Mistä eronneet 45+ löytävät uuden parisuhteen?
Miehet ja naiset vastauksia.
Itse olen 48v mies. Takana 20v parisuhde joka kariutui. Ei lapsia.
Baarit ja yökerhot ovat ilmeisesti menneen talven lumia. Niissä ei käydä enää.
Tanssia en osaa enkä opi vaikka olen sitä yrittänyt.
Tinderiä kokeilin, mutta oli toivotonta. Ei onnista.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
"*Ja pointti oli että tätä monet miehet eivät tajua, etkä sinäkään näytä tajuavan koko pointtia. Esim mulle on monet miehet suuttuneet kun en ole halunnut jatkaa tapailua syyllä että minulla ei ollut miesten kanssa hauskaa / mukavaa. He suuttuivat koska HEILLÄ oli hauskaa ja mukavaa, eivätkä he ollenkaan ymmärtäneet miksi en halunnut jatkaa koska kaikki oli HEILLÄ hyvin. Se ei siis vain mennyt heidän kaaliinsa ollenkaan että MINULLA ei ollut kivaa - sillä ei ollut heille asiassa mitään merkitystä, ja tein heidän mielestään väärin kun lopetin tapailun. ""
______
Tajuan, mutta miksi sinä yleistät tämän koskemaan kaikkia miehiä ja naisia? Ikävää, että sinulle on käynyt noin, mutta ei se oikeuta sinua tuomitsemaan muita.
"
-----
Teksissäni kirjaimellisesti lukee "_monet miehet_". Pese silmäsi idiootti, jos onnistut lukemaan sen "kaikki".
Onko lapselle tullut taas paha mieli... Nyyh. Miksi sinä tulet keskustelemaan asioista joista et ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen menemään mukaan harrastuspiireihin ja tutustumaan ihmisiin ilman kiirettä ja painetta. Opistot, kurssit, lukupiirit, kaikki joukkueurheilu, seurat ja yhdistykset
Siellä sitten "ahdistelee, haluaa tutustua" niihin muihin jotka haluaa harrastaa rauhassa. Jos 48v ei ole jo harrastuksissa löytäny, niin naisen hakua ei harrastus piirissä suosittele kukaan. Läpinäkyvää jurpoilua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pennut tulevat pilaamaan tämänkin aloituksen? Kerrankin aihe joka kiinnostaa keski-ikäisiä.
Se on meiä plan fakin boomer!!!
Kuinka kypsä luulee olevansa ihminen, joka "kulta pienittelee" kaikki mielipiteet jotka eroavat omastaan? Voit olla vanha, mutta ainakaan aikuinen et ole.
Väkisin et löydä yhtään mitään. Ja jos heti olet uutta hakemassa -just eronnut- , niin erittäin huono vastaanotto naisilta. Onneton rääpäle.
Vierailija kirjoitti:
Minut tultiin kotoa hakemaan. Mies soitti ensin,mutta siitä se lähti. Oltu onnekkaita jo vuosikausia. Ollaan tavallisen näköisiä, mutta muuten hauskoja ja erikoisia. Kannustan pitämään silmät ja korvat auki.
"Ollaan tavallisen näköisiä, mutta muuten hauskoja ja erikoisia."
Ihan parasta! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihto ( tai sähköpostittelu nykyisin ) on hyvä keino tutustua ensin enemmän.
Mistä tällaisen spostikaverin sitten löytää? Onko näihinkin joku sovellus? Itseäkin kiinnostaisi jutella ja tutustella ensin eikä pikadeittailla.
.................
Ihan kaikkialla voi tyrkyttää omaa s-postiosoitetta :-D Tai antaa vinkin mistä sen löytää.
Sitähän voi painattaa vaikka käyntikortteja mitä helppo jakaa.
Sanoo sitten vaan, että toivoisi viestien vaihtoa. Kyllä moni muukin voisi olla kiinnostunut tutustumaan viestitellen, kun vaan mahdollisuus siihen aukeaa. Ja jossei ole, sitten ei vaan viestejä kuulu.
"Siksi kannattaisi vielä aviossa ollessaan toimia niin, että naisen on parempi pitää mies kuin erota hänestä"
"Mies: älä tunaroi liittoasi, jotta et päädy mammaksi kyselemään mistä seuraava vaimo!"
"Miksei nainen voisi yhtä hyvin tunaroida liittoaan?"
Jokainen parisuhde on vähintään kahden ihmisen muodostama - eli sen epäonnistumiseen VAIKUTTAA AINA MOLEMMAT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihto ( tai sähköpostittelu nykyisin ) on hyvä keino tutustua ensin enemmän.
Mistä tällaisen spostikaverin sitten löytää? Onko näihinkin joku sovellus? Itseäkin kiinnostaisi jutella ja tutustella ensin eikä pikadeittailla.
.................
Ihan kaikkialla voi tyrkyttää omaa s-postiosoitetta :-D Tai antaa vinkin mistä sen löytää.
Sanoo sitten vaan, että toivoisi viestien vaihtoa. Kyllä moni muukin voisi olla kiinnostunut tutustumaan viestitellen, kun vaan mahdollisuus siihen aukeaa. Ja jossei ole, sitten ei vaan viestejä kuulu.
Kiitos vastauksesta, mutta tää edellyttäisi jonkun lähestymistä julkisella paikalla omia käyntikortteja jaellen. Kuten sanottu, ei ole enää ihan paras hetki etsiä kumppania. Ihan eri tilanne kuin 20 tai 10 vuotta sitten. "Kaikki" on jo varattu. Nyt huvitan itseäni kuvittelemalla kuinka kahviloiden miehet on yh-isiä, mutta taitavat todellisuudessa olla naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vuotta vanhempi nainen samassa tilanteessa. Tosin ero sen verran tuore ja kipeä, etten vielä etsi ketään. Mutta silti mietityttää, että miten ihmeessä vaikka harrastuksesta voisi ketän löytää? Tässä iässä sinkkuja on todella vähän, joten melkoista tuuria pitäisi olla, että siellä harrastuksessa olisi joku sinkku, jonka kanssa sitten rakastuttaisiin.
Aloittajalle vaihtoehto ei käy mutta jos olet tanssitaitoinen tai edes tanssihaluinen niin lähde tanssikurssille. Kursseilla ja sitten lavatansseissa olen kohdannut monia toisella kierroksella olevia naisia ja tiedän siellä olleen itseni lisäksi samassa tilanteessa olleita miehiä.
M60
Vierailija kirjoitti:
"naiset löytää miehiä mistä tahansa."
Kerro toki miten? Ei mulla ainakaan ole kotiovella miesjonoa, ei edes ulkona liikkuessa roiku miehiä lahkeista. Väitteesi ei siis joko pidä paikkaansa, tai en ole nainen.
Älä nyt viitsi. Nainen löytää seuraa aina. Se tosin on seksiseuraa. Parisuhdekelpoisia onkin hankalampi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.................
Kiitos vastauksesta, mutta tää edellyttäisi jonkun lähestymistä julkise
Red flag: katkeruudesta nouseva huumori muiden kustannuksella. En todellakaan kerro, miten löytää kumppanin.
Et sitten oppinut ekasta kerrasta?
Oletko typerä?
Tinderistä ei, mutta näistä muista nettipalveluista ehkä paremmin, johon tehdään kunnolla profiiliti, jossa kerrotaan itsestä, laitetaan kuvat jne. esim. joku eliittikumppanit tmv.
Red flag: katkeruudesta nouseva huumori muiden kustannuksella. En todellakaan kerro, miten löytää kumppanin.
Nyt ymmärsit kyllä viestini jotenkin väärin. Tarkoitin, että huvitan itseäni kuvittelemalla itselläni olevan mahdollisuuksia näihin miehiin vaikka ei ole. Kehenkään ei kohdistunut mitään negatiivista, ei itseeni eikä toisiin.
Meille yli 55v naisille kyllä kelpaa 48v mies !
Mitä vanhempi nainen, sen vähemmän hän miehiä löytää - joten sen paremmat mahdollisuudet miehillä on vai mitä?
Mutta kelpaammeko me hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä ei, mutta näistä muista nettipalveluista ehkä paremmin, johon tehdään kunnolla profiiliti, jossa kerrotaan itsestä, laitetaan kuvat jne. esim. joku eliittikumppanit tmv.
Onko jollain näistä kokemuksia? Suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli teidän eron syy? Noin pitkä suhde, ei lapsia ja joulun jälkeen ero? Mitä tapahtui?
Ero tapahtui jo ennen joulua.
Se klassinen klisee. Kasvoimme erillemme ja erosimme ystävinä eikä siihen liity kolmatta osapuolta.
Olimme enää vain kämppiksiä emmekä nähneet juuri koskaan ja kun näimme ei tuntunut juuri miltään.
Ehkä kannattaa sun tutustua ensin itseesi. Sama kyllästyminen tulee nopeesti uudessa "suhteessa". Ei se mitään onnea ja auvoa takaa. Kummallista kun ei ihminen kykenee olemaan itsekseen edes vuotta.
Mitä sinä selität? Enköhän minä ja vaimoni tiedetä paremmin omat asiamme kuin sinä.
Miksi pitäisi olla yksin? Jos sinä haluat olla yksin, niin o
AP on vänkääjä. Et tule löytämään ketään. Kauan se entinen jaksoi. Tuli tavaksi olla yhdessä. Nyt onnellisena ja vapaana riippakivestä.
En ole