Mistä eronneet 45+ löytävät uuden parisuhteen?
Miehet ja naiset vastauksia.
Itse olen 48v mies. Takana 20v parisuhde joka kariutui. Ei lapsia.
Baarit ja yökerhot ovat ilmeisesti menneen talven lumia. Niissä ei käydä enää.
Tanssia en osaa enkä opi vaikka olen sitä yrittänyt.
Tinderiä kokeilin, mutta oli toivotonta. Ei onnista.
Kommentit (244)
Minut tultiin kotoa hakemaan. Mies soitti ensin,mutta siitä se lähti. Oltu onnekkaita jo vuosikausia. Ollaan tavallisen näköisiä, mutta muuten hauskoja ja erikoisia. Kannustan pitämään silmät ja korvat auki.
Miksi et elä ja mene itseksesi? Äitiäkö kaipaat puuron keittoon tms.?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli teidän eron syy? Noin pitkä suhde, ei lapsia ja joulun jälkeen ero? Mitä tapahtui?
Ero tapahtui jo ennen joulua.
Se klassinen klisee. Kasvoimme erillemme ja erosimme ystävinä eikä siihen liity kolmatta osapuolta.
Olimme enää vain kämppiksiä emmekä nähneet juuri koskaan ja kun näimme ei tuntunut juuri miltään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihto ( tai sähköpostittelu nykyisin ) on hyvä keino tutustua ensin enemmän.
Mistä tällaisen spostikaverin sitten löytää? Onko näihinkin joku sovellus? Itseäkin kiinnostaisi jutella ja tutustella ensin eikä pikadeittailla.
42v jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi et elä ja mene itseksesi? Äitiäkö kaipaat puuron keittoon tms.?
Mitä saat näillä ääliömäisillä viesteilläsi? Haetko huomiota vai onko sinulla ongelmia pääsi kanssa?
Ei sun tarvi kuulua ikäryhmässäsi kuin top50 porukkaan niin sinulla on mahdollisuuksia. Jos et kuulu, unohda koko homma
Vierailija kirjoitti:
Jos et tunne sinkkuja, niin yksi strategia, tosin paljon kärsivällisyyttä vaativa, on laittaa merkille ne varteenotettavat varatut naiset, joita tuttavapiirissäsi on. En kehota sinua missään nimessä lähestymään varattua sopimattomasti, vaan olemaan valmiina. Avioliitoista 40 % päättyy eroon, ja jos sinulla on vaikkapa viisi naista kiikarissa, niin ennemmin tai myöhemmin joku näistä tulee vapaille markkinoille. Silloin kannattaa toimia nopeasti, koska laatunainen harvoin on kauaa vapailla markkinoilla.
Käsittämättömän huono neuvo. Joo, on ihan mahdollista että viidestä "varteenotettavasta" naisesta vaikkapa kolme "tulee vapaille markkinoille" jossain vaiheessa - yksi vaikka vuoden päästä, toinen viiden vuoden päästä ja kolmas 20 vuoden päästä leskeydyttyään. Mutta mitä sitten? Naiset harvemmin ovat kiinnostuneita kenestä tahansa miehestä, joten se tuttavapiirissä kärkkyvä sinkkumies on todennäköisesti heille romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä yhdentekevä. Kauheaa ajanhukkaa olisi kytätä varattujen naisten "vapautumista", kun todennäköisyys siihen, että yksittäinen nainen valitsisi juuri jonkun tietyn miehen on ehä promillen luokkaa. Miesten mielestä taktiikka varmaan kuulostaa hyvältä, kun heillehän kelpaa lähes kuka tahansa nainen. Mutta eivät naiset niin epätoivoisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se onkin vaikeaa. Siksi kannattaisi vielä aviossa ollessaan toimia niin, että naisen on parempi pitää mies kuin erota hänestä.
Ei kysytty tätä
Vielä aviossa olevat miehet kiittävät tästä näkemyksestä silti. Mies: älä tunaroi liittoasi, jotta et päädy mammaksi kyselemään mistä seuraava vaimo!
Miksei nainen voisi yhtä hyvin tunaroida liittoaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi kuulua ikäryhmässäsi kuin top50 porukkaan niin sinulla on mahdollisuuksia. Jos et kuulu, unohda koko homma
Menehän lapsonen nukkumaan.
Sinun parisuhteet on nyt suhteiltu, seuraavaksi kannattaa jo odottaa vanhainkotia jospa sieltä löydät vielä mukavan seniilin jonka kanssa sitten juttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se onkin vaikeaa. Siksi kannattaisi vielä aviossa ollessaan toimia niin, että naisen on parempi pitää mies kuin erota hänestä.
Ei kysytty tätä
Vielä aviossa olevat miehet kiittävät tästä näkemyksestä silti. Mies: älä tunaroi liittoasi, jotta et päädy mammaksi kyselemään mistä seuraava vaimo!
Miksei nainen voisi yhtä hyvin tunaroida liittoaan?
Lue aloitus, kultamuru.
Vierailija kirjoitti:
Sinun parisuhteet on nyt suhteiltu, seuraavaksi kannattaa jo odottaa vanhainkotia jospa sieltä löydät vielä mukavan seniilin jonka kanssa sitten juttelet.
Tää on mun suunnitelma!
Miksi pennut tulevat pilaamaan tämänkin aloituksen? Kerrankin aihe joka kiinnostaa keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli teidän eron syy? Noin pitkä suhde, ei lapsia ja joulun jälkeen ero? Mitä tapahtui?
Se klassinen klisee. Kasvoimme erillemme ja erosimme ystävinä eikä siihen liity kolmatta osapuolta.
Olimme enää vain kämppiksiä emmekä nähneet juuri koskaan ja kun näimme ei tuntunut juuri miltään.
Ehkä kannattaa sun tutustua ensin itseesi. Sama kyllästyminen tulee nopeesti uudessa "suhteessa". Ei se mitään onnea ja auvoa takaa. Kummallista kun ei ihminen kykenee olemaan itsekseen edes vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: Aasiasta
Naiset: Kennelistä
Mitä jos ei osaa ku suomee ja savvoo ja haluaisi keskustella asuinkumppaninsa kanssa?
Kyllä koiralle voi pälättää ja monet tekeekin niin.
Oletko AP Asperger, tai muuten kirjolla? Pedantti, heti mulle kaikki, hommat hoidettua tietyllä tyylillä jne? Jotenkin saa semmosen kuvan.
"*Ja pointti oli että tätä monet miehet eivät tajua, etkä sinäkään näytä tajuavan koko pointtia. Esim mulle on monet miehet suuttuneet kun en ole halunnut jatkaa tapailua syyllä että minulla ei ollut miesten kanssa hauskaa / mukavaa. He suuttuivat koska HEILLÄ oli hauskaa ja mukavaa, eivätkä he ollenkaan ymmärtäneet miksi en halunnut jatkaa koska kaikki oli HEILLÄ hyvin. Se ei siis vain mennyt heidän kaaliinsa ollenkaan että MINULLA ei ollut kivaa - sillä ei ollut heille asiassa mitään merkitystä, ja tein heidän mielestään väärin kun lopetin tapailun. ""
______
Tajuan, mutta miksi sinä yleistät tämän koskemaan kaikkia miehiä ja naisia? Ikävää, että sinulle on käynyt noin, mutta ei se oikeuta sinua tuomitsemaan muita.
"
-----
Teksissäni kirjaimellisesti lukee "_monet miehet_". Pese silmäsi idiootti, jos onnistut lukemaan sen "kaikki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa sun tutustua ensin itseesi. Sama kyllästyminen tulee nopeesti uudessa "suhteessa". Ei se mitään onnea ja auvoa takaa. Kummallista kun ei ihminen kykenee olemaan itsekseen edes vuotta.
Mitä sinä selität? Enköhän minä ja vaimoni tiedetä paremmin omat asiamme kuin sinä.
Miksi pitäisi olla yksin? Jos sinä haluat olla yksin, niin ole vain. Minä en halua olla.
Mietin tässä, että parisuhdetta etsivät ihmiset jakautuvat kahteen eri kategoriaan: 1) Niihin, jotka hakevat itselleen toista puoliskoa parisuhteeseen ja 2) Niihin, jotka vasta sopivan tyypin vastaan tullessa alkavat mahdollisesti ajatella parisuhdetta. Eli karkeasti sanoen, osa etsii itselleen kumppania, jotta voisivat olla parisuhteessa ja osa ei etsi mitään mutta pitävät parisuhdemahdollisuuden avoimena jos siihen sopiva ihminen sattuisi kohdalle. Ja tämä ei varsinaisesti liity edes aloitukseen ainakaan suoraan, halusin vain purkaa ajatuksiani.
Jos et tunne sinkkuja, niin yksi strategia, tosin paljon kärsivällisyyttä vaativa, on laittaa merkille ne varteenotettavat varatut naiset, joita tuttavapiirissäsi on. En kehota sinua missään nimessä lähestymään varattua sopimattomasti, vaan olemaan valmiina. Avioliitoista 40 % päättyy eroon, ja jos sinulla on vaikkapa viisi naista kiikarissa, niin ennemmin tai myöhemmin joku näistä tulee vapaille markkinoille. Silloin kannattaa toimia nopeasti, koska laatunainen harvoin on kauaa vapailla markkinoilla.