Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Vierailija kirjoitti:
"Pointti tässä taisi olla se, että joku viisi päivää kämpilläsi kännäävä parasiitti ei ehkä ole kovin monen normaalin miehen käsitys hyvästä treffikokemuksesta. Monet normaalit miehet myös tykkäävät saada sitä piparia, jos on vaikka jo viisi kertaa nähty tai viisi päivää vietetty yhdessä. Mutta ei se ole tietenkään mikään ongelma se piparinsaamattomuus sinänsä, jos et sitä itse miksikään puutteeksi koe."
Naisen pitää sitten kertoa etukäteen miehelle, että saat piparia jo ensimmäisellä kerralla, jos treffit suvuvat edes kohtuullisesti tai saat piparia aikaisintaan kolmen kuukauden kuluttua vaikka treffit sujuisivat täydellisesti. Mies voi sen perusteella tehdä päätöksen kannattaako treffeille mennä ollenkaan :)
Ei pidä. Mika ja pitäisi? Seksiä harrastetaan sitten jos ja kun siltä tuntuu, ei sitä kannata alkaa ennustamaan.
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua istua pienessä pöydässä kertomassa itsestäni, kun joka ilmansuunnassa on vastaavia pöytiä täynnä ihmisiä höristelemässä korviaan. Olen todistanut kahvilatreffejä vierestä monta kertaa ja se on yhtä kiusallista kuultavaa aina.
Mieluummin tapaan jossain, jossa ihmiset kulkevat ohi eikä kukaan ulkopuolinen kuule koko settiä.
Eli vainoharhaisuus siitä, että kaikkia kiinnostaisi juuri sun jutut. Vai kuunteletko itse mitä muissa pöydissä puhutaan?"
Minä kuuntelen. Olen kuullut monta mehukasta stooria tuntemattomilta sivukorvalla.
Vierailija kirjoitti:
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua istua pienessä pöydässä kertomassa itsestäni, kun joka ilmansuunnassa on vastaavia pöytiä täynnä ihmisiä höristelemässä korviaan. Olen todistanut kahvilatreffejä vierestä monta kertaa ja se on yhtä kiusallista kuultavaa aina.
Mieluummin tapaan jossain, jossa ihmiset kulkevat ohi eikä kukaan ulkopuolinen kuule koko settiä.
Eli vainoharhaisuus siitä, että kaikkia kiinnostaisi juuri sun jutut. Vai kuunteletko itse mitä muissa pöydissä puhutaan?"
Minä kuuntelen. Olen kuullut monta mehukasta stooria tuntemattomilta sivukorvalla.
Joo, kyllä sinunlaiset huomataan. Me kerrotaan ihan älyttömiä tarinoita ja nauretaan, kun ne selvästi otetaan totena.
Vierailija kirjoitti:
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla tylsä elämä.
No, ei mua haittaisi jos joku mun juttuja kuuntelisi, ei ole minulta pois.
"Eli vainoharhaisuus siitä, että kaikkia kiinnostaisi juuri sun jutut. Vai kuunteletko itse mitä muissa pöydissä puhutaan?"
Kahviloissa käy todella omituista porukkaa. Koskaan ei voi tietää mitä viereisten pöytien ihmisten päässä liikkuu. Salaa kuvattua videomateriaalia voidaan käyttää varattujen treffaajien kiristykseen.
Vierailija kirjoitti:
"Eli vainoharhaisuus siitä, että kaikkia kiinnostaisi juuri sun jutut. Vai kuunteletko itse mitä muissa pöydissä puhutaan?"
Kahviloissa käy todella omituista porukkaa. Koskaan ei voi tietää mitä viereisten pöytien ihmisten päässä liikkuu. Salaa kuvattua videomateriaalia voidaan käyttää varattujen treffaajien kiristykseen.
Naapuri tietää varatun elämäntilanteen paremmin kuin random tyyppi kahvilassa. Naapurin on siis helpompaa kiristää jos treffikumppani tulee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ikisinkkunaiset niissä kahviloissa käyvät. Ovat myös lähes aina ylipainoisia."
Tässä yhdistyy ihanasti taas yksi pojulla päälle napsahtanut looppi ja Schrödingerin kahvilamies -hahmo. Poju ei mitä ilmeisimmin ole koskaan käynyt kahviloissa, mutta maagisella touchilla tietää kuitenkin täsmälleen, keitä niissä käy ja mitä niissä tapahtuu.
Ei tarvitse käydä kahvilassa. Riittää kun kävelee kadulla, ja vilkaisee nopeasti kahvilan ikkunasta sisään. Ensisilmäyksella jo huomaa minkälaista porukkaa siellä käy.
Yksi vilkaisu ei kuitenkaan kerro, onko ne näkemäsi "ylipainoiset ikisinkkunaiset" edes sinkkuja vai tapaamassa kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Normaalit pysyy poissa kahviloista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ei varattuina treffaile muita, niin voi hyvin käydä kahviloissa ja ravintoloissa deitin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kahviloissa näkyy omituisia kuin esimerkiksi ihan kadulla kulkemassa.
Olin tänään pitkään kaupungilla. Kävimme kahdessa kahvilassa, yhdessä baarissa ja yhdessä ravintolassa. Missään näistä kukaan ei yrittänyt maksaa puolestani, en myöskään yrittänyt maksaa kenenkään puolesta. Kaikissa ihmiset näyttivät ihan normaaleilta. Porukka oli aika heterogeenista, ei pelkästään ylipainoisia ehkä-sinkkunaisia.
Molemmissa kahviloissa onnistuin tätä ketjua varten tarkoituksella kuunnellen kuulemaan, mitä viereisessä pöydässä puhuttiin. En enää muista, mitä ensimmäisessä, ei mitään mieleenjäävää. Toisessa jaariteltiin oikein pitkän kaavan kautta säästä. Ravintolassa ja baarissa en kuullut.
En muista, mitä tavallinen kahvi maksoi ensimmäisessä kahvilassa. Ravintolassa laskuni oli 31 euroa, pidän sitä ihan kohtuullisena. Tässä ravintolassa tilaukset haettiin pöydistä ja tarjoiltiin pöytiin, lopuksi tarjoilija tuli pöytään laskuttamaan. En nähnyt kenenkään yrittävän lähteä maksamatta, enkä yrittänyt sitä itsekään. Baarissa alkoholiton olut maksoi 6,90. Ihan ok. Otin kuitit muistini tueksi tätä ketjua varten.
Naurattaa kuinka mummot täällä hehkuttaa kuinka hienoja ihmisiä he ovat, kun käyvät kahviloissa. Kauhea tarve nostaa itseä muita polkemalla. Näyttävät oikein esimerkkiä kuinka empaattisia kodinhengettäriä olisivat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kuinka mummot täällä hehkuttaa kuinka hienoja ihmisiä he ovat, kun käyvät kahviloissa. Kauhea tarve nostaa itseä muita polkemalla. Näyttävät oikein esimerkkiä kuinka empaattisia kodinhengettäriä olisivat parisuhteessa.
Kahviloissa ja ravintoloissa käyminen on monille ihmisille ihan normaalia arkielämää. Vähän samalla tavalla itseään nostattavaa olisi puhua siitä, että on kotona älytelevisio ja air fryer ja jääkaapissa chia-vanukasta. Hienouspisteet ihan 100/100.
Mitä ilmeisimmin empatia omituisia, ilkeämielisiä inkkeleitä kohtaan ei ole kovinkaan monen tämän ketjun keskustelijan suoritelistalla kovinkaan korkealla. Eikä välttämättä mikään kodinhengettäryys trophy wife -hengessä.
On kyllä naurattanut tämän ketjun kanssa luvattoman monta kertaa. Eniten taisi naurattaa joku poloinen tyyppi, jolla taisi mennä sekaisin tämä ketju ja joku uutiskeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahviloissa ja ravintoloissa käyminen on monille ihmisille ihan normaalia arkielämää. Vähän samalla tavalla itseään nostattavaa olisi puhua siitä, että on kotona älytelevisio ja air fryer ja jääkaapissa chia-vanukasta. Hienouspisteet ihan 100/100.
Mitä ilmeisimmin empatia omituisia, ilkeämielisiä inkkeleitä kohtaan ei ole kovinkaan monen tämän ketjun keskustelijan suoritelistalla kovinkaan korkealla. Eikä välttämättä mikään kodinhengettäryys trophy wife -hengessä.
On kyllä naurattanut tämän ketjun kanssa luvattoman monta kertaa. Eniten taisi naurattaa joku poloinen tyyppi
"Kahviloissa ja ravintoloissa käyminen on monille ihmisille ihan normaalia arkielämää. Vähän samalla tavalla itseään nostattavaa olisi puhua siitä, että on kotona älytelevisio ja air fryer ja jääkaapissa chia-vanukasta. Hienouspisteet ihan 100/100.
On kyllä naurattanut tämän ketjun kanssa luvattoman monta kertaa. Eniten taisi naurattaa joku poloinen tyyppi, jolla taisi mennä sekaisin tämä ketju ja joku uutiskeskustelu. "
Musta on hassua, kun hän aloittaa mummottelemalla naisia ja sitten ihmettelee heidän kodinhengettäryyttään 😁
Vierailija kirjoitti:
Kodin hengettäryys on vaimotyö ja vaimo nauttii 100% elatuksesta. Vaimona itse vaatisin myös kahvi- ja muut hurvittelurahat, tietty. Ei siis koske sinua kodinhegettäryys.
Jos maksan itse omat evääni niin en kutsu miestä mukaan. Enkä myöskään jatka keskustelua jos mies epäilee minua feikiksi ja lietsoo itsensä johonkin ongelmaan aiheesta - tällainen tuli juuri vastaan. Terapian kautta treffeille, jos pelottaa. Korkeatasoisilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, eikä myöskään epäselvyyksiä suhteen roolijaosta. Sinä et kuulu tekemisiin naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan itse omat evääni niin en kutsu miestä mukaan. Enkä myöskään jatka keskustelua jos mies epäilee minua feikiksi ja lietsoo itsensä johonkin ongelmaan aiheesta - tällainen tuli juuri vastaan. Terapian kautta treffeille, jos pelottaa. Korkeatasoisilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, eikä myöskään epäselvyyksiä suhteen roolijaosta. Sinä et kuulu tekemisiin naisten kanssa.
Tarjoamisen lisäksi naista voi ja tulee myös lahjoa asioilla, mihin sinä et liity mihinkään. Jos haluat ilmaispalveluita niin kelaterapia voisi sopia sulle. Reilu korvaus sitten prostituutille. Tavisnaista pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä sen lisäksi, että huolehtii kuluista. Sinulla on vielä pitkä matka sinne.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitsekaan olla mikään kodinhengetär. Pakolliset jutut on hoidettava, mutta muuten voi ottaa rennosti. Minulle ei kelpaisi mies, joka olettaa minun olevan kodinhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä muuten se sama ilkeämielinen inkkeli, joka jossain aiemmassa vaiheessa ketjua uivelsi, miten joku suomursumummo minkä kämpille jostain kohtalon oikusta valitsit mennä ei osoittanut yhtään empatiaa? Ehkä sitä empatiankaipuutaan kannattaisi mennä toteuttamaan johonkin muualle. Tässä ketjussa sitä ei ilmeisesti ole sinulle tulossa. Sorry, jos et ole sama inkkeli. Tuo empatia-sanan käyttö vaan on aika erikoista, niin siitä mietin, että saattaisit olla sama tyyppi.
"Pointti tässä taisi olla se, että joku viisi päivää kämpilläsi kännäävä parasiitti ei ehkä ole kovin monen normaalin miehen käsitys hyvästä treffikokemuksesta. Monet normaalit miehet myös tykkäävät saada sitä piparia, jos on vaikka jo viisi kertaa nähty tai viisi päivää vietetty yhdessä. Mutta ei se ole tietenkään mikään ongelma se piparinsaamattomuus sinänsä, jos et sitä itse miksikään puutteeksi koe."
Naisen pitää sitten kertoa etukäteen miehelle, että saat piparia jo ensimmäisellä kerralla, jos treffit suvuvat edes kohtuullisesti tai saat piparia aikaisintaan kolmen kuukauden kuluttua vaikka treffit sujuisivat täydellisesti. Mies voi sen perusteella tehdä päätöksen kannattaako treffeille mennä ollenkaan :)