Meillä on miehen kanssa 4 lasta ja ollaan niin onnellisia.
On isotila-auto, 7 paikkainen. Omakotitalo kalliilla turvallisella alueella. Vain suomalaisia. Iso piha ja trampoliini. Oma takka ja pihalla muurattu paikka nuotiolle. Autotallikin on. Makuuhuoneita on seitsemän. Marmorilattiat. Mulla ei ole meikkiä, ja päällä on collegepaita ja miehen collegehousut. Tukka letillä ja lisäksi pipo. En tiedä onko täällä muita, jotka elää vähän perinteisempään malliin, mutta pakko sanoa että mä viihdyn siinä ihan älyttömän hyvin. Oon kotona, hoidan perhettä ja kodin asioita, ja musta se tuntuu oikeasti merkitykselliseltä. DI-mies hoitaa laskut. Monet ihmettelee, miksen halua "tehdä uraa", mut en mä kaipaa sitä. Mulle tää on vapautta, saan elää omien arvojen mukaan, ilman jatkuvaa kiirettä ja stressiä. Koti on rauhallinen, perhe onnellinen ja mä itse tasapainossa. Onko muilla samoja kokemuksia? Musta tuntuu, että tästä puhutaan liian usein negatiiviseen sävyyn, vaikka monelle tää voi olla ihan paras tapa elää.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ajan saatossa olen yhä onnellisempi, kun valitsisin miehekseni DI:n
Hienostonaisen DI-mies luo statusta. Ja kaverit on kateellisia
Vierailija kirjoitti:
Vesi herahtaa häpykielelle
DI on minusta miesten aatelia. Meillä muilla on edelleen kivikautiset aivot, jotka eivät ole muuttuneet miksikään.
Olisihan se upeaa jos miehellä olisi DI koulutus. En vaadi, mutta kyllä ylpeä hänestä olisin ja sydän sulaa älykkyyden edessä
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun tulee ero
Tuskin
DI-miehet on jotenkin niin komeita. Koko Suomen menestys on niiden vastuulla
Vierailija kirjoitti:
DI-miehet on jotenkin niin komeita. Koko Suomen menestys on niiden vastuulla
Millä tavalla?
Lämmitykseen teillä ei ole kuitenkaan varaa?
Vierailija kirjoitti:
Lämmitykseen teillä ei ole kuitenkaan varaa?
Peiton alla on lämmin
Taas näitä ihmisiä. Niillä ei ole koskaan vastoinkäymisiä. Kaikki ongelmat hoidetaan rahalla. Tulee vaikka syöpä niin mennään Saksaan sairaalaan leikkaamassa syövän pois. Vertaen mitä yksityislääkärit ottavat Suomessa. Yksityislääkäri noin 39 % halvempi siellä.
Hyväpalkkainen DI jos kaiken tuon saa:) Normi DI palkka kun on jotain 6-8k/kk, sillä ei noita maksella.
Viidenteen lauseeseen sama tilanne mulla, sitten mentiin metsään.
Meillä ei ole miehen kanssa lapsia ja ollaan niin onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole miehen kanssa lapsia ja ollaan niin onnellisia.
Venäjän propagandaa
Ap, vaihda jo levyä, aloituksesi on typerää spämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se upeaa jos miehellä olisi DI koulutus. En vaadi, mutta kyllä ylpeä hänestä olisin ja sydän sulaa älykkyyden edessä
Voi raukkaa, kun sydän sulaa niin kuolet.
Tämähän on se mt ongelmainen kirjoittaja jolla trauma. Ei taida olla parannettavissa, syvällä on.
Mun tyttärellä muuten sama tilanne, mutta lapsia on vain kaksi ja hän on itsekin DI.
Ajan saatossa olen yhä onnellisempi, kun valitsisin miehekseni DI:n