En saa apua esidiabetekseen
Verensokeri huutelee 6.8:saa.On kalvava näläntunne johon mitkään laihdutus lääkkeet ei auta!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää rääkkiliikunnasta se sattuu ja tuntuu pahalta!
Ota haltuun Tabata treeni.
Vhh, pätkäpaasto ja berberiini-lisäravinne.
Berberiiniä saa esim. Prismasta ja luontaistuotekaupoista. On yhtä tehokas kuin metformiini (googlella löytyy tutkimukset).
Minulla ozempic ei vienyt nälkää illalla kun Join teetä haistelin aromalamppua ja otin 2 lasia viiniä aiheutti minulle rajua oksentelua,en halua menettää hampaitani,jotka vatsahappo syövyttäisi!En laihtunut kiloakaan!Käytin 2 vuotta ozempicia joka ei tehonnut minuun lopetin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.
Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?
Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama.
Joopa joo. Mikään lääke itsessään ei aiheuta painonnousua.
Kyllä varmaan aiheuttaa. Aiheuttaa se sillä tavalla, että aineenvaihdunta hidastuu.
Millaista apua haluaisit? Lääkkeet ja ravitsemuterapia tossa taitaa ainoa apu jos ylipainoa ei ole tarpeeksi leikkaushoitoon. Onko sinulla kokeiltu metformiinia? Se laskee verensokeria.
Vierailija kirjoitti:
Millaista apua haluaisit? Lääkkeet ja ravitsemuterapia tossa taitaa ainoa apu jos ylipainoa ei ole tarpeeksi leikkaushoitoon. Onko sinulla kokeiltu metformiinia? Se laskee verensokeria.
Olen kysynyt kyllä reseptiä lääkäriltä suostuu vasta sitten kirjoittamaan reseptin,kun verensokeri on yli7 eli diabetes.
Ja voitaisiinko kannabis laillistaa en ei enää tarvitse sitä viiniä kitata?:(
Sillä minä haluan tajun kankaalle joka ikinen ilta että vaihdevuosissani pystyn nukahtamaan!:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.
Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?
Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama.
Joopa joo. Mikään lääke itsessään ei aiheuta painonnousua.
Kyllä varmaan aiheuttaa. Aiheuttaa se sillä tavalla, että aineenvaihdunta hidastuu.
Siis ei se lääke itsessään lihota. Syömiset vaikuttaa.
Ei pidä elää harhoissa.
Minulta nimittäin vietiin tärkeä lääke,että pystyn rentoutumaan ja rauhoittumaan iltaisin bentzoediapam nimittäin.Viini tuli tilalle.:(
Psyykelääkkeet ja,alkoholi lihottaa suomalaisia.Elämä on liian kauheeta eikä tupakkaakaan saa enää polttaa!
Siihen päälle kilpirauhasen vajaatoiminta ja vaihdevuodet,siksi olen lihava!
Vierailija kirjoitti:
Metformiinia ja tiukka ruokavalio niin laskee verensokeri. Ei voi syödä mitä vaan vaikka ottaa metformiinia, kai se on selvä.
Ap hanki itsellesi KIRJA jossa kerrotaan kaikki diabetes kakkosesta. Sitten alat pitää dieettiä ja mittaat verensokerin joka päivä, aluksi ainakin kolme kertaa päivässä kunnes se tasaantuu eli laskee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen syönyt 2 kiloa karkkia kun on niin kova nälkä ja heikotus. Miksei lääkärit auta?
Syö sinkkipitoisia ruokia.
"Siis ei se lääke itsessään lihota. Syömiset vaikuttaa.
Ei pidä elää harhoissa."
Sulla ei taida olla omia kokemuksia tietyistä lääkkeistä ollenkaan.
Minäkin pyysin lääkäriltä mietoja rauhoittavia, ettei tarvitsisi viiniä lipittää. Ei tipu lääkkeitä. Parempi lipittää viiniä.
Kävely on ilmaista.