Erehdyin suhteeseen työkaverin kanssa ja nyt
hän on aloittanut suhteen toisen työkaverin kanssa. Mahdollisesti ollut jo samaan aikaan kuin minun kanssani. Suhteemme ei ollut kovin pitkä ja hän ignoorasi minua niin paljon että pistin poikki. Emme ole puhuneet sen jälkeen. Mutta on tosi kiusallista mennä töihin kun tiedän että siellä on tämä uusi suhde kehittynyt. Mietin mitä exä minusta on puhunut. Miten osaan suhtautua töissä niin että en välitä? Ex loukkasi minua mutta en halua näyttää sitä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota varten työpaikka on ainoastaan työpaikka!
Voit uskoa että olen oppirahani tästä maksanut eikä tule koskaan toistumaan. Olen katunut paljon. Mutta miten selviän tästä eteenpäin? Ap
Jos lohduttaa niin et ole eka etkä vika joka joutuu tuohon tilanteeseen. Aika auttaa ja se, ettet kaiva kuoppaasi yhtään syvemmäksi eli kaikki mahdolliset tunteenpurkaukset vapaa-ajalle ja töissä olet täysin tyyni ja tunteeton.
Aina voit myös toivoa, että löydät itse vähintään yhtä hyvän työpaikan jolloin voit jättää kaiken taaksesi ihan fyysisestikin.
Ja onhan tuossa kauheudessa yksi hyvä puoli. Se nimittäin melko 100varmasti takaa sen, ettet tule tekemään samaa mokaa enää ikinä uudelleen vaikka olisi mikä tilaisuus, känni ja mielenhäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilla on vaan niin paljon kuumia miehiä, että niitä on vaikea vastustaa. Missään muualla niitä ei näe! Se on monelle ainoa vaihtoehto löytää joku ihana
Totta, mutta silti suurempi todennäköisyys on löytää joku kamala. Niin ap:llekin kävi eikä tosiaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos rekry palkkaa (kuten usein tehdään) 22-26v naisia ja 28-37v miehiä, niin ilotalohan siitä syntyy ja kaikki keskittyy kaikkeen muuhun, kuin itse työn tekemiseen.
Sun kannattaa kertoa tälle uudelle minkälainen tyyppi on kyseessä ja mitkä taudit luvassa ja mielellään paljon liioittelua kaikissa muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille miehelle. Kerro alkuun tälle toiselle että mies petti häntä sinun kanssasi.
Minä oletin että aloittaja on mies.
No voi kai nuo kaikki olla miehiä. Tuollaiset kostofantasiat toteutuksineen onkin enemmän homomiesten hommia. Ne tykkää draamailla.
teillä on sitten loistava draama sessio siellä?
Vierailija kirjoitti:
No kerropa se toimistoho roille, jotka kuolaavat varattuja miehiä aivan häpeilemättä. Keskuudessamme vaeltaa kataliakin naisia, mutta koskaan ei kannata erehtyä luulemaan varjojen kätköistä havainnoivaa puumaa vaarattomaksi pikkukisuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit uskoa että olen oppirahani tästä maksanut eikä tule koskaan toistumaan. Olen katunut paljon. Mutta miten selviän tästä eteenpäin? Ap
Jättämällä tapahtuneen taaksesi. Ongelma on oikeasti vain omien korviesi välissä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilla on vaan niin paljon kuumia miehiä, että niitä on vaikea vastustaa. Missään muualla niitä ei näe! Se on monelle ainoa vaihtoehto löytää joku ihana
No eipä siinä sitten mitään. Anna palaa ja elä seurauksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille miehelle. Kerro alkuun tälle toiselle että mies petti häntä sinun kanssasi.
No sillähän se ap:n elämä paraneekin, että järjestää työpaikalle jonkun joutavan sirkuksen. Nyt on vielä mahdollista säilyttää jonkinlainen kunnia vaikka maine lieneekin mennyt, mutta tuollaisen draamailun jälkeen ei ole sitä kunniaakaan.
Mitään arvokasta ei ap ole menettänyt joten toiminta sen mukaan. Täysi ignooraus olisi jelpoin ja ehkä se paras, mutta siinä tekee itsestään pellen joten on otettava asiallisen etäinen linja eli suhtauduttava kuin keneen tahansa työpaikan mulkvistiin.
Ei siinä mitään sirkusta työpaikalla tarvitse järjestää. Vihjaa asiasta naiselle kahden kesken. Miehelle voi kostaa myös muualla kuin työpaikalla. Tämä parihan, tai toinen heistä tuo sirkuksen työpaikalle jos siellä alkavat itkemään kuinka heille kostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä siinä sitten mitään. Anna palaa ja elä seurauksien kanssa.
Jos minun mieheeni kajoaisi eräs tietty nainen, joka ei vaan millään tajua lopettaa hienovaraisia, suorastaan ahdistelevia siirtojaan, niin systemaattisesti tuhoaisin kohta kohdalta hänen elämänsä tärkeät asiat. Jos ottaa enää askeltakaan täysin väärään, kiellettyyn suuntaan. On siis sittenkin aika tyhmä, vaikka aiemmin luulin melko fiksuksi. Menneessä aikamuodossa. Jos jatkaa, ei mitään väliä enää millään, on siinä vaiheessa saanut tuhottua halvan ällöttävän himonsa takia kaiken niin tärkeän ja rakkaan, se limainen vanha tyrkky.
Annoitko pyllyä ja nielitkö liemet?
Vierailija kirjoitti:
Annoitko pyllyä ja nielitkö liemet?
En muuta tehnytkään.
Tyhmintä olisi kohdella tätä uutta naista ikävästi. Ei ole hänen syynsä. Kun parisuhteita muodostuu työpaikoillakin, niinhän itsekin luulit, niin mitäpä pahaa nainen tekisi. Ehkä heille voi tulla kestävä suhde.
Ei pidä ajatella, että jos meistä ei tullut paria, niin eipä sitten teistäkään.
Näinhän exät jotka eivät kestä tulla jätetyiksi, ajattelevat ja sellaisten juttujen hirvittävät seuraukset tiedetään.
Se, mitä sinusta puhutaan tai ollaan puhumatta, ei ole sinun vallassasi. On turhaa aja käyttöä vaivata sillä päätään. Ihmiset miettivät ja puhuvat aina, ja useimmiten vain itsestään, vaikka kuinka sitä luulisi olevansa toisten keskustelujen keskipisteenä. Emme ole niin tärkeitä kenellekään.
Ajattele tämä hyvänä opetuksena ja elämänkokemuksena. Onneksi et ilmeisesti tullut raskaaksi. Etkä taannut hänen lainkaan tms. Käännä sivua elämänkirjassasi ja ensi kerralla onnistut jonkun toisen kanssa joka ei hengaile työpaikallasi.
Työpaikalla ei kannata harrastaa mitään eleitä ja toimia, jotka tulkittavissa seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Erityisesti ne on pidettävä piilossa niin, ettei kukaan ulkopuolinen pääse niistä tietoiseksi.
Jos molemmat osapuolet 100 % varmoja omista ja toisen tunteista niin sitten ne pitää tuoda esille piilotetusti ja kahden kesken. Tapaaminen pitää hoitaa myös privaatisti ja seksiin päätyvä yhteinen oleminen niin, että koko homma on kahden kesken tapahtuvaa.
Vain aloittelija ilmaisee tunteitaan julkisesti puhumattakaan vaikka seksiin päätyvästä kuhertelusta julkisissa tapahtumissa.
Etkä taannut hänen lainojaan , ym taloudellisia uhrauksia tehnyt
Parasta olisi vaihtaa työpaikkaa eikä jäädä ihmisten hampaisiin juorujen kohteeksi.