Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko ostaa muksulle kaasupallon ja jos, niin mistä?

Vierailija
24.04.2007 |

Bongasin mainoksen, että sotkasta saa pienemmän 4 eurolla ja isommat 7 ekeä ja ykkösbonuskortilla ihan serpentiinirulla kaupan päälle;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappumarkkinoilla niitä yleensä kaupitellaan.

Vierailija
2/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ja kelasin että miks ihmeessä kaasupullo lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupäivänä meillä on tapana mennä helsinkiin ja sieltä yleensä tulee ostettua JÄRKKY hintainen pallo joka kyllä kestää viikkoja, toisin kuin prisman pallot..

eli molemmat lapset saa kakasi palloa varmaankin.

Vierailija
4/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luin että pullo ja ajattelin että mikä tää nyt on :D

Vierailija
5/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyneet ilmassa kuukausi kaupalla.