Erkki Tuomioja nyt haastattelussa tv1
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartun nyt melko turhaan asiaan, mutta miksi aikuinen ihminen ei asiaohjelmassa istu kunnolla? Makaa tuolissa kuin taaperot ja teinit. Sivusta kun tuota kuvattiin, niin jo antoi törkeän kuvan.
Ainahan se on ollut epämuodollinen ja rento. Pitkä ja hoikka mies se kyllä on. Näin joskus livenä ja varmaan lähemmäs 190 cm.
On korismiehiä, eikä mikään luuserikendoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomioja ja hänen kaltaisensa olisivat johtanut Suomen perikatoon jos muut ei olisi estäneet.
Tuomiojan kaltaiset loi hyvinvointiyhteiskunnan.
Hyvinvoinnin ensimmäinen vaatimus on se että on rahaa. Kuinka paljon Tuomioja itse on tuonut yhteiseen kassaan? On tainnut ollut koko ikänsä saamapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilutimme joskus aikoja sitten kissaa valjaissa Tuusulassa tyttären kanssa niin Tuomioja käveli vastaan ja silitti kissaa ja kysyi sen nimeä. Hyvä vaikutelma jäi hänestä.
Kissalle ainakin jäi, samanlainen karvapehko.
Täällä persut haukkuvat Tuomiojaa,vaikka itse nuolivat täysillä Venäjää ennen 2022! Vastustivat Venäjän pakotteita ja plagioija Huhtasaari on täysi putinisti vieläkin. Todella epäluotettavia huijareita, joilta en ostaisi edes käyteyttyä polkupyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomioja ja hänen kaltaisensa olisivat johtanut Suomen perikatoon jos muut ei olisi estäneet.
Tuomiojan kaltaiset loi hyvinvointiyhteiskunnan.
Hyvinvoinnin ensimmäinen vaatimus on se että on rahaa. Kuinka paljon Tuomioja itse on tuonut yhteiseen kassaan? On tainnut ollut koko ikänsä saamapuolella.
Tuomioja on maksanut veronsa ilman kikkailua ja edustanut maataan esim ulkoministerinä vuosikausia. Hän on myös ajanut lakeja, jotka ovat mahdollistaneet hyvinvointiyhteiskunnan rakentamisen toisin kuin ne sinun oikeistolaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilutimme joskus aikoja sitten kissaa valjaissa Tuusulassa tyttären kanssa niin Tuomioja käveli vastaan ja silitti kissaa ja kysyi sen nimeä. Hyvä vaikutelma jäi hänestä.
Tarkistitko taskusi kohtaamisen jälkeen?
Mielestäni on tärkeämpää että sinä tarkistat pääsi heti huomenna psykiatrilla.
Vierailija kirjoitti:
Suuri valtiomies
Minkä valtion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on mielenkiintoinen sukutausta.
Muuta mielenkiintoista vanhassa stalinistissa ei olekaan. Kirjoittajanakin köykäinen isoäitiinsä verrattuna.
Ei ole koskaan ollut stalinisti. Miksi valehtelet?
Onpas. Itse valehtelet, tai sitten teini ei taas tiedä, eikä ole ottanut historiasta selvää. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta mielenkiintoista vanhassa stalinistissa ei olekaan. Kirjoittajanakin köykäinen isoäitiinsä verrattuna.
Onpas. Itse valehtelet, tai sitten teini ei taas tiedä, eikä ole ottanut historiasta selvää. Eri.
Erkki Tuomioja ei ole koskaan ollut kommunisti. On aina kuulunut demareihin. Björn Nalle Wahlroos oli taistolainen stalinisti.
Vierailija kirjoitti:
Jätti eduskunnan 70-luvulla koska ei sietänyt taistolaisia. Ei myöskään halunnut Kekkosen valitsijamieheksi koska Kekkonen polki parlamentarismia. Ihan järkevä äijähän tuo on ollut. Mitä paskaa täällä jauhetaan?
Erkillä on ikuinen porttikielto Israeliin. Niin törkeä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki Tuomioja ei ole koskaan ollut kommunisti. On aina kuulunut demareihin. Björn Nalle Wahlroos oli taistolainen stalinisti.
Mitä pahaa kommunismissa on?
T. Minja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri valtiomies
Niin oli kuulemma Aatukin.
Joojoo, mutta Stalin oli jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomioja kritisoi taistolaisliikettä. Björn Wahlroos sen sijaan oli niitä taistolaisuuden eturintaman nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Tartun nyt melko turhaan asiaan, mutta miksi aikuinen ihminen ei asiaohjelmassa istu kunnolla? Makaa tuolissa kuin taaperot ja teinit. Sivusta kun tuota kuvattiin, niin jo antoi törkeän kuvan.
Ylimielisyys, tylsämielisyys etc
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset vihaa niin kovasti, että jotakin se on tehnyt oikein.
Rämä sama päättelytapa pätee varmasti Hitleriinkin? Jotainhan senkin on ollut pakko tehdä oikein, kun vasemmistolaiset sitä niin vihaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt Halosta kaksi kertaa presidentiksi ja Tuomiojaa kaksi kertaa eduskuntaan 🙂
Miksi ihmeessä? 🤪
Minäkin äänestin kerran Tarjaa, enkä tiedä olenko vieläkään tehnyt tarpeeksi katumusharjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat ja politiikka muuttuu. Persut eivät ole vielä huomanneet että Neuvostoliitto kaatui yli 30 vuotta sitten ja että he itse ovat nykyään Venäjän poliittista järjestelmää lähinnä oleva suomalainen puolue.. Tuomioja sentään ymmärtää miten maailma on muuttunut.
Sinä et siis yhtään ole huomannut, että kommunismi elää ja voi paksusti: P-Korea, Kiina ja se pirullinen d iktatuuri yrittää väen väkisin tuntea Suomeenkin haaskalintujen kautta.
Taistolaisuus oli sellainen hyvien perheiden nuorien vallankumousaate. Björn Wahlroos, Leif Salmen, Sinikka Sokka, Satu Hassi ja kumppanit olivat niitä äänekkäimpiä. Ja Kekkonen vielä sympatiseerasi näitä taistolaisnuoria.
Erkki Tuomioja oli toista maata, sadankomitealainen rauhanpuolustaja.
Tuomioja on noin 1000 kertaa älykkäämpi kuin palstapunkerot.