Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kestää aina jonkin aikaa päästä sisään?

Vierailija
30.12.2025 |

Kun ostaa uusia pussilakanoita ja tyynyliinoja, miksi menee hetken aikaa ennen kuin alkaa rakastamaan niitä? Ensimmäinen reaktio on aina että "ihan kiva."

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan rakastanut yhtäkään lakanaa. Aivan älytön ajatuskin, tuohan laimennuttaa koko sanan. "Rakastan sua ja mun lakanoita"

Vierailija
4/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä mistä moinen ilmiö johtuupi. 

Vierailija
5/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan rakastanut yhtäkään lakanaa. Aivan älytön ajatuskin, tuohan laimennuttaa koko sanan. "Rakastan sua ja mun lakanoita"

xddddddd Sisustuselementtimielessä. Rakastan sitä miltä nätit lakanat näyttävät sängyssä ja miten ne vaikuttavat koko huoneen ilmeeseen.

Vierailija
6/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin. Rakastan lakanoita ja en malta millään odottaa, että saan ottaa uudet käyttöön. Ja ne tuntuvat aina niin ihanilta. Ja näyttävät kauniilta. Tila alkaa vaan loppua kasoista. Pitänee luopua rumimmista. Ehkä mulla on joku lakanafetissi.

Vierailija
7/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastoin. Rakastan lakanoita ja en malta millään odottaa, että saan ottaa uudet käyttöön. Ja ne tuntuvat aina niin ihanilta. Ja näyttävät kauniilta. Tila alkaa vaan loppua kasoista. Pitänee luopua rumimmista. Ehkä mulla on joku lakanafetissi.

Siis kaapista!😅

Vierailija
8/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xdddd Minun ensimmäinen reaktioni on aina että ihan kivat. Sitten jonkin ajan päästä katson, että onpa ne nätit, kyllä oli hyvä ostos taas! 

Vierailija
9/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Tilaan siis netistä, joten ensireaktio tulee vasta kotona.

Vierailija
10/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on viimevuosina käynyt päinvastoin. Näin joku aika sitten silmääni miellyttävät pingviinilakanat. Halusin aivan välttämättä ostaa ne, vaikka meillä oli jo ennestään tarpeeksi lakanoita. 

https://designtuote.fi/tuote/154492/finlayson-pingviini-pussilakanasett…

Vierailija
11/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on viimevuosina käynyt päinvastoin. Näin joku aika sitten silmääni miellyttävät pingviinilakanat. Halusin aivan välttämättä ostaa ne, vaikka meillä oli jo ennestään tarpeeksi lakanoita. 

https://designtuote.fi/tuote/154492/finlayson-pingviini-pussilakanasett…

Kyllä minä lopulta aina rakastan uusia lakanoita. Ensimmäinen reaktio on vain tosi laimea aina.

Vierailija
12/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton laittaminen pussilakanan sisään on kyllä ärsyttävä homma ja kestää kyllä ihan liian kauan.

Vierailija
13/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kauheinta on, jos parisängyssä on kahdet erilaiset pussilakanat! Tai voi olla silloin, jos kuitenkin sopivat yhteen ja ovat ns.samaa sarjaa. Mutta jos on kahdet ihan epäsopivat!😬

Vierailija
14/14 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta tulikin mieleeni, pitäisiköhän pussilakanaan tehdä munan mentävä aukko että pääsisi sen sisään... kiiltävä satiinipussilakana vielä, rakastelen niitä :P

Kuulostaa surulliselta.😢miksi et rakastele naista? Tai no joo...olipa tyhmä kysymys minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän