Pippuripihvi 44,90 €
S-hotellin ravintolassa. Kuka suostuu maksamaan noin paljon yhdestä pihvistä?
Kommentit (75)
No ei kukaan. Ateriaeduilla korkeintaan voi maksaa. Ei noissa S-hotelleissa majoitu muut kuin työmatkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan. Ateriaeduilla korkeintaan voi maksaa. Ei noissa S-hotelleissa majoitu muut kuin työmatkalaiset.
Majoittuu niissä kiinalaiset myös.
Helsingin Malmin Pancho Villassa naudanlihapihvi 42 euroa. Malmilla!
Jotenkin outoa, että ennen opsikelijanakin tuli käytyä ravintoloissa syömässä, mutta nyt vuosikymmenien jälkeen hyvätuloisena ei millään raaski käyttää noin paljon rahaa.
Tilasin juuri luomu naudan sisäfilettä 2kg. 32€/kg. Meillä syödään mielummin useammin kunnon lihaa, valmistetaan itse ja vietetään perheellä aikaa yhdessä.
Olisi kiva kannattaa ravintoloita, mutta ei vaan pysty. Itse kun on opetellut tekemään niin saa myös parempaa mitä jossain S-ravintolassa
Vierailija kirjoitti:
Otan aina vapaa-ajan matkoihin S-hotellin. Helppoa ja mutkatonta, lisäksi asiallinen hintalaatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Malmin Pancho Villassa naudanlihapihvi 42 euroa. Malmilla!
No katsos kun siinä pihvissä on ravintolassa tarjoiltuna kokin ja pöytään tarjoilijan palkka ja katetta ravintolalle. Sen kun ostat tarjouksista lihatiskiltä kilon köntsän sisä- tai ulkofilettä ja paistelet itse pannulla medium-rareksi ja otat lasillisen laatikkoviiniä niin tulee kummasti halvemmaksi?
Tuolla hintaa saa jo neekerinlihaa ambomaalla. Myyvät parikymppiä kilo.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä murehdi paremman väen rahankäyttöä.
No joo, mutta ihan oikeesti. Ne on harvassa jotka maksaa esim. lounaastaan tuollaisia. Ideaparkkiin avattiin ruoka ravintola. 80-luvun suosikki lehtipihvi 36,90 ranskakaisilla perunoilla. Mitään muita pottuja ei tuntunut olevankaan tarjolla ku niitä ranskalaisia, mentiin Heseen. Sanoin vaimolle ja lapsille että jos hinnoittelu on tuollaista niin ei oo pitkäikäinen rafla, eikä ollutkaan, vajaassa vuodessa lopetti. Ilmeisesti startti rahan ajan pyörittivät ja sitten pillit pussiin. Me käytiin 1-2 kertaa kuussa ostoksilla enkä ikinä nähnyt yhtään asiakasta...järki se pitää olla hinnoittelussa, ei ihmiset maksa mitä vaan ja jos listassa on vain ranskalaisia niin se hinta ainakaan laatuun perustu. Me tiedetään kaikki että niiden ranskalaisten oma kustanne hinta on noin 50 senttiä, pihvi maksaa jotain mutta ei missään nimessä 2-3 euroa enempää...
Vierailija kirjoitti:
Tämä halvempi vaihtoehto on jotenkin surullinen:
Metsästäjänleipä 19,90 €
Hapanjuurileipää, salaattia, Atrian naudan jauhelihapihvi, sienikastiketta ja kouruperunoita.
https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/seinajoki/lakeus-matador-seinajoki…
Onkohan se tällainen einespihvi?
https://www.atria.fi/tuotteet/atria-kunnon-arki-jauhelihapihvit-380g/
Tää on kyllä jo ihan käsittämätöntä? Oli pakko katsoa tuo linkki, ja kyllä siellä tosiaan sanotaan ihan suoraan että kyseessä on Atrian naudan jauhelihapihvi! Ravintolassa!? Miten ne kehtaa, ja ennenkaikkea miten joku maksaa ravintolahinnan valmispihvistä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paha hinta jos on joku 200g pihvi. Mene töihin niin ei tarvitsr ulista.
Eli mun pitäis vetää noita 5. Cantina Westissäkin vedin aina kilon pihvin.
En maksaisi vaan tekisin itse. Yksi pihvi maksaa noin 10 euroa. Tosin nykyään vältetään punaista lihaa.
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi vaan tekisin itse. Yksi pihvi maksaa noin 10 euroa. Tosin nykyään vältetään punaista lihaa.
Hinta siis naudan sisäfilee.
Ihan normihinta sisäfileepihvistä.