Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuli miesten silmissä haluttava sen jälkeen kun olin tullut äidiksi?

Vierailija
28.12.2025 |

Olen lasten saannin jälkeen alkanut saada ihan odottamatonta huomiota miehiltä. Usein nämä miehet ovat itsekin isiä, osa naimisissa, osa eronnut. Ennen lapsia en saanut juurikaan huomiota miehiltä. Nyt sitä tulee, vaikka olen paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tullut. 🙄 Ei kukaan mies halua aisankannattajaksi ja toisten lapsia huolehtimaan. Lasten kanssa liikkuva nainen on välittömästi iso miinus. Todennäköisesti kasvanneet tissisi on kyllä saaneet huomiota.

Vierailija
82/86 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot todennäköisesti ollut ennen lapsia hyvin hoikka ja muodon ja saanut lasten jälkeen naisellisuutta, itselleni ainakin näin. 

Olen ollut hoikka ja olen edelleen hoikka. Olen miettinyt, että se hoivaajan rooli, jota en ennen lapsia tiennyt olevan olemassakaan, jotenkin nyt välittyy minusta.

Ehkä sä nyt säteilet onnea. Se on tosi viehättävää.

Niin, luultavasti onnellisuuteni säteilee jotenkin - ainakin niiden silmissä, jotka eivät ole onnellisia parisuhteessaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tullut. 🙄 Ei kukaan mies halua aisankannattajaksi ja toisten lapsia huolehtimaan. Lasten kanssa liikkuva nainen on välittömästi iso miinus. Todennäköisesti kasvanneet tissisi on kyllä saaneet huomiota.

Minulla on edelleen pienet, kiinteät tissit :).

Ap

Vierailija
84/86 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko napakat nännit?

Vierailija
85/86 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Cabrielle Anwar-tyyppiset?

Vierailija
86/86 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Cabrielle Anwar-tyyppiset?

Cabriellen nänneillä voisi leikata kangasta, napakat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän