Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuli miesten silmissä haluttava sen jälkeen kun olin tullut äidiksi?

Vierailija
28.12.2025 |

Olen lasten saannin jälkeen alkanut saada ihan odottamatonta huomiota miehiltä. Usein nämä miehet ovat itsekin isiä, osa naimisissa, osa eronnut. Ennen lapsia en saanut juurikaan huomiota miehiltä. Nyt sitä tulee, vaikka olen paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku äiti kelpaa sänkyyn mutta ei parisuhteeseen. Sinkkuäidit on yleensä niin epätoivoisia miesten huomiosta että te olette helppoja saada sänkyyn

Vierailija
2/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku äiti kelpaa sänkyyn mutta ei parisuhteeseen. Sinkkuäidit on yleensä niin epätoivoisia miesten huomiosta että te olette helppoja saada sänkyyn

En ole sinkku, vaan naimisissa lasten isän kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todennäköisesti ollut ennen lapsia hyvin hoikka ja muodon ja saanut lasten jälkeen naisellisuutta, itselleni ainakin näin. 

Vierailija
4/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

naimisissa olevilta naisilta vasta helposti saakin ja ne eivät jää roikkumaan kiinni.

t:jännämies

Vierailija
5/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot todennäköisesti ollut ennen lapsia hyvin hoikka ja muodon ja saanut lasten jälkeen naisellisuutta, itselleni ainakin näin. 

Olen ollut hoikka ja olen edelleen hoikka. Olen miettinyt, että se hoivaajan rooli, jota en ennen lapsia tiennyt olevan olemassakaan, jotenkin nyt välittyy minusta.

Vierailija
6/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit nähdä unta.

Vierailija
7/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt, välittyykö hyvä parisuhde minusta jotenkin ulospäin; se, että minusta on pidetty ja pidetään hyvää huolta. Olen tyytyväinen elämääni ja se näkyy. Ehkä nuo miehet eivät ole tyytyväisiä omaansa.

Ap

Vierailija
8/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

naimisissa olevilta naisilta vasta helposti saakin ja ne eivät jää roikkumaan kiinni.

t:jännämies

No minä olen ainakin jossakin määrin läheisriippuvainen, joten minusta ei pääsisi eroon helposti.

Ap

Vierailija
9/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Miehet rakastavat loisia toisten lämmittämissä pesissä. Sinun pimppaasi kairataan säännöllisest, niin on todennäköisempää saada sitä sinulta kuin frigidiltä oman arvonsa tuntevalta ja itsenäisesti toimeentulevalta sinkkunaiselta. Muita kysymyksiä?

On, paljonkin. Jos olisin tuollainen viestejä lähettelevä ja kahville menoa ehdotteleva mies, pelkäisin aviomiehen reaktiota. Entä jos aviomies lukee viestit? Huomaa lirkuttelun parkkipaikalla? Mitä lapset sanovat? Kuka on tuo äidin kanssa jutteleva vieras setä?

Ap

Vierailija
10/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni varsinkin ujompi mies on nuorena päätynyt parisuhteeseen ja perheellistymiseen naisen ohjailemana, jopa painostamana. Keski-iässä, kun lapset on kasvaneet ja elämänkokemusta kasvanut, voi omia valintojaan tarkastella myös kriittisesti. Toki sama koskee naisia.

Monet ovat eläneet koko liittonsa vähäteltyinä ja tarpeet ja haaveet ohitettuina, ei mikään ihme jos hyvää vointia ja lämpöä huokuva nainen saa kiinnostuksen heräämään.

Vierailija
12/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten? Maailman helpoin kaadettava on naimisissa oleva nainen joka ei saa kotona kaipaamaansa huomiota.

Vierailija
13/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Miehet rakastavat loisia toisten lämmittämissä pesissä. Sinun pimppaasi kairataan säännöllisest, niin on todennäköisempää saada sitä sinulta kuin frigidiltä oman arvonsa tuntevalta ja itsenäisesti toimeentulevalta sinkkunaiselta. Muita kysymyksiä?

On, paljonkin. Jos olisin tuollainen viestejä lähettelevä ja kahville menoa ehdotteleva mies, pelkäisin aviomiehen reaktiota. Entä jos aviomies lukee viestit? Huomaa lirkuttelun parkkipaikalla? Mitä lapset sanovat? Kuka on tuo äidin kanssa jutteleva vieras setä?

<

Se aviomies on yleensä alistettu matalatestosteroninen vässykkä josta on muokattu lähinnä äidin apupoika ja laskujen maksaja. Ei sellaista hiirtä tarvitse oikean miehen pelätä. 

Vierailija
14/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton epäkunnioittaminen on yksi oksettavimpia piirteitä ihmisessä.

Vierailija
15/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten? Maailman helpoin kaadettava on naimisissa oleva nainen joka ei saa kotona kaipaamaansa huomiota.

Tuo pätee enemmän kyllä miehiin. Oikein hakeutuvat kaadettaviksi.

Vierailija
16/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt, välittyykö hyvä parisuhde minusta jotenkin ulospäin; se, että minusta on pidetty ja pidetään hyvää huolta. Olen tyytyväinen elämääni ja se näkyy. Ehkä nuo miehet eivät ole tyytyväisiä omaansa.

Ap

Hoivaa ja kokemusta. 

Vierailija
17/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kunnioittavat että olet ns hyvä nainen ja hoivaaja, ei kannata antaa yhtään väärää signaalia, vaimonsa ovat vielä kovin kiukkuisia. Oikein ahdistaa 

Vierailija
18/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? Kuka puhui sinkkuudesta kun ap kertoi olevansa naimisissa. Lukisit ja ymmärtäisit lukemasi ennenkuin tulet pätemään typeriä teorioitasi.

Vierailija
19/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, elät haavemaailmassa. 

Vierailija
20/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkösi on pysynyt samana, niin luultavasti hymyilet enemmän. Hymyilkää naiset enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan