Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tytön sukupuolielimet näkyä ultrassa turvonneena pojan sukuelimien muotoon?

Vierailija
25.09.2008 |

Ultrassa lääkäri näytti lähikuvaa sukupuolielimistä, joissa näkyi kaksi palloa ja niiden välissä pitkä selkeä uloke. Kuitenkin lääkäri sanoi, että veikkaisi poikaa, muttei varmasti voi sanoa, kun tytönkin sukupuolielimet voivat olla turvoksissa.

?

Mun järjenjuoksulla tulokas oli selkeä poika. Voiko tytön sukupuolielimet oikeasti olla turvonneina pojan elimien muotoon?

Ja kysyn tätä ihan tosissani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö kuvassa kivespussit??

Meille ainakin ultraava lääkäri sanoin suoraan että poika kun kivespussit näkyy.. no varmuus selviää parinviikon päästä :)

Vierailija
22/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että rv 16 on aikaisin mistä voi sukupuolta päätellä niiden muodosta (aiemmin voi arvailla esim. "nupin" suunnasta) ja tuossakin kohtaa monet vielä kieltäytyvät edes arvaamasta.

Yleisempää kyllä on että ultrassa sanotaan tytöksi ja poika sitten tulee, nimittäin jos siellä selvät kikkelit näkyy niin harvemmin ne siitä enää katoavat jos viikkoja on n. 20 tai enemmän. Totta on että tytön elimet voi olla turvoksissa mutta ei niistä silti pippeliä saa millään, vaikka häpyhuulet kiveksiltä näyttäisivätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskuolleisuus on maailman alhaisimpia, Suomessa tämä ala on ihan huippua.

Vierailija
24/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"samaa lajia kuin tähänkin asti" ja mulla siis ennestään poika. Ei siis sanonut "vauva on poika" ja siksi mulle jäi tosi tyhjä olo...

Sain 4D-kuvan haaravälistä, koska sukupuoliarvio tehtiin 4D- kuvan perusteella. Olen kuullut, että jotkut sanoo, että 2D olisi siihen parempi, onko? Printtasi siis kuvan mulle ja tökkäsi käteen, mutta ei selittänyt ja näyttänyt edes kuvasta vehkeitä vaan itse ole tulkinnut sitä :)

Eli mun mielestäni siinä näkyy yksi kivespussi (pitkä kapea pötkö) ja sitten joku tikku. Kai se tikku on pippeli?

Ja ultraajan pitäisi olla oikein pätevä lääkäri yksityiseltä puolelta, tai niin olen kuullut muilta.

Vierailija
25/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko ne olla "pojan muotoon" turvonneina vielä rv 15?ap

suloinen tyttövauva syntyi rv 37+2

Vierailija
26/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen pieni poikavauva, joka ei tietenkään selvinnyt, mutta saimme hetken pitää vauvaa ja nähdä, että hän oli poika. Hällä oli vielä tuolloinkin niiiiiiin pienet kivekset sekä niiiiiiiin ohut ja pieni pili, että nyt hyvinkin uskon, että ultrassa todellakin poika ja tyttö voivat mennä sekaisin, vaikkei turvotuksiakaan olisi. Kun ihan näkiessään itse masun ulkopuolellakin noin pienellä ei käytännössä oikein mitään vielä ole kehon ulkopuolella näkyvissä. Todella pienet elimet, joten varmasti ultrassa voi sotkea minkä vain, vaikkapa vain kuplan tms. elimiin.

Vierailija
27/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toimin tosi tökerösti, ANteeksi :(

Vierailija
28/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukupuolielimien alkaessa kehittymään, on tytöllä alkuun klitoris työntyneenä ulos, kuten pojan pippeli, mutta että vetäytyy myöhemmin sinne sisälle. Eli silloin näyttäisi alkuvaiheessa juuri siltä, miltä pojan vehkeet näyttävät kun ne perinteisesti piirretään.

Mutta sitä en tiedä, koska klitoris vetäytyy sisään.

Vierailija
29/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin pahaolo viestistäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän