vierailija
58/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pyysin lääkäriltä mietoja rauhoittavia, ettei tarvitsisi viiniä lipittää. Ei tipu lääkkeitä. Parempi lipittää viiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme