Tutkimus osoitti, nuorten miesten keskimitta on 16-17cm
Eli ihan faktaa on., kun otsikossakin noin sanotaan. En nyt jaksa spämmätä mitään linkkejä, mutta kyllä näin on. Itsellänikin on sellainen perus 17cm hodari. Mahtaa keski-ikäkeijoja harmittaa!!! Uimahalleistakin nolostellaan ja peitellään pientä naperoa siellä jalkojen välissä. Itse laitan saunassa oman booani reiden päälle lepäämään. Ja naiset haluaa nykyään nuorempia kundeja ja minähän olen kohtelias ja annan kyytiä. Nuoret isokullit vie ja keski-ikäiset pikkunakki papparaiset itkevät vieressä. Näin se menee!!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mulla 14cm
M19
Ei voi pitää paikkansa tuon ikäisellä, ellet tarkoita, että löysänä 14cm?
Miten nuo keskiverto mitat muka mitataan?? Käykö Suomen miehet jossain tutkimuksessa missä pituus mitataan?
Paskamaha kalevit lutkuttaa 8cm nysiä levareilla
Ihanaa että saatiin taas uusi aloitus kullinmittauksesta, tästä ei puhuta vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että saatiin taas uusi aloitus kullinmittauksesta, tästä ei puhuta vielä tarpeeksi.
Paskakalevit niitä tekee kun koko ajan kulli mielessä aisurikaleveilla kun levareilla ei saa tarpeeksi kullia peppuun. 9/10 homokaleveista on pienimunaisia bottomeja, joten pystyvää toppia ei tahdo löytyä kuin aisurihommiin.
Tämäkin aloitus on jonkun tekemä parodia siitä, kun totesin ettei 17cm hodari ole mitenkään poikkeuksellinen.
Oppiipahan paskamahanysäkullihinttarit, laitan täyslaidallisen takaisin senkin seniilit eunukkiakin impotentimmat persreiän lipojat.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eläkkeellä oleva mies ja minulla on 19 senttinen.
Oletko afrikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eläkkeellä oleva mies ja minulla on 19 senttinen.
Oletko afrikasta?
Olen. Ikää on 21v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskakalevit niitä tekee kun koko ajan kulli mielessä aisurikaleveilla kun levareilla ei saa tarpeeksi kullia peppuun. 9/10 homokaleveista on pienimunaisia bottomeja, joten pystyvää toppia ei tahdo löytyä kuin aisurihommiin.
Tämäkin aloitus on jonkun tekemä parodia siitä, kun totesin ettei 17cm hodari ole mitenkään poikkeuksellinen.
Oppiipahan paskamahanysäkullihinttarit, laitan täyslaidallisen takaisin senkin seniilit eunukkiakin impotentimmat persreiän lipojat.
Pidä tuo kiihko, kun tulet tänään taas kanssamme levarille pitämään hauskaa. Haluatko taas olla vartaassa? Harmi kun olet bottomi, niin isolle hodarillesi ei tule taaskaan käyttöä, ellet taas itse runkkaa samalla? Viimeksi sinulta taisi lentää mälli useamman kerran samalla kun vikisit kuin possu?
t. Kalevi ja Olavi
Näyttäkää meille se tutkimus missä tuhannen miehen erektiossa oleva mulkku mitataan puolueettomasti jonkun ulkopuolisen toimesta? Ja mittaustulos julkaistaan jossakin lääketieteellisessä tutkimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää meille se tutkimus missä tuhannen miehen erektiossa oleva mulkku mitataan puolueettomasti jonkun ulkopuolisen toimesta? Ja mittaustulos julkaistaan jossakin lääketieteellisessä tutkimuksessa.
Monet tutkimukset on ihan huuhaa juttuja. Uskotko muka siihenkään, että suomalaisten keskitulo on jossain 3,5 tonnin paikkeilla? Kuka sellaisella summalla edes tulee toimeen, vaikka olisi nettosummasta kyse? Niinpä! Eikä mitään 13 sentin nakkeja saa edes naisen sisään työnnettyä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle.
Tuo kopioitu netistä:
Vuonna 2015 julkaistiin merkittävä brittiläinen meta-analyysi, joka yhdisti tietoja 20 eri tutkimuksesta ja mittasi yli 15 000 miehen peniksen kokoa, paljastaen keskimääräisen pituuden olevan noin 13,1 senttiä, ja tämä tutkimus nosti esiin keskustelua peniksen koosta, vaikka usein todetaan pituuden merkityksettömyys naisten mielestä ja paksuuden vähäisempää merkitystä.
Keskeiset löydökset vuoden 2015 tutkimuksesta:
Keskipituus: Tutkimuksen mukaan peniksen keskimääräinen pituus oli 13,1 cm.
Tutkimusjoukko: Mukana oli 15 521 yli 17-vuotiasta miestä eri puolilta maailmaa, ja mittaukset suorittivat terveydenhuollon ammattilaiset.
Mittaustapa: Tutkimuksessa mitattiin sekä löysän että erehtyneen peniksen kokoa, ja tulokset yhdistettiin meta-analyysissä.
Miksi tämä tutkimus oli merkittävä:
Se oli yksi suurimmista ja kattavimmista laatuaan, ja sen tuloksia pidettiin luotettavina.
Tutkimus pyrki tarjoamaan objektiivista tietoa peniksen koosta, koska aiheeseen liittyy paljon väärinkäsityksiä ja ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 14cm
M19
Miten niin ei voisi pitää paikkaansa? Vaikka se nuorten keskimitta oikeasti olisi sen 17cm (mitä vähän epäilen) niin kyllähän silti jollain täytyy olla keskivertoa pienempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 14cm
M19
Miten niin ei voisi pitää paikkaansa? Vaikka se nuorten keskimitta oikeasti olisi sen 17cm (mitä vähän epäilen) niin kyllähän silti jollain täytyy olla keskivertoa pienempi
Eikä löydy! Ne keskivertoa pienemmät löytyy keski-ikäisiltä papparaisilta! Sulla on pakko olla mittausvirhe!
Virallisten tutkimusten mukaan nuoret pojat ovat arkoja lähestymään naisia.
Sama se mitä housuissa pullistelee kun tositoimiin ei uskalluta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 14cm
M19
Eikä löydy! Ne keskivertoa pienemmät löytyy keski-ikäisiltä papparaisilta! Sulla on pakko olla mittausvirhe!
Olet erehtynyt, se on juuri päivastoin. Vanhojen sukupolvien setämiehillä ollut tunnetusti korkeammat testot, enemmän terveitä siittiöitä, harrastaneet nuorempia enemmän seksiä, heidän ikäiset naiset saaneet eniten yhdynnöissä orgasmeja, joten mitä ilmeisimmin meidän ikäpolven kullitkin on paljon isompia ja kovempia. Omakin on 20cm, joten menee aika monta sukupolvea vielä kasvattaa pituutta, varsinkin testojen yhä pudotessa. Ennen oli miehet rautaa, kovia seipäitä, nykyiset kulinpoikaset ei kestää enää edes kumia, kun jo lerppaa. Sikäli mikäli on uskaltanut ehdottaa edes naiselle.
Niin kuin nykyiset 20-30v ovat niin läskejä, isokin penis jää osaksi rasvapoimujen peittoon, eli isoa etsivällä puumalla on puuhaa saada isoa sisäänsä. Eikä se vaikka isot melat olisi nuorilla miehillä, ei dr minulta tai rouvalta olisi pois, rouva voisi käydä naitattamassa itseään niillä jos haluaisi, se sopisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle.
Tuo kopioitu netistä:
Vuonna 2015 julkaistiin merkittävä brittiläinen meta-analyysi, joka yhdisti tietoja 20 eri tutkimuksesta ja mittasi yli 15 000 miehen peniksen kokoa, paljastaen keskimääräisen pituuden olevan noin 13,1 senttiä, ja tämä tutkimus nosti esiin keskustelua peniksen koosta, vaikka usein todetaan pituuden merkityksettömyys naisten mielestä ja paksuuden vähäisempää merkitystä.
Keskeiset löydökset vuoden 2015 tutkimuksesta:
Keskipituus: Tutkimuksen mukaan peniksen keskimääräinen pituus oli 13,1 cm.
Tutkimusjoukko: Mukana oli 15 521 yli 17-vuoti
Nyt se fakta!! Missä lääketieteellisessä julkaisussa tämä tutkimus on tuotu julki??
Ei kannata pentu yleistää, varsinkin vanhemmat naiset haluaakin pikapanoja, ne ei riitä minulle, kaikkialla naiset sanovat, ettei nuoremmat miehet osaa käyttää mukaansa, eli pelkkä koko ei ratkaise, eri asia kuka osaa antaa naiselle kunnon tyydytyksen/nautinnon, että nainen haluaa uudestaan, en ymmärrä miehiä, jotka kun saavat naista, panevat ja laukeavat pilluun, todella nopeasti että nainen jää ilman, tyhmiä ne on jotka lopettaa ja luulevat että homma oli siinä, kaikista paras nautinto on lopussa, nuolemalla nainen on saanut, ainakin omalla kohdallani, todella voimakkaan orgasmin, mua ainakin hävettää lopettaa omaan nautintoon, nainen kun laukeaa ensin, ja saa nauttia siitä itsekin, monesti on itsekin tullut naisen nautinnon aikana, se vasta nautinto on!!!
Eikä ole! Caslsdjfjd tutkimus sanoo 5 cm, pakko uskoa!