Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuli miesten silmissä haluttava sen jälkeen kun olin tullut äidiksi?

Vierailija
28.12.2025 |

Olen lasten saannin jälkeen alkanut saada ihan odottamatonta huomiota miehiltä. Usein nämä miehet ovat itsekin isiä, osa naimisissa, osa eronnut. Ennen lapsia en saanut juurikaan huomiota miehiltä. Nyt sitä tulee, vaikka olen paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet menee sieltä missä aita on matalin. 

naimisissa olevilta naisilta saa helpoiten. sinkkunaiset ovat yleensä vaikeita tapauksia. ovat erityisherkkiä seksinvihaajia tai muuten mt-vikaisia.

xD

Aivan. Aviomies on pehmittänyt ja pehmittää vaimoaan koko päivä, sinkkunaisella on defenssejä ja standardeja. Avionainen on jo spermoitettu, sperma hallitsee aivoja, sinkkunainen puolustaa koskemattomuuttaan ja myös rakastaa itseään. Toisin kuin sperma viemärit

Vierailija
42/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkösi on pysynyt samana, niin luultavasti hymyilet enemmän. Hymyilkää naiset enemmän.

Kun hymyilet annat luvan kaikille pervoille tulla vonkaamaan?

xD Ei kannata hymyillä enää koskaan. Varsinkaan miesten läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet menee sieltä missä aita on matalin. 

naimisissa olevilta naisilta saa helpoiten. sinkkunaiset ovat yleensä vaikeita tapauksia. ovat erityisherkkiä seksinvihaajia tai muuten mt-vikaisia.

Juuri näin. Naimisissa oleva nainen on helppo, kun hän todennäköisesti ei ole saanut mieheltä minkäänlaisia kehuja moneen vuoteen ja siksi lankeaa pieneenkin imarteluun. 

Teillä lapsukaisilla on kyllä erikoinen näkemys avioliitoista.

Vierailija
44/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään! Lue ap vaikka se edellinen ketjusi uudestaan, se, jossa päivittelet samaa asiaa.

? En ymmärrä.

Ap

Vierailija
45/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja hyvissä suhteissa olevien kanssa on helppoa olla kaveri ja ystävä, koska heidän kanssaan ei ole suurta pelkoa, että suhde etenisi. Minäkin, naimisissa oleva 2 lapsen äiti, vietän aikaani esim. töissä mieluiten perheellisten miesten kanssa, koska sama elämäntilanne yhdistää. Viihtyisin toki naistenkin kanssa, mutta kollegani ovat miehiä tai eri ikäluokkaa olevia naisia.

Vierailija
46/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on muuttunut ulkonäössäsi tai käytöksessäsi.

Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, eli he eivät pysty näkemään pääsi sisään ja sitä kautta tietämään että olet nyt äiti. Eli jotain on siis pakko olla muuttunut ulkoisesti sinussa. 

No osa tietää, että olen äiti. Tunnen heidät esim. työhön liittyen.

Ap

Eivät ole ihastuneet sinuun haloo, ovat vain ystävällisiä.

Vierailija
47/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpon seksin vuoksi. Pikkulasten vanhemmilla on yleensä arjessa sen verran haasteita, että seksi jää ja sitä haetaan suhteen ulkopuolelta, parantamaan itsetuntoa. Varsinkin, jos nainen on pysynyt hoikkana, eikä ole muodottomaksi mennyt.

Ja tiedän tämän kokemuksesta.. vaunuja pukkaavaa äitiä kun vähän jututtaa, niin pian hän kaipaa kuunteliaa, eikä mene kuin pari tapaamista pienellä flirtillä ja kehuilla, niin ollaan sängyssä asti. 

Vierailija
48/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on muuttunut ulkonäössäsi tai käytöksessäsi.

Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, eli he eivät pysty näkemään pääsi sisään ja sitä kautta tietämään että olet nyt äiti. Eli jotain on siis pakko olla muuttunut ulkoisesti sinussa. 

No osa tietää, että olen äiti. Tunnen heidät esim. työhön liittyen.

Ap

Eivät ole ihastuneet sinuun haloo, ovat vain ystävällisiä.

Ja sen takia pitäisi vapaa-ajalla lähteä kahville heidän kanssaan?

Ap

Vierailija
49/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku äiti kelpaa sänkyyn mutta ei parisuhteeseen. Sinkkuäidit on yleensä niin epätoivoisia miesten huomiosta että te olette helppoja saada sänkyyn

En ole sinkku, vaan naimisissa lasten isän kanssa.

Ap

Niin. Miehet rakastavat loisia toisten lämmittämissä pesissä. Sinun pimppaasi kairataan säännöllisest, niin on todennäköisempää saada sitä sinulta kuin frigidiltä oman arvonsa tuntevalta ja itsenäisesti toimeentulevalta sinkkunaiselta. Muita kysymyksiä?

On, paljonkin. Jos olisin tuollainen viestejä lähettelevä ja kahville menoa ehdotteleva mies, pelkäisin aviomiehen reaktiota. Entä jos aviomies lukee viestit? Huomaa lirkuttelun parkkipaikalla? Mitä lapset sanovat? Kuka on tuo äidin kanssa jutteleva vieras setä?

<

Varatut naiset osaavat pitää huolen siitä, ettei kumppani tiedä mitään ja toisaalta jos jättää viestit miehen luettavaksi, niin ehkä on tarkoituskin. Olen ainakin muutamaa varattua naista tapaillut ihan heidän kotonaan tai käynyt ulkona yhdessä, on törmätty heidän yhteisiin tuttuihin yms. Liekkö avoin suhde tai jotain, eipä se ole ollut minun ongelma.

Vierailija
50/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliiton epäkunnioittaminen on yksi oksettavimpia piirteitä ihmisessä.

Perustuslain ja ihmisoikeuksien kunnioitus on tärkeämpää kuin sopimustekninen avioliitto, mutta tätähän ei hihhulit ymmärrä ja avioliiton varjolla tehdään vaikka mitä.. mutta synnithän saatte anteeksi, kun tarpeeksi oksennatte.

Vierailija
51/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpon seksin vuoksi. Pikkulasten vanhemmilla on yleensä arjessa sen verran haasteita, että seksi jää ja sitä haetaan suhteen ulkopuolelta, parantamaan itsetuntoa. Varsinkin, jos nainen on pysynyt hoikkana, eikä ole muodottomaksi mennyt.

Ja tiedän tämän kokemuksesta.. vaunuja pukkaavaa äitiä kun vähän jututtaa, niin pian hän kaipaa kuunteliaa, eikä mene kuin pari tapaamista pienellä flirtillä ja kehuilla, niin ollaan sängyssä asti. 

Siis miten helpolla nykyvanhemmat pääsevät, jos niillä on vielä energiaa johonkin liiiton ulkopuoliseen seksiin? Kyllä se lapsiperheseksi on uninen pikasutaisu ja kotona, siinä on vähiten vaivaa.

Vierailija
52/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska elämän arvot ovat muovautuneet äitiyden myötä niin että toiseen rakastuu.

Vierailija
53/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tykkää tytönhupakoista ellei itse ole nuori tai lapsellinen. Parikymppisenä ei miehet perässä niin olleet mut nyt 50v kysyntää riittää kaikenikäisiltä, ihan kävelylenkillä todella usein miehet tulee iskemään. Parikymppisenä olin hoikka ja tein mallinhommia, missiksikin pyydettiin mutta näin 50v kysyntää enenmmän kuin ikinä vaikka painoakin lähes kolminumeroinen lukema. Baariin kun menee niin vähän väliä joku tulee iskemään, ihan parikymppisistä lähtien. Miksei miehet tulleet juurikaan iskemään kun olin nuori ja todella kaunis? No vieläkään ei ryppyjä enkä tankki ole, hoikka vyötäröinen mutta muodokas.

Vierailija
54/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi laski niin paljon, että nyt miesten itsetunto riittää pokaamiseesi.

Vierailija
55/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies haluaa aina sen"äidin" ja imettäjän itselleen!Onneksi omassa parisuhteessa saan olla se"lapsi-nainen.🤗💋

Vierailija
56/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha arkuus kadonnut alapäästä.

Vierailija
57/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsi-nainen ja kaipaan isähahmoa,olen 53-vuotias,en kokenut ja saan miehiltä huomiota enemmän kuin koskaan vaikka en enää huomiosta perustakaan kun olen naimisissa.🤗💋

Vierailija
58/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet selkeästi ainakin tykkää vanhemmsita naisista, siis fiksut miehet. Jos mies on keskenkavuiseksi jäänyt adhd tyyppinen, siis lapsellinen ja tyhmä niin sellaiset on nuorten naisten perään vaikka itsellä jo olisi ikää. En ole koskaan nähnyt tai kuullut fiksusta miehestä joka olisi kiinnostunut nuorista naisista (ellei sitten itse ole nuori, toki ihmisen kuuluukin tykätä oman ikäisistään ja silloin taso on oikea).

Vierailija
59/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläpä  pullukka mutta se ei estä näköjään miesten huomiota itseeni,kun en siitä oikein enää perusta kun ei nyt vaan enää hormonit oikein jyllää!

Vierailija
60/67 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vieläpä  pullukka mutta se ei estä näköjään miesten huomiota itseeni,kun en siitä oikein enää perusta kun ei nyt vaan enää hormonit oikein jyllää!

Miehiä ei haittaa yhtään jos vähän pullukka, kunhan se ei ole vatsassa niin käyvät jopa kuumana ylikiloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan