Miksi minusta tuli miesten silmissä haluttava sen jälkeen kun olin tullut äidiksi?
Olen lasten saannin jälkeen alkanut saada ihan odottamatonta huomiota miehiltä. Usein nämä miehet ovat itsekin isiä, osa naimisissa, osa eronnut. Ennen lapsia en saanut juurikaan huomiota miehiltä. Nyt sitä tulee, vaikka olen paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös vatsaa,kaikin tavoin naisellisen rasvainen ja kohtuu isot pysty rinnat,koska en ole synnyttänyt enkä imettänyt!Luuletteko että itse valitsin lihavuuteni?
Siis mitenkä niin? Jokainen itse valitsee lihavuutensa valitsemalla mitä suuhunsa laittaa. Ja tiettyyn pisteeseen asti se on kaunistakin, laihuus ei ole ikinä kaunista. Mutta totuus on et liikakalorit muuttuu läskiksi. Kukaan ei ole lihava jos ei syö liikaa, ainoa ja oikea totuus.
Minun kroppani on sairas ,kilpirauhasen vajaatoiminta raskas psyykelääkitys,vaihdevuodet!
Mieheni hyväksyy vartaloni ja meillä on edelleen seksiä vaikka olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Minun kroppani on sairas ,kilpirauhasen vajaatoiminta raskas psyykelääkitys,vaihdevuodet!
Ymmärrän että on vaikeampi pysyä hoikkana mutta silti kukaan ei liho ilman kaloreita.
Ehkä sinusta on nyt äitiyden myötä tullut onnellisempi, ja tämä onnellisuus on muuttanut "auraasi", ja tehnyt sinusta miesten silmissä vetovoimaisemman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että on vaikeampi pysyä hoikkana mutta silti kukaan ei liho ilman kaloreita.
Kiitos sanoistasi taistelen nälkää vastaan minulla on nälkä eikä mikään lääke vie sitä pois!Minulla oli 15-vuotiaana anoreksia,kieltäydyin syömisestä ja söin nälkään salmiakkimerkkareita ja poltin tupakkaa.Painoun alimmillaan 35 kiloa.Olen koko ikäni taistellut kurvikkuuttani vastaan nyt häviän taistelun,anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sanoistasi taistelen nälkää vastaan minulla on nälkä eikä mikään lääke vie sitä pois!Minulla oli 15-vuotiaana anoreksia,kieltäydyin syömisestä ja söin nälkään salmiakkimerkkareita ja poltin tupakkaa.Painoun alimmillaan 35 kiloa.Olen koko ikäni taistellut kurvikkuuttani vastaan nyt häviän taistelun,anteeksi!
Minähän sanoin että pyöreys on kaunista! Jokainen saa olla millainen haluaa. Itsellänikin useampi kymmen liikakiloja, silti tiedostan että johtuu syömisestä vaikka toki mirtazapiini tuota syömistä aiheuttaa mutta omasta tahdosta kiinni syönkö.
Ei aapee asia ole noin. Asia on niin, että sulla on päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös vatsaa,kaikin tavoin naisellisen rasvainen ja kohtuu isot pysty rinnat,koska en ole synnyttänyt enkä imettänyt!Luuletteko että itse valitsin lihavuuteni?
No etköhän ihan itse laittanut ruokaa suuhus liikaa.
Vai olenko väärässä?