Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 1 vuotiaalle saa olla hellä ja lepsu.

Vierailija
24.04.2007 |

Jos annan 1 vuotiaan tehdä pikkupahoja enkä kiellä kaikkea maailmassa tai huudata lasta joka kerta sängyssä ennen ku nukahtaa niin jotku ajattelee et hemmotellaan pilalle. Kyllä kai niitä lapsia just on ihana hemmotella. En mä halua huudattaa ja tieten tahtoen tehdä päivistä helvettiä jos mukavampikin tapa on. En tarkoita että saisi nyt mitä tahansa tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helli lasta ihan niin paljon kuin jaksat. Kyllä se uhmaikä sitten kasvattaa kunhan tulee.

Vierailija
2/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun resepti kaiken ikäisille lapsille. Ja ikinä en ole lapsia huudattanut yksin sängyssään, vaan vieressä ovat saaneet nukkua niin halutessaan. Ja oikein ihania ja aurinkoisia ja myös sopivasti kilttejä heistä on kasvanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla asiallisia ja tiukat rajat kokoajan ja omassa huonessa saa huutaa omassa sängyssä jos ei heti uni tule.. En itse pysty siihen enkä halua. Joskus lapsettomat kaverit heittää herjaa että meillä on llelivauva ym. kivaa.

Vierailija
4/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki 1-vuotiasta ja vielä 17-vuotiastakin pitää ja saa halia ja helliä. Mutta lapselle on myös opetettava elämää ja rajoja. Jopa yksivuotiaalle on opetettava EI sanan merkitys. Sillä muutoin hieman vanhempana tuo lapsonen joka ei tunne EI sanaa, saattaa vahingoittaa itseään tai muita. Se on äidin ja isän velvollisuus opastaa omaa lastaan pärjäämään. Pelkkä haliminen ja suojeleminen ei riitä. myös oikeanlaisiin nukkumis tottumuksiin on lapsi opetettva. Jotkut lapset eivät vain opi sitä itse. Huudattamista omassa huoneessa en minäkään kannata, mutta yö on yö ja silloin ei seurustella. Joksushan lapsen on myös opittava nukkumaan yksin. Jää tämä muuten kouluikäisenä paljosta paitsi kunnei sukalla lähteä kavereille yökylään.

Rajat ovat rakkautta!

Vierailija
5/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän pienet lapset osaavat käyttää valtaansa ja se vallankäyttö kohdistuu useimmiten syömis- ja nukkumistilanteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä