Johdattiko tapailu nainen minua harhaan? Ainakin tuntuu siltä
Olemme tapailleet 3kk. Eilen ensimmäistä kertaa näimme toisemme ilman vaatteita ja aikaisemminkin olisin halunnut, mutta nainen oli sitä vastaan. No selvisi, että nainen käytti liiveissään kankaan palasia, että rinnat olisi isommat ja nyt kun näin ilman, niin vartalo on melkein kun miehen. Tuntuu pahalle, kun tunteita jo tuli, mutta halusin normaali vartaloisen naisen. En mitään, jolla on olemattomat rinnat. Pääseekö asian yli vai kerronko suoraan naiselle?
Kommentit (51)
Oli kyllä melko paljo kangasta jos onnistui sua hämäämään noin totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin leikkauttaa rinnat pois kun ovat vain tiellä.
Eikö kumppania haittaa vai oletko sinkku?
Tai sitten hän on t r a n s
Ihan tavallinen nainen. Haluan käyttää kesällä t-paitaa ilman liivejä ja nyt kun ajattelin alkaa harrastaa juoksemista niin ne rinnat on melko ikävät. Liian isot kehooni vaikka on vain B-kuppi.
Voisikohan ne antaa ap;n tapailu naiselle🤔
Kannatetaan!
Eiku annetaan sille pari ilmapalloa
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on tärkeintä ja on tosi huijattu olo. En voi tuskin enää luottaa naiseen
Ap
Olisitko siis halunnut, että hän esittäytyy sinulle sanoen Hei, tiedoksi että minulla on kankaanpalat liiveissä, koska rintani ovat pienet. Vai miten asia olisi pitänyt mielestäsi rehellisesti hoitaa? Kerroitko sinäkin kaikki mittasi hänelle etukäteen?
Provohan tämä on, mutta silti.
Kyllä minäkin työntäisin täytettä liiveihini jos minulla olisi pienikin epäilys siitä että treffimies ei minua hyväksyisi sellaisena kuin olen tai halveksisi pieniä tissejä ja muutenkin olisi hyvissä ajoin hyvä tietää puolin ja toisin mieltymyksistä ennen treffejä jotta ei tulisi yllätyksiä ja pettymyksiä ja aikaa säästyy jos osapuolet eivät olekaan toisilleen miellyttäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on tärkeintä ja on tosi huijattu olo. En voi tuskin enää luottaa naiseen
Ap
No, esitithän sinäkin normaalia miestä, etkä kertonut olevasi tissifetissi.
Olen täysin normaali
Ap
Et ole. Normaali mies rakastuu naiseen, ei hänen tisseihinsä.
Suhteissa tulee eteen kaikenlaista. Voi tajuta, että toisella ei ole omaan makuun tarpeeksi isoa sitä tai tätä tai jotain ihan vääränlaista tulee esille ihmisestä. Jollain ihan vääränkokoisia tai -laisia rintoja, meisseliä, lompakkoa, hauista, pakaraa, rintalihasta, puhumattakaan tärkeimmistä asioista, kuten arvoista, luonteenpiirteistä, tulevaisuudensuunnitelmista, yhteensopivuudesta. Pitkin matkaa näitä tulee, oppii uutta uudesta ihmisestä. Jos sinulle tämä rinta-asia on iso juttu, niin älä sitä täällä itke. Mene eteenpäin ja opi tästä, hae sopivampaa. En usko, että tämä nainen sinuun olisi myöskään tyytyväinen, arvoihisi ja kykyysi nähdä hänet arvokkaana kumppanina, jos homma kaatuu johonkin yksittäiseen fyysiseen osa-alueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä törkeää käytöstä aloittajalta koska kyllä nainen on paljon muutakin kuin vaan tissit ja olisihan mies voinut aiemminkin jo kertoa ettei pidä olemattomista rinnoista niin naisenkaan ei olisi tarvinnut tuhlata aikaansa tuollaiseen mieheen
Tissit on kuitenkin sivuseikka ja ihmisessä on niin paljon muutakin ja tärkeämpiäkin ominaisuuksia
Luulin, että naisella on normi rinnat. Ei todellakaan ollut tarvetta heti puhua koko asioista, eikä niistä muutenkään ole sopivaa puhua
Ap
Eli nyt näit ekaa kertaa naisen rinnat livenä??
Mulla on isot tissit. Ota mut. Pilluki on jo märkä
Hyvä idea kyllä. Haluaisin silti myös aidon naisen. Jos tuollaiset sais vaikka naiseen kiinni jotenkin, niin se kyllä sopii ja voisin kuvitella olevani hänen kanssaan
Ap