Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa apua esidiabetekseen

Vierailija
30.12.2025 |

Verensokeri huutelee 6.8:saa.On kalvava näläntunne johon mitkään laihdutus lääkkeet ei auta!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan, että hiilihydraatit muuttuvat elimistössä glugoosiksi, valkuaiaineetkin muuttuvat jonkin verran mutta huomattavasti vähemmän, rasvat eivät ollenkaan. Suinnittele ruokaasi näiden tietojen pohjalta. Pätkäpaasto on myös hyvä mutta vaatii kyllä enemmän, jos kärsii jatkuvasti nälästä. 

Vierailija
22/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuntea mitään koska olen erityisherkkä.En jaksa enkä halua tuntea niin paljon koska tunnen liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää pitkän yöpaaston (esim. 12 h tai 14 h), eikö verensokeri nouse sen aikana, ja jos nousee, niin haittaako se?

Vierailija
24/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit viinin sokerit muuttuvat rasvaksi ja asettuvat vyötärölle,olen siitä tietoinen.

Vierailija
25/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pahe viinin tissuttelu iltaisin 2 viinilasillista,joskus kolmekin.Makeeta en syö.Teen tunnin kävely lenkkejä,pilatesta joogaa uin ja saunon.Syön kala ja kasvisvoittoisesti,syön leipää  ainoastaan aamulla 2-siivua.Juon vettä paljon,mutta se viini.Tiedättekö kun minä en muutoin jaksa elämää,ellei minulla olisi iltaisin aina viiniä!

Alkoholistin selittelyä. Aina sama virsi.

Vierailija
26/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian kauheeta ilman viinaa!

Vierailija
27/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.

Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?

Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama. 

Vierailija
28/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski äläkkä ulise

Vierailija
29/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla on melko vähän merkitytä insuliiniresistenssin suhteen, jos ei harrasta liikuntaa. Ala liikkua, se vaikuttaa positiivisesti myös häiriintyneeseen nälän tunteeseen ja lohtusyömiseen. Aloita edes vaikka 5km kävelylenkeillä. Se ei oikeasti ole niin vaikeaa!

Vierailija
30/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski äläkkä ulise

Emmä jaksa!Valitsen viinini.

Vierailija
31/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Antti Heikkilän setit käytännön toteutukseen.

Vierailija
32/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliolla on melko vähän merkitytä insuliiniresistenssin suhteen, jos ei harrasta liikuntaa. Ala liikkua, se vaikuttaa positiivisesti myös häiriintyneeseen nälän tunteeseen ja lohtusyömiseen. Aloita edes vaikka 5km kävelylenkeillä. Se ei oikeasti ole niin vaikeaa!

Kyllä minä liikunkin,mutta en sillä tavoin kuin te liikunnan käsitätte.En käy kuntosalilla enkä harrasta ryhmä liikuntaa,minun  lapsuuden perheessä ei harrastettu liikuntaa äitini ja sisareni hoikkia minä ja isäni lihavia 

Vierailija
33/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofreenisiä ei kannata kuunnella terveysasioissa.

Vierailija
34/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä liikunkin,mutta en sillä tavoin kuin te liikunnan käsitätte.En käy kuntosalilla enkä harrasta ryhmä liikuntaa,minun  lapsuuden perheessä ei harrastettu liikuntaa äitini ja sisareni hoikkia minä ja isäni lihavia 

Liikut korkeintaan autolle ja hakkaat muutaman halon kesässä? Jos liikkuisit, sulla ei olisi esidiabetestä!

Vierailija
35/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofreenisiä ei kannata kuunnella terveysasioissa.

Heikkilän seteil pystyt parantumaan myöskin skitsoudesta!

Vierailija
36/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minä nuorena  hoikka,jopa alipainoinen  pysyin hoikkana polttamalla tupakkaa.Niin poltti isäni ja äitinikin.Maailma oli kasarilla pikkuisen toisenlainen.

Vierailija
37/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.

Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?

Mulla on niin paljon lääkkeitä jotka itsessään aiheuttaa painon nousua. Syön tai olen syömättä, niin paino on aina sama. 

Joopa joo. Mikään lääke itsessään ei aiheuta painonnousua.

Vierailija
38/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää  rääkkiliikunnasta se sattuu ja tuntuu pahalta!

Vierailija
39/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ruoka on tärkein asia.

Vierailija
40/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin diabetes 2 remissioon liikunnalla ja ruokavaliolla. Lääkäri tuputti Ozempicia, en ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme