Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen ihmisestä, joka ei keksi mitään käyttöä Smartum/ePassi/Edenred/ym rahoille?

Vierailija
30.12.2025 |

Mitä tulee mieleen ihmisestä, joka ei keksi mitään käyttöä Smartum/ePassi/Edenred/ym rahoille?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee.mieleen samanlainen uhminen mutä itse olen eli asuu ja työskentelee pienellä paikkakunnalla missä ei ole mitäö  palveluita mihin sen voisi käyttää. Suomessa kun matkustaminen on aivan järkyttävän kallista ja kaikissa tapahtumissa kaikki on aivan järkyttävän kallista niin siitte ei juurikaan ole hyötyä että saat epassilla ostettua lipun paikkaan missä hanavesi kertakäyttömukista maksaa 5€

Ainakin ePassilla voi maksaa ruutu+ livekeikkoja ja katsella niitä kotisohvalla

En kyllä tuhlaisi aikaani tuollaiseen, vaikka ilmaiseksi saisi. Ihan tosi, kuka tarvitsee jotain Ruutu+ livekeikkoja? 

Itse olen katsonut montakin striimikeikkaa (paras Queen + Adam Lambert). En tykkää ihmismassoista keikkapaikoilla eikä kaikille keikoille ole edes mahdollista saada lippuja, kun ovat joko kallita tai loppuunmyytyjä. Striimejä saisi olla enemmänkin tarjolla.

Vierailija
102/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ePassi käy myös hyvinvointiin  eli esim. hierontaan ja hammaslääkäriin. Kumma, jos ei edes hammaslääkärissä tule käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea noissa eduissa on, jos henkilökuntaa ei kiinnosta ja ne jää käyttämättä?

Mies saa työnsä kautta 400€ edestä hammaslääkäripalveluja vuosittain. Tuleepahan pidettyä hampaat kunnossa eikä tulehdus leviä suusta sydämeen. Hyvinvointia se kai tuokin edistää.

Kolmen kuukauden välein heillä on kaksi palkallista vapaapäivää. Eikö tuokin olisi monelle toivottavampi etu kuin joku teatterissa käynti?

Vierailija
104/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin minä. Mulla jäi 5 vuoden ajalta täydet lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut käyttämättä, koska vaadittiin 50% omarahoitusta. En halunnut sellaisia maksella. Jos sen olisi saanut täytenä etuna, olisin mielelläni kokeillut jotain uusia juttuja tai mennyt vaikka teatteriin, vaikken yleensä siellä käykään. Mutta nyt, ei.

Nykyisellä työnantajalla etu on paljon vähemmän, mutta omarahoitusta ei vaadita. Lisäksi nyt on myös hierontaetu. Siihen edun käytinkin.

Vierailija
105/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rikas ihminen jos ei keksi rahoille käyttöä?

Vierailija
106/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, miten iso osa käyttämättömistä eduista tulee niiltä, joille se ei ole ollut 100%.

Meidän työpaikalla ainakin tuo luku oli suuri. 12 työntekijästä tiedän varmuudella 7, jotka eivät käyttäneet etua lainkaan. Minä mukaanlukien. Muutama käytti kaiken edun ja loput vaan joitain satunnaisia ostoja.

Nyt kun etua muutettiin ja se on 100%, ei kukaan ole jättänyt etua käyttämättä.

Vierailija
107/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kulutettua, kun finnikinon sarjalipuilla pystyi maksamaan puolisonkin lipun. Nyt porsaanreikä on tukittu ja luultavasti osa sarjalipuista ehtii vanhenemaan. En usko, että saa meitä käymään elokuvissa useammin.

Vierailija
108/108 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Työnantajat ovat erilaisia. Meillä on nykyisin todella paljon vaihtoehtoja, mihin saa käyttää 500 e. On kaikkea hammaslääkäristä hierontaan ja erilaisiin kulttuuritapahtumiin. Ennen summa oli käytettävissä vain liikuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme