Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ikisinkkunaiset niissä kahviloissa käyvät. Ovat myös lähes aina ylipainoisia."
Tässä yhdistyy ihanasti taas yksi pojulla päälle napsahtanut looppi ja Schrödingerin kahvilamies -hahmo. Poju ei mitä ilmeisimmin ole koskaan käynyt kahviloissa, mutta maagisella touchilla tietää kuitenkin täsmälleen, keitä niissä käy ja mitä niissä tapahtuu.
Ei tarvitse käydä kahvilassa. Riittää kun kävelee kadulla, ja vilkaisee nopeasti kahvilan ikkunasta sisään. Ensisilmäyksella jo huomaa minkälaista porukkaa siellä käy.
Minkä kahvilan ohi sinä siis kävelet yleensä? Sijaitseeko se Kyöpelinvuorella?
Pisteet toki siitä, että olet lähtenyt hikikomerostasi ulos kävelylle ja uskaltanut jo nopeasti vilkaistakin pelottavan kahvilan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et tosiaan ole käynyt suomalaisissa kahviloissa. 99,9% niistä kahvi haetaan tiskiltä ja maksetaan samalla. "
Tässä puhuttiin nyt ravintolatreffeistä.
Lounasravintolat toimivat juuri samalla tavalla. Maksetaan ensin ja syödään sitten.
Ja buffetravintolat, jotka ovat auki alkuiltaan asti.
Pizzaraxin 10€ buffet olisi ihan hyvä valinta edellyttäen, että nainen maksaa itse omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et tosiaan ole käynyt suomalaisissa kahviloissa. 99,9% niistä kahvi haetaan tiskiltä ja maksetaan samalla. "
Lounasravintolat toimivat juuri samalla tavalla. Maksetaan ensin ja syödään sitten.
Pizzaraxin 10€ buffet olisi ihan hyvä valinta edellyttäen, että nainen maksaa itse omansa.
Sinne siis! Kannattanee tosin varautua siihen, että jannihussit eivät todennäköisesti ihan Pizzaraxiin lähde. Mutta kyllä sinne varmasti jonkun kivan, normaalin naisen voi mukaansa saada.
Tuo sipsipussi-tyyppi,jos on todellinen eikä provo, on 100% varmasti sama jätkä,joka koetti aikoinaan saada Suomi24 palvelussa minut luokseen MIkkelistä Tampereelle ja lupasi kohdella kuin prinsessaa. En mennyt, sitten lähestyi myös kaveriani joka meni. Sanoi että mies oli luuviulu jonka henki haisi mutta kun menivät miehen kämpille Alkon kautta, oli ostanut Alkosta kaverille mitä ikinä halusi. Oli miehen luona 5 päivää ja kännäsi miehen rahoilla,eivät missään vaiheessa lähteneet ulos vaan mies tilasi noutoruokaa kun kaverilla oli nälkä ja maksoi nekin. Eivät panneet,mutta pussailivat. Kun lähti laskuhumalassa kotiinsa,mies maksoi taksin bussiasemalle ja myöhemmin alkoi pommittaa kaveria viesteillä, luuli että he ovat nyt suhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne siis! Kannattanee tosin varautua siihen, että jannihussit eivät todennäköisesti ihan Pizzaraxiin lähde. Mutta kyllä sinne varmasti jonkun kivan, normaalin naisen voi
Kyllä lähden myös kahvilaan, jos treffava nainen on todella kaunis, selvästi minua nuorempi ja vaikuttaa innokkaalta tapaamaan. Ensin pitää tosin varmistaa naisen olevan todellinen henkilö eikä myöskään ole lokki. Tällaisia naisia on lähes mahdotonta löytää Suomen deittipalstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sipsipussi-tyyppi,jos on todellinen eikä provo, on 100% varmasti sama jätkä,joka koetti aikoinaan saada Suomi24 palvelussa minut luokseen MIkkelistä Tampereelle ja lupasi kohdella kuin prinsessaa. En mennyt, sitten lähestyi myös kaveriani joka meni. Sanoi että mies oli luuviulu jonka henki haisi mutta kun menivät miehen kämpille Alkon kautta, oli ostanut Alkosta kaverille mitä ikinä halusi. Oli miehen luona 5 päivää ja kännäsi miehen rahoilla,eivät missään vaiheessa lähteneet ulos vaan mies tilasi noutoruokaa kun kaverilla oli nälkä ja maksoi nekin. Eivät panneet,mutta pussailivat. Kun lähti laskuhumalassa kotiinsa,mies maksoi taksin bussiasemalle ja myöhemmin alkoi pommittaa kaveria viesteillä, luuli että he ovat nyt suhteessa!
Aha. Kyseessä on eri mies. En koskaan käynyt Mikkelissä ja Tampereen läpi olen kulkenut vain muutaman kerran junalla ja autolla. Moni muukin mies näköjään ajattelee samalla tavalla, ja haluaa optimoima treffit itselleen mieluisaksi.
"Aha. Kyseessä on eri mies. En koskaan käynyt Mikkelissä ja Tampereen läpi olen kulkenut vain muutaman kerran junalla ja autolla. Moni muukin mies näköjään ajattelee samalla tavalla, ja haluaa optimoima treffit itselleen mieluisaksi."
Erikoinen maku joillakin miehillä optimointinsa suhteen. Moni normaali mies ei pitäisi kovin hyvänä diilinä tai itselleen mieluisina treffeinä sitä, että joku akkeli kiskoo viisi päivää viinaa ja noutoruokaa hänen piikkiinsä hänen kotonaan, eikä edes anna piparia, vaan vain pari pusua. Mutta kuten ollaan puhuttu, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
"Aha. Kyseessä on eri mies. En koskaan käynyt Mikkelissä ja Tampereen läpi olen kulkenut vain muutaman kerran junalla ja autolla. Moni muukin mies näköjään ajattelee samalla tavalla, ja haluaa optimoima treffit itselleen mieluisaksi."
Erikoinen maku joillakin miehillä optimointinsa suhteen. Moni normaali mies ei pitäisi kovin hyvänä diilinä tai itselleen mieluisina treffeinä sitä, että joku akkeli kiskoo viisi päivää viinaa ja noutoruokaa hänen piikkiinsä hänen kotonaan, eikä edes anna piparia, vaan vain pari pusua. Mutta kuten ollaan puhuttu, makunsa kullakin.
Kahvilatreffit tulevat vielä huomattavasti kalliimmaksi pitkällä aikavälillä kun laskee kaiken sen vaivan, ajan ja rahan, jotka ovat menneet hukkaan puihin menneissä kahvilatreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit tulevat vielä huomattavasti kalliimmaksi pitkällä aikavälillä kun laskee kaiken sen vaivan, ajan ja rahan, jotka ovat menneet hukkaan puihin menneissä kahvilatreffeillä.
Pointti tässä taisi olla se, että joku viisi päivää kämpilläsi kännäävä parasiitti ei ehkä ole kovin monen normaalin miehen käsitys hyvästä treffikokemuksesta. Monet normaalit miehet myös tykkäävät saada sitä piparia, jos on vaikka jo viisi kertaa nähty tai viisi päivää vietetty yhdessä. Mutta ei se ole tietenkään mikään ongelma se piparinsaamattomuus sinänsä, jos et sitä itse miksikään puutteeksi koe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kivempaa käydä lounaalla tai illalla syömässä ravintolassa .
Vasta toisilla treffeillä. Jos tyyppi on ääliö, niin syöminen sen seurassa vie liian pitkän aikaa. Kahvin voi huitaista nuppiinsa muutamassa minuutissa.
Eikö tuo ole aika tökeröä käytöstä kiirehtiä pois treffeillä? Jos treffikumppani ei ole kiva, niin voihan sitä puhua tunnin ajan pask*aa samalla tavalla kuin vaikkapa työkavereiden kanssa puhutaan.
Fiksumpaa on lähteä pois jos toinen ei viehätä. Miksi tuhlata kummankaan aikaa turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun useimmat miehet valittavat sitä, kun naiset eivät halua treffeille heidän kanssaan ja sitten kun nainen haluaa treffeille, niin mies alkaa nirsoilla treffipaikan valinnassa. Esimerkiksi minä kerran Tinderissä kutsuin 4-kymppisen miehen treffeille ja ehdotin, että voisin viedä hänet syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin. Tähän mies vastasi sillai reteesti, että "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Me ei sitten ollenkaan tavattu, kun minulla ei ollut varaa viedä häntä hienoon ravintolaan syömään.
Suoraan sanottuna, en itsekään menisi Pancho Villaan, ja jos mies sellaista minulle ehdottaisi niin kiinnostus loppuisi kyllä siihen.
Hyvä ruoka on tärkeä osa elämääni, ja tieten tahtoen en huonoihin ravintoloihin mene kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on elämä niin helppoa. Naiset eivät yleensä ole väkivaltaisia niin miesten ei tarvitse edes miettiä treffien turvallisuutta...
Mutta kuten olemme tästä ketjusta oppineet, nainen voi olla epätodellinen henkilö! Tai lihava tai muuten epäviehättävä! Tai kärkkyä sitä parin euron ilmaiskahvia! Tai haluta keskustaan, jonne on vaivalloista mennä! Tai haluta kahvilaan, joka on täynnä chia-vanukkaita ja salakuuntelijoita ja -nauhoittajia! Ei ole helppoa miehilläkään ei.
Ei niistä kahvilatreffeistä koskaan mitään suhdetta kuitenkaan synny. Onko kaikki se vaiva ja aika pelkän yksittäisen rupattelutuokion arvoista? Se kun vielä toistuu kerta toisensa jälkeen. Naisten mielestä varmasti on, mutta mies alkaa epäillä toiminnan järkevyyttä ja miett
Liki kaikki tietämäni parisuhteet ovat alkaneet kahvilasta tai muusta vastaavasta paikasta. Kahvilatreffeillä on erinomainen onnistumisprosentti kunhan vain valitsee treffikumppanin huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kivempaa käydä lounaalla tai illalla syömässä ravintolassa .
Vasta toisilla treffeillä. Jos tyyppi on ääliö, niin syöminen sen seurassa vie liian pitkän aikaa. Kahvin voi huitaista nuppiinsa muutamassa minuutissa.
Eikö tuo ole aika tökeröä käytöstä kiirehtiä pois treffeillä? Jos treffikumppani ei ole kiva, niin voihan sitä puhua tunnin ajan pask*aa samalla tavalla kuin vaikkapa työkavereiden kanssa puhutaan.
Fiksumpaa on lähteä pois jos toinen ei viehätä. Miksi tuhlata kummankaan aikaa turhuuteen.
Näinpä. Työkaverien kanssa on syytä olla hyvissä väleissä, jotta yhteistyö sujuu ja ilmapiiri on mukava. Sitten taas joku kertadeitti random ääliö saa kyllä viettää aikaansa ihan keskenään.
"Pointti tässä taisi olla se, että joku viisi päivää kämpilläsi kännäävä parasiitti ei ehkä ole kovin monen normaalin miehen käsitys hyvästä treffikokemuksesta. Monet normaalit miehet myös tykkäävät saada sitä piparia, jos on vaikka jo viisi kertaa nähty tai viisi päivää vietetty yhdessä. Mutta ei se ole tietenkään mikään ongelma se piparinsaamattomuus sinänsä, jos et sitä itse miksikään puutteeksi koe."
Ehkä se mies seuraavalla kerralla onnistuu kun uusi nainen tulee käymään?
Vierailija kirjoitti:
"Pointti tässä taisi olla se, että joku viisi päivää kämpilläsi kännäävä parasiitti ei ehkä ole kovin monen normaalin miehen käsitys hyvästä treffikokemuksesta. Monet normaalit miehet myös tykkäävät saada sitä piparia, jos on vaikka jo viisi kertaa nähty tai viisi päivää vietetty yhdessä. Mutta ei se ole tietenkään mikään ongelma se piparinsaamattomuus sinänsä, jos et sitä itse miksikään puutteeksi koe."
Ehkä se mies seuraavalla kerralla onnistuu kun uusi nainen tulee käymään?
😃😃😃
Väärä puolue on hyväksyttävä syy olla aloittamatta suhdetta sukupuolesta riippumatta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f29d857e-2452-4d03-b21b-fba120…
En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:
Että: Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa, Vehviläinen kuvailee.
Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.
Jopa perussuomalaiseen, hän linjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies hyökkäisi yllättäen kotitreffeillä kimppuun, mitä kristallipallosi sanoisi, että naisen kannattaisi tehdä?"
On puhuttu paljon turvallisuudesta. Kotitreffimiehet, yllä oleva kysymys olisi vielä käsittelemättä?
Naisella pitäisi olla mukana jokin todella kovaääninen äänihälytin, jota painamalla tilanne raukeasi.
Naisen täytyisi pitää hälytintä koko ajan kädessä, sillä eihän sitä ehdi laukusta kaivaa. Mahtaa olla kivat treffit, mieskin voi olla rentona koko ajan.
Mitä sitten tapahtuisi, kun hälytin alkaisi hätätilanteessa soida? Kuka ryntäisi paikalle auttamaan? Naapurit oven läpi? Eihän kukaan tule yleensä silloinkaan tarkistamaan tilannetta, kun kerrostalossa jonkun palovaroitin alkaa huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Väärä puolue on hyväksyttävä syy olla aloittamatta suhdetta sukupuolesta riippumatta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f29d857e-2452-4d03-b21b-fba120…
En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:
Että: Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa, Vehviläinen kuvailee.
Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.
Jopa perussuomalaiseen, hän linjaa.
Mikä tahansa syy on kyllin hyvä syy olla aloittamatta suhdetta, ihan vaikka vääränvärinen auto. Suomessa kumppaninsa saa valita ihan täysin vapaasti haluamillaan kriteeereillä täysi-ikäisistä tarjokkaista. Tämä tosin on keskustelu kahviloista ja treffailusta, ei puoluekantajankkauksesta.
Puoluekanta on aivan hyvä kriteeri kumppaninvalinnassa. Ei kuitenkaan aivan yhtä hyvä kuin se, että vaatii mieheltä kahvilapelkuruuttomuutta ja kotiin vinkumattomuutta. Ja sen verran tyylitajua että ei ehdottelee Ikean kahvilaa. 😄
Kahvilapelkuruus ja kotivonkuminen laittavat miehen heti alimpaan ö-kastiin.
"Ikisinkkunaiset niissä kahviloissa käyvät. Ovat myös lähes aina ylipainoisia."
Itse en ole yhtään ikisinkkuinkkeli. Arvioisin olevani noin kasin mies. Tasoani vastaava kasin nainen kotitreffeilleni olisi esimerkiksi joku jannihussi.