Tienaan 6000 eur/kk, haluan maksaa lisää veroja
Kommentit (25)
Haluatko maksaa itse vai haluatko että muutkin maksavat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 6t tienaavat voisivat maksaa, solidaarisuusmaksu olisi nimi
Tienaan 5000€/kk ja hyvin voisin luopua vielä 5% lisää ja miksei 10% jos sillä turvattaisiin hyvinvointiyhteiskunnan ekologinen uudistuminen, laadukas ja maksuton koulutus sekä toimiva terveydenhuolto sekä vanhusten huolto. No tottapuhuen jos tämän kaiken saisi, niin veroprosentti saisi olla vaikka 50%.
Et tienaa. Jos tienaisit niin et haluaisi maksaa yhtään lisää veroja
Vuoden alusta saat maksaa lisää veroja kun verot ja veroluonteiset maksut nousee ihan pyytämättäkin.
Onko verottajalla tili mihin voi maksaa omaehtoisia veroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verotuksessa on jo nyt solidaarisuusmaksu nimellä progressio.
Tasaveroprosentti olisi ainoa oikeudenmukainen verotuksen muoto.
Voit lahjoittaa vaikka koko nettopalkkasi joko valitsemaasi hyväntekeväisyyteen tai valtiolle! Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättien mielestä se on aina solidaarisuutta, kun muut tekee työt ja kantaa työn hedelmät elätin syliin sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko verottajalla tili mihin voi maksaa omaehtoisia veroja?
Tililtä voivat ohjata rahat hv aluiden johtajien ja päättäjien palkankorotuksiin esim.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden alusta saat maksaa lisää veroja kun verot ja veroluonteiset maksut nousee ihan pyytämättäkin.
Miten niin? Minulla ainakin (bruttopalkka 6400 €/kk) sekä veroprosentti että veroluonteiset maksut pienenevät ensi vuoden alusta.
N60
Kai valtio ottaa lahjoituksia vastaan. Tai korotat veroprosenttiasi etkä ota palautuksia.
Nosta veroprosenttia ja älä ilmoita veronpalautukselle tilinumeroa verottajalle. Niin se toimii. Piti tälläsen siivoojankin sitten neuvoa tässä kovapalkkaista.
Kuluttakaa, te kenellä varaa on. Saataisiin talous kasvuun, ja kaikkien elämä helpottuisi.
Valtiokonttoriin voi lahjoittaa rahaa halutessaan, uhoaminen on helppo muuttaa teoiksi.
Valtiolle saat lahjoittaa ihan vapaasti. Laita kuitti tänne todistukseksi lahjoituksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 5000€/kk ja hyvin voisin luopua vielä 5% lisää ja miksei 10% jos sillä turvattaisiin hyvinvointiyhteiskunnan ekologinen uudistuminen, laadukas ja maksuton koulutus sekä toimiva terveydenhuolto sekä vanhusten huolto. No tottapuhuen jos tämän kaiken saisi, niin veroprosentti saisi olla vaikka 50%.
Voisitko nostaa vieä tarjoustasi niin jonkun muun ei sitten tarvitsisi maksaa lainkaan lisää? Palkinnoksi saisit kuukauden hyvesignaloijan tittelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Minulla ainakin (bruttopalkka 6400 €/kk) sekä veroprosentti että veroluonteiset maksut pienenevät ensi vuoden alusta.
N60
Terveyskeskusnaksut nousevat kaikkialla muualla paitsi helsingissä myös kiinteistövero ja kunnallisvero,alkoholi,virvokkeet,tupakka,autoilu kallistuu myös useita verovähennyksiä poistuu joten alennus palkkaveroon on miinusmerkkinen.
Kiitos, tätä enemmän suomeen